Tissini pilaavat elämäni
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
Kommentit (127)
Tissit pilaavat munkin elämän vaikka osaankin järjellä ajatella asiaa. Silti ahdistaa kaikki niihin liittyvä. En myöskään jaksa uskoa että ei miehet välitä tällaisista jutuista koska välittäähän ne. Sisimmässään kuitenkin pitävät isompia kunnon tissejä kiihottavampina. Oma miehenikin kyllä joskus kiimoissaan sanonu että näyttää hyvältä mutta muuten ei huomioi mitenkään. Uskallan väittää että jos mulla olisi näkyvät kivat isot tissit niin varmasti olisi niissä kiinni ihan muutenkin vain. Nytkin Hollywoodleffan jälkeen tulin ulos tupakalle koska vituttaa niin paljon. Jos ei suoraan viitata tissien kokoon niin vähintään on aina joku "miten sulla on noin isot tissit vaikka äidilläsi on pienet". Enkä tykkää mistään "kyllä pienetkin tissit on kivat" koska sekin vain viittaa siihen että isot ON kivat. Pienet VOI olla.
Kärsin samasta ongelmasta. Erosin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta, en ole sen jälkeen halunnut lähelleni ketään edes yhdeksi yöksi juurikin tämän syyn takia että häpeän itseäni. Kropassani ei ole muuta vikaa kuin rumat tissit, ja se ettei niitä edes ole. Maatessa katoavat kainaloihin.
Aion mennä leikkaukseen, sitten kun on siihen varaa. Osamaksulla en implantteja halua laitattaa.
Hei, teillä on pillu eli pimppi eli pilde, ja SE on se mitä miehet kaipaa. Tissit on sivuseikka, samoin pylly, toiset tykkää, toiset ei. Mut pillu on se mikä on sun valttikortti, muista se. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:58"]Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
[/quote]
Ensin se itsetunto ja itsensä arvostaminen kohdilleen, jos vaikutat siltä että "olen mitätön eihän kukaan mua voi rakastaa" -nii tottavie ei kukaan tule sua rakastamaan. Se ihan huokuu susta silleen kilometrin päähän ja näkee liikennevaloissa millane hiirulainen oot ja mitä osaa vartalossas häpeät.
Mulla on pienet tissit en mä niitä häpeä, ne on osa mua.
Take it or leave it thats the deal ✋
Hei! Olen kiinnostunut sua. Ottaisitko mua yhteytä. Kiitos
Ystävällisin terveisin
Ihailija AAI
Mysharaf@hotmail.fi
Voo hyvä jumala. Olen itse 15 ja tiedän varsin hyvin että miehiä on moneen lähtöön. Ei kaikki todellakaan halua isorintaista naista. Itse olisin onnellinen jos saisin olemattomat rinnat (kuppikoko 65e)