Tissini pilaavat elämäni
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]
Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Jos on edes A-kokoa, niin se. Kiinteitä, suuria rintoja ei ole olemassa, kuin keinotekoisena tai vuoden-parin ajan teini-iässä. Kumpikaan noista ei kiinnosta.
Ihan helvetin sama, vaikka olisi F tai H -kokoa, jos roikkuu ja löysää nahkaa. Ei miellytä silmää eikä kosketusta.
Saisiko tissikuvaa edestä/sivuilta?
M.42
Tubulaarisuushan on kehityshäiriö tai epämuodostuma. Ihmettelen kovasti sitä että juuri tämän kehonosan vauriosta kärsiviä vähätellään ja pilkataan mutta jos joku kirjoittaisi vaikka epämuodostuneesta kädestä tai huomattavista hörökorvista niin ei hänelle vastattaisi että "kyllä sievät korvat on ehdoton edellytys parisuhteelle" tai että kumpaa miehet katsovat kadulla, kädetöntä vai kädellistä. Muulla tavalla vammainen saisi vain tukea ja tsemppiä osakseen. Hävetkää.
Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Tottahan tuo on. Itse AA-kuppisena olen kateellinen kaverilleni jolla on todella isot tissit. Aina saa miesten huomion ja minä tunnen itseni näkymättömäksi kun en saa mitään huomiota. Mutta minkäs teet. Kun ei kasva niin ei kasva ja silareita en halua.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa?
[/quote]
Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat.
Tied mitä sinäkin, ap, saisit maailmassa aikaan, jos kanavoisit tuon täysin turhasta huolehtimisen ja murehtimisen johonkin oikeasti tärkeään.
Jaa, mä oon AA-kuppinen laiha nainen ja saan kyllä miesten huomiota ihan tarpeeksi. Tissejä tosin koskaan kyylätä, mutta voiko sitä nyt haittana pitää?
Tiedän niiiiin tuon tunteen! Olin täysin rinnaton, edes a-kupin tissejä ei ollut, pelkät nännit. Täysin lauta ja luiseva rintakehä, vrt 13v poika. Kiihottaako miehiä tällainen.. No ei. Siksipä lopulta lasten jälkeen säästin pari vuotta ja kävin ne implantit. Elämäni parani kertaheitolla, eikä enää tarvitse miettiä kuinka epänormaali olen, kuinka vajavainen nainen. Se on paskapuhetta, että terapiassa tosta ajattelusta pääsisi eroon, ei pääse. Kokemusta on. Mutta leikkaus päästi minut tuosta ajattelusta samantien, kun sairaalasta pääsin kotiin. Ei enää kertaakaan ole ollut ajatusta, että olen jotenkin ruma tai epänormaali. JOS mulla olisi ollut edes rehellinen a-kuppi, en olisi leikkaukseen mennyt. Mutta olin täysin rinnaton. Mahdollisesti julkisella puolella olisi korjattu veloituksetta, mutta en halunnut mennä anelemaan armopaloja, vaan menin omilla rahoillani.
Katso vaikka Mikael Jungnerin kanssa seurustelevaa Emilia Poikkeusta. Ei silläkään voi olla muuta kuin 70A. Treenaa itsellesi hyvä kroppa niin ei kukaan välitä mikä on koko rintavarustuksessa ja kanna itseäsi ylpeästi.
[/quote]
Sitä joka on muuten timmissä kunnossa, eli ei ole läski.
Kaverini joka on rakenteeltaan kukkakeppi, häntä kyllä kiinnostaa ne rinnat ihan ykkösenä eikä pieni lihavuus häntä haittaa, mutta hän on poikkeus porukassamme.
Laita kuva, ketunnokat kuulostaa kiihottavilta.
T.mies
Sie vaan olet nähny vielä liian vähän elämää. Läheppäs jonnekin julkiselle paikalle pyörimään, ni huomaat et kaiken kokosia ja näkösiä ihmisiä on olemassa.
Tää pilas trollin.
" Kauhean masentunut fiilis.."
Eikä a kupit voi olla ketunnokat. Ketunnokkien pitää sojottaa eteenpäin. Älä huoli. Jotkut miehet pitää rinnattomista. Itse en tosin kuulu siihen kategoriaan.
Hanki elämä ja itsetunto. Narsistiko olet, kun noin keskityt itseesi ja omiin ruumiinosiisi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:33"]
[/quote]
Sitä joka on muuten timmissä kunnossa, eli ei ole läski.
Kaverini joka on rakenteeltaan kukkakeppi, häntä kyllä kiinnostaa ne rinnat ihan ykkösenä eikä pieni lihavuus häntä haittaa, mutta hän on poikkeus porukassamme.
[/quote]
Nope, tissejä katson. Sitä timmissä kunnossa olevaa voisi panna takaapäin ja samalla katsella sitä jolla on rinnat ja kuvitella että sitä jota panee, niin silläkin on sellaiset.
Kyllähän pienet rinnat menee, ei niillä niin suurta merkitystä oo, mutta en todellakaan panisi pahakseni, mikäli tyttöystäväni rinnat tuosta kasvaisivat.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:55"]
. T: yks J (N15-16) from Hyvinge :)
[/quote]
Luin pari lausetta ja totesin kirjoittajan naurettavaksi. No tuo loppu kertookin sitten kaiken.
Ensin haukkuu kaikki muut ihmiset ja sen jälkeen esittää itse olevansa parempi ihminen, no .. niin nuori vielä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:34"]Kyllä vaan niiden pienitissisten muijien miekkoset tuijottaa aika pitkään 80D-kupin rintavakoani mitä nyt on huomannut kaupungilla ;D saahan ne miehet fantasioida sellaisesta mitä ei ole..
[/quote]
Oli miehellä vierellään isotissinen tai pienitissinen nainen, miehet silti katselee tissejä ja perseitä kadulla, ei siks että haluaa sun pöksyihin, vaan koska ne on miehiä, se on niillä luonnostaan :D se ei tarkota että niillä olis huobo yksilö vierellä, vaan ne tekee sen vähän niinkun automaattisesti , sen enempää mitään haaveilematta. Monesti miehet sanoo että isoja tissejä on kiva esim baarissa katsella mut pienet tissit on kivemmat kotona :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit. Kumpaa miehet kuolaten katsovat? [/quote] Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa?
[/quote]
Töissä jaksaa käydä paremmin, kun kotona odottaa kunnon hinkit, eikä mitkään ketunnokat.
[/quote]
On pinnallisia miehiä jotka katsoo vaan pintaa ja tissejä ja sit on niitä ihan oikeitakin miehiä jotka keskittyy luonteeseen ja kaikkeen muuhun mikä löytyy sieltä tissien takaa :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:15"]Ihme tissittömien mielistelyä. Valehtelu on pahasta. Kadulla kävelee kaksi naista. Toinen on tissitön ja toisella on jättibuubsit.
Kumpaa miehet kuolaten katsovat?
[/quote]
Miksi naisen elämän tärkein päämäärä olisi tulla katsotuksi kuolaten? Yhteinen elämä on sitä että jaksetaan käydä töissä, hoitaa itseä ja kotia, harrastaa ja pitää puolisosta ja lapsista huolta. Millä tavalla isot tai minkäänlaiset tissit edesauttavat näissä asioissa?