Elämä muuten mallilla mutta se kumppani puuttuu.
Elämä on muuten tasapainossa on vakityö ja kaikki. En juo kun joskus alkoholia ja käyn baareissa. En polta. Lapsia ei ole ja en halua. Ei ole kavereita ja harrastuksia. Tunnen olevani vähän yksinäinen ja usein yksin. Tyhjyyden tunne. Siis haluaisin ihan tavallisen naisen koska olen ite tavallinen. Vähän ylipainoa ja mahaa,mutta ei se mussa niin näy. Pidän itsestä huolta. Käyn salilla ja pukeudun siististi. Ei vain naiset kiinnostu. Tuntuu pahalta.
Kommentit (103)
Olisi kiva tietää naisen näkökulmasta vähä että mikä mättää?
Siis vielä sanon. En ole niin komea, aika tavallinen, mutta en rumakaan.
Ei näitä jaksa, aina tätä samaa uikutusta...eikö voisi jo keksiä jotain uutta valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Allu?
Kyllä. Tästä tämän päivän seuraava 20 sivuinen ketju.
No miksei saisi valittaa? Kuitenki nään tavallisia pariskuntia ja lihaviaki on heillä kumppanit. Itellä menee hyvin mut ei vain naiset kiinnostu.
Emmä ole itse mikään elämäntapa työtön ja ryyppää tuola ja ei. Oon ihan tavallinen. Mut ei vissiin naisille riitä tällänen. Komea vissiin pitäs olla.
Ilmoitettu asiattomaksi spämmäämisen perusteella.
No ylllätys. Parempi ku ei sano mitää. Jatkan ikisinkkuna!!
Aika moni muuki valittaa miksei löydä naista.
No hiljanen ketju.. tuntuu ettei mua ole olemassa.
Vähän yritystä niihin Tinderkuviin. Alaviistosta otettu vessasefien ja ilme 'Anteeks et olen olemassa' ei herätä kenenkään kiinnostusta.
Tosin se kuva kuvaa sua rehellisesti..
Kuvauksesi perusteella voin vastata omasta puolestani:
- harrastusten puute - ihminen jolla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita on tosi surullinen tapaus
- et halua lapsia - itse haluan perheen, jos vain mahdollista
Tuntuu olevan niin pinnallista kaikki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
- harrastusten puute - ihminen jolla ei ole mitään mielenkiinnon kohteita on tosi surullinen tapaus
En halua lapsia. Oon 37 v
Kysy, mitkä asenteet vallitsevat päivääsi, ja kysy sitten millaisia päiviä yleensä vietät.
Eikö ole merkillistä...?
Missä olet hyvä? Sieltäpä hyvä ammentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yritystä niihin Tinderkuviin. Alaviistosta otettu vessasefien ja ilme 'Anteeks et olen olemassa' ei herätä kenenkään kiinnostusta.
Tosin se kuva kuvaa sua rehellisesti..
Mulla uudet tuoreet kuvat. En saa osumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia. Oon 37 v
Ja se ettet halua lapsia voi olla syy siihen miksi hedelmällisessä iässä olevat naiset eivät kiinnostu. Hyväksy se.
Mulla ollut parisuhde ja juttuja nuorempana. Nykyää kaikki on niin pinnallista tuntuu ettei mitää saumaa.
Allu?