Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun jojoilija vihdoin onnistuu. Tässä opit -10kg laihdutukseen.

Vierailija
14.06.2023 |

Olin ikuinen jojoilija, jolla kilot tulivat aina takaisin. Vihdoin onnistuin ja nämä opit haluan jakaa:

1. Ei herkkuja kotiin koskaan. Ei karkkia, limsaa, sipsejä. Vain täyskielto toimii minulla.
2. Syö vähemmän mitä kulutat
3. Paljon salaattia. Lihan jättäminen pois auttoi minulla. Nyt syön lihaa vain juhlahetkinä
4. Vaikka kiloja on tippunut kymmenen, on tärkeämpi muutos tapahtunut kiinteytymisessä.
5. Siksi kilot eivät merkkaa. Nykyään tarkastelen vaatekokoja.
6. Muutos on kestänyt vuoden. Nopeasti (2kk) en huomannut mitään. Kiinteytymisen huomasin 6kk kohdalla.
7. Salitreeni on paras treeni itselleni
8. Muotoja saa vain salilta. Laihduttamalla en saa olkapäihin muotoa, kropan sopusuhtainen lihastasapaino löytyy salilta
9. Salilla kukaan ei ole kiinnostunut miten muut treenaa (tätä pelkäsin aluksi).
10. Janojuomana vesi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 10 kiloa ihan vaan stressin vuoksi.

Vierailija
2/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta meinaatko olla totaalisessa herkkukiellossa lopun elämäsi? Ihan hyviä neuvoja LAIHDUTTAMISEEN sinänsä, mutta se on sitten eri asia kuinka se tilanne pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. syö vähemmän mitä kulutat

muut on vippaskonsteja ja joku täydellinen herkkulakko kostautuu aina

kakkosen lisäksi

3. laihduttaminen on pitkäjänteistä puuhaa, joka ei tapahdu päivässä, viikossa tai kuukaudessa.. Vaan jopa vuosissa.

Vierailija
4/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mulle tuli stressin takia vuodessa +20

Vierailija
5/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg hahahahahah! On sulla ongelmat not! Miksi ongelma ei ratkennut no sitä ei ees ollut

Vierailija
6/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucky you!

Vierailija
7/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kirjoituksessasi ei montaa "oppia" ollut. Lähinnä kirjoitit siitä miten laihtuminen on sinuun vaikuttanut ja miten kauan olet työtä sen eteen tehnyt.

"Syö vähemmän, kuin kulutat", taisi olla ainoita oppeja, mutta aika lailla kaikkien tiedostama tämä.

Onnea sinulle oman projektisi kanssa.

Vierailija
8/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, mutta meinaatko olla totaalisessa herkkukiellossa lopun elämäsi? Ihan hyviä neuvoja LAIHDUTTAMISEEN sinänsä, mutta se on sitten eri asia kuinka se tilanne pysyy.

Herkut ei ikinä ole ollut se the mun juttu, vaan pikemminkin huono syöminen. Karkista eroon pääsy oli yllättävän helppoa.

Vierailija
9/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mulle tuli stressin takia vuodessa +20

Auts!

Vierailija
10/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että itse en ole koskaan osannut laskea kaloreita. Tiedän tyyliin paljon kaloreita on jossain omenassa mutta en osaa yhtään sanoa kuinka paljon tekemisissäni ruoissa on kaloreita. Paremmin minulle toimikin tuo 16:8 kuin "syö vähemmän kuin kulutat". Paino putosi.

Vierailija
11/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkulakko suurimmalla osalla pysyy lopullisesti.

Vierailija
12/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkulakko suurimmalla osalla pysyy lopullisesti.

Voi helvetti, siis TUSKIN pysyy lopullisesti.

Vierailija
13/13 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä laihduttamista pitää seurata juuri se, ettei herkkuihin sorru uudelleen. Ei se jojoilu yleensä muusta tule, kuin siitä, että helpotuksesta huokaisten alkaa ostella taas niitä herkkuja.