Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
Mikä on se perimmäinen tarkoitus sille, että teit tämän aloituksen? Koetko olevasi vaimoa parempi vai painaako sinua jokin? Koetko ylemmyyden tunnetta vai onko tämä joku avunhuuto tms? Jos panisit naimisissa olevaa julkisuuden henkilöä, niin soittaisitko siitä heti juorulehdille kun nyt vähän tuntuu siltä, että huomiota tässä halutaan. En ymmärrä yhtään, voisitko selventää :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:05"]
Luuletko ihan oikeasti, ettei vaimo tiedä miehen käyvän polkemassa sua?
[/quote]
Olen tästä lähes 100% varma. Vaimo on ymmärtääkseni erittäin itsevarma ja omanarvontuntoinen ihminen, joka ei varmasti pitäisi pettävää miestä nurkissaan jos tietäisi. Varmasti olisin saanut kuulla jos hän asiasta tietäisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:09"]
Mikä on se perimmäinen tarkoitus sille, että teit tämän aloituksen? Koetko olevasi vaimoa parempi vai painaako sinua jokin? Koetko ylemmyyden tunnetta vai onko tämä joku avunhuuto tms? Jos panisit naimisissa olevaa julkisuuden henkilöä, niin soittaisitko siitä heti juorulehdille kun nyt vähän tuntuu siltä, että huomiota tässä halutaan. En ymmärrä yhtään, voisitko selventää :)
[/quote]
Ihan vaan tylsää on, ei sen kummempaa syytä. Ap
Elämän karuita totuuksia, että tällaisia kusipäitä löytyy ja paljon! Itse jouduin petetyksi juuri tällä tavalla, vaikka kotona ei ollut seksistä puutetta. Ex mies haki vain seikkailuita elämäänsä ja oli myös seksiriippuvainen. Meillä oli harvassa ne päivät milloin ei pantu. Yleensä pantiin muutama kerta päivässä.
Nussitkohan mun miestä? Nussisit sitten edes kunnolla, niin sen ei tarvis kotona vinkua! Itsellänikin on nimittäin seksisuhde eikä millään toi oma ukko sytyttäis enää!
Oletko lutkaillut näin aijemminkin? Eikö ollenkaan hävetä että on jollekkin egomaanille vaan reilä johon tuupata? Toivotavasti saat satiaiset että sulla on jotain rapsutettavaa yksin ollessasi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:21"]
Oletko lutkaillut näin aijemminkin? Eikö ollenkaan hävetä että on jollekkin egomaanille vaan reilä johon tuupata? Toivotavasti saat satiaiset että sulla on jotain rapsutettavaa yksin ollessasi.
[/quote]
Heh, hauskasti kirjoitettu. Ei hävetä, voihan asian nähdä niinkin, että mies on se jota minä tässä käytän, eikä siinä ole mitään pahaa. Tarpeet ne on naisillakin. Ap
Menevätkö sinusta ihmiset naimisiin liian kepein perustein? Vaikuttaisiko se pettämiseen/ avioeroihin jos ihmiset valitsisivat puolison hieman tarkemmin?
Mitä avioliitto instituutiona merkitsee sinulle?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:20"]Nussitkohan mun miestä? Nussisit sitten edes kunnolla, niin sen ei tarvis kotona vinkua! Itsellänikin on nimittäin seksisuhde eikä millään toi oma ukko sytyttäis enää!
[/quote]
Ja ei tullu mieleen ottaa eroa?
Miksi ihmeessä et tunne syyllisyyttä siitä, etä sinun ja miehen toiminnan vuoksi miehen vaimo ja lapset joutuvat elämään valheessa? Et ole moraalisesti kovin kehittynyt olento. Mikä tähön on johtanut? Oletko muutenkin epäempaattinen?
Kiusaus voi lisätä pettämisen riskiä, olet siihen osa syy ja myös osa syyllinen miehen perheelle kodistuvaan haittaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:06"]Minun puolesta te voitte palaa hlvtissä!
[/quote] samaa mieltä! HITTO mä vihaan lorttoja jotka menee änkee toisten elämään. Eikö teillä lortoilla oo pokkaa mennä vittu myöntää koko perheen edessä mitä vittuja olette. Kyllä mulla nyrkki heiluis ja pahasti jos joku lörö horo tulis mun ja perheeni väliin pillunsa kera ! Aaaaaaaaarghhhhh .
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:06"]Minun puolesta te voitte palaa hlvtissä!
[/quote] samaa mieltä! HITTO mä vihaan lorttoja jotka menee änkee toisten elämään. Eikö teillä lortoilla oo pokkaa mennä vittu myöntää koko perheen edessä mitä vittuja olette. Kyllä mulla nyrkki heiluis ja pahasti jos joku lörö horo tulis mun ja perheeni väliin pillunsa kera ! Aaaaaaaaarghhhhh .
[/quote] hehe ihana ! Juu kyllä mullakin nyrkit heiluisi jos vain 45v. Naisella siihen olisi uskallusta ;)! Kokemusta näistä "lortoista" on.
Niin minäkin :)! Ihanaa ja osaavaa seksiä ilman sitoumuksia, täydellisetä!
Ap, etkö löydä vapaata miestä panoseuraksi?
Tunnut kovin halveksuvasti suhtautuvan vaimoon. Miksi? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
Minun puolesta te voitte palaa hlvtissä!