Olen seksisuhteessa naimisissa olevan 2 lapsen isän kanssa, kysyttävää?
Ollaan tapailtu seksin merkeissä noin pari kertaa kuussa kahden vuoden ajan, eikä miehen vaimo tiedä asiasta.
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:21"]
Oletko lutkaillut näin aijemminkin? Eikö ollenkaan hävetä että on jollekkin egomaanille vaan reilä johon tuupata? Toivotavasti saat satiaiset että sulla on jotain rapsutettavaa yksin ollessasi.
[/quote]
Heh, hauskasti kirjoitettu. Ei hävetä, voihan asian nähdä niinkin, että mies on se jota minä tässä käytän, eikä siinä ole mitään pahaa. Tarpeet ne on naisillakin. Ap
[/quote]
Etkö saa keneltäkään vapaalta mieheltä, edes pelkkää seksiä?
Mitä haet tällä suhteella Ap? Olet ollut seksisuhteessa jo kaksi vuotta varatun miehen kanssa, joten voisin olettaa, että sulla on tunneside tähän ihmiseen, eikä enää pelkästä seksistä ole kyse? "Harrastatko" muidenkin miesten kanssa samaa? Mikä estää sinua tavoittelemasta normaalia ja tervettä parisuhdetta? Oletko kenties yh? Ootko koskaan miettinyt sellaista, että jos mies jättäisikin perheensä sinun vuoksi - haluaisitko todella sitoutua häneen? Ootko koskaan miettinyt itseäsi miehen vaimon paikalle, pienten lasten äidiksi, jota mies pettää vuosia? Antaisitko tämän anteeksi? Olet kuitenkin JO 28-vuotias, eli oisko aika aikuistua ja ottaa vastuuta tekemisistään ja ohjat omiin käsiin. Anna mä arvaan: tämä ukkomies sanelee säännöt ja tapaamiset, sulla siihen ei sananvaltaa ole. Vaikka vaimo ei kenties arvaa, että mies on pettäjä ja sika, niin sinä tiedät! Kyllä sen verran pitäisi omaa yksityisyyttä ja kehoaan kunnioittaa, että heivaat tämän miehen elämästäsi - tai älä ainakaan jaa ilmaiseksi tyttöhyvä!
Harrastan ihan samaa miehen kanssa,jolla juuri tuonikäiset lapset. Ovat vaimon kanssa eron partaalla,ja nukkuvat eri huoneissa. Itse olen kahden lapsen äiti,ja hiljattain eronnut. Yh-äidit eivät ole sinkkumarkkinoiden kärkitavaraa,ja mies on aika pro,niin mikä ettei. Vietettiin juuri viikonloppu hotellissa,enkä muista saaneeni tuollaista seksiä,hellyyttä ja samanhenkistä seuraa pitkään aikaan. Kyllä tässä molemmat saavat asiansa tyydytetyiksi,ja mies on vastuussa omasta liitostaan. En ole ensimmäinen enkä viimeinen hänen seksisuhteensa,mutta vastuullinen on,enkä minä valita viettää aikaa fiksussa seurassa rentoutuen hotellissa. Varsinkin näin opiskelijana rahat ovat tiukassa. Tiedän saavani mitä haluan,ja olen silti vapaa enkä vastuussa kuin lapsilleni.
Toivottavasti saat jonkin ikävän tartunnan häneltä.
En siis ole maksullinen,vaan tarkoitin hänen hoitavan kaiken. Opiskelijana tällaisista saa vain uneksia. Parisuhteessa olen uskollinen,mutta yhdeksän vuoden lasten isän kanssa oleminen tekee sen,että ei parisuhde kiinnosta.
Monta perhettä ja monen perheen lapsien elämä ollut ERITTÄIN vaikeaa kun Tälläinen isän ja vieraan naisen seksi suhde paljastunut! Hyh! Eräs tyttö masentui niin äitinsä puolesta että ratkesi huumeisiin. Ei muuta sanottavaa.
Vastuullisuudella tarkoitin juuri sitä,että suojaus on hoidettu.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:15"]
Harrastan ihan samaa miehen kanssa,jolla juuri tuonikäiset lapset. Ovat vaimon kanssa eron partaalla,ja nukkuvat eri huoneissa. Itse olen kahden lapsen äiti,ja hiljattain eronnut. Yh-äidit eivät ole sinkkumarkkinoiden kärkitavaraa,ja mies on aika pro,niin mikä ettei. Vietettiin juuri viikonloppu hotellissa,enkä muista saaneeni tuollaista seksiä,hellyyttä ja samanhenkistä seuraa pitkään aikaan. Kyllä tässä molemmat saavat asiansa tyydytetyiksi,ja mies on vastuussa omasta liitostaan. En ole ensimmäinen enkä viimeinen hänen seksisuhteensa,mutta vastuullinen on,enkä minä valita viettää aikaa fiksussa seurassa rentoutuen hotellissa. Varsinkin näin opiskelijana rahat ovat tiukassa. Tiedän saavani mitä haluan,ja olen silti vapaa enkä vastuussa kuin lapsilleni.
[/quote]
Ihminen on aina vastuussa jokaiselle ihmiselle, joiden kanssa on tekemisisissä joko suoraan tai välillisesti. Toisin sanoen ei ole olemassa absoluuttista vapautta vaan vastuu, velvollisuus, moraaliset normit, oikeudenmukaiseen, kohtuus ja hyvyys sitoo jokaista ihmistä. Aina pitäisi pyrkiä miettimiään tekojensa seurauksia ja punnita, mitä siitä voi seurata ja haluaako olla sellaisessa mukana. Ei kukaan ole vapaa tekemään mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:19"]
En siis ole maksullinen,vaan tarkoitin hänen hoitavan kaiken. Opiskelijana tällaisista saa vain uneksia. Parisuhteessa olen uskollinen,mutta yhdeksän vuoden lasten isän kanssa oleminen tekee sen,että ei parisuhde kiinnosta.
[/quote]Ja mitä se muihin kuuluu? Miksi kostat ex-suhdetta viattomiin?
Siinähän sitä ovat olleetkin vastuulliset vanhemmat,että on lastenkin tietoon mennyt isän ja äidin välisiä asioita. Ei tulisi pieneen mieleenkään puhua asiasta omalle lapselleen,jos oma ukko pettäisi. Lasten ei tarvitse kantaa sellaista vastuuta!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:20"]Monta perhettä ja monen perheen lapsien elämä ollut ERITTÄIN vaikeaa kun Tälläinen isän ja vieraan naisen seksi suhde paljastunut! Hyh! Eräs tyttö masentui niin äitinsä puolesta että ratkesi huumeisiin. Ei muuta sanottavaa.
[/quote] Et ole ainoa joka tälläistä kuullut! Huh! Minun ystäväni ratkesi juomaan kun paljastui että hänen oma erittäin rakas mies oli ollut suhteessa monta vuotta toisen naisen kanssa. Juu kyllä siinä lapsetkin kärsivät! Itsekästä ja etovaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:19"]
[/quote]Ja mitä se muihin kuuluu? Miksi kostat ex-suhdetta viattomiin?
[/quote]
En kosta ex-suhdetta,vaan tällä hetkellä haluan olla vapaa. Miten tämä vastuu sysätään aina sille kolmannelle osapuolelle eikä sille,joka uskollisuutensa pettää?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:20"]Nussitkohan mun miestä? Nussisit sitten edes kunnolla, niin sen ei tarvis kotona vinkua! Itsellänikin on nimittäin seksisuhde eikä millään toi oma ukko sytyttäis enää!
[/quote]
Ja ei tullu mieleen ottaa eroa?
[/quote]
Ei koska vasten kaikkia odotuksia minulla on enemmän omaisuutta ja rahaa. Onneksi olen kiero kuin kissankello
Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:15"]
[/quote]
Ihminen on aina vastuussa jokaiselle ihmiselle, joiden kanssa on tekemisisissä joko suoraan tai välillisesti. Toisin sanoen ei ole olemassa absoluuttista vapautta vaan vastuu, velvollisuus, moraaliset normit, oikeudenmukaiseen, kohtuus ja hyvyys sitoo jokaista ihmistä. Aina pitäisi pyrkiä miettimiään tekojensa seurauksia ja punnita, mitä siitä voi seurata ja haluaako olla sellaisessa mukana. Ei kukaan ole vapaa tekemään mitä haluaa.
[/quote]
Jos mies on kulissiliitossa,jossa hän on pakon edestä omasta mielestään,vaimo ei anna ja liitto odottaa viimeistä niittiä. Kumpi on pahantekijä,vaimo joka ei seksuaalisesti aktiiviselle miehelleen anna vai mies,joka sitten hakee sitä muualta? Jos tämä on tilanne,niin kuinka suuri vastuu minulla on tässä oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi?
[/quote]
Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema.
Just. Että mies on pakolla naimisissa eikä vaimo anna. Voi jeesus sentään! Ihan ku kaikki meistä ois kuullu ton selityksen about sata kertaa! ! Ei se tuu koskaan vaimoaan jättämään, nähty on...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:30"]Mistä luulet huonon itsearvostuksesi johtuvan, kun suostut kakkoseksi? [/quote] Itse asiassa minulla on oikein hyvä itsearvostus. Minä en tarvitse onnetonta ja uskotonta liittoa,asuntolainaa.. Yms,jos se on voittajan asema.
[/quote]
SINÄ olet keskellä onnetonta ja uskotonta liittoa. SINÄ olet se, jota käytetään hyväksi, haluat sitä uskoa tai et. SINULLA ei ole hyvä itsearvostus, kun olet mahdollistanut itsesi kolmanneksi pyöräksi. Jos koet olevasi sinut itsesi ja henkilökohtaisen elämäsi kanssa, olet varmastikin jo tuonut salasuhteen julki rakkaimpiesi kanssa? Mitäpä sitä salaamaan, kun sinusta ihan normaalia on.. Huonoa isäsuhdettako te paikkaatte näillä ukkomiehiin sekaantumisilla?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:42"]Just. Että mies on pakolla naimisissa eikä vaimo anna. Voi jeesus sentään! Ihan ku kaikki meistä ois kuullu ton selityksen about sata kertaa! ! Ei se tuu koskaan vaimoaan jättämään, nähty on...
[/quote]
En sitä odotakaan. Tämä homma loppuu viimeistään,kun löydän jotain vakavasti otettavaa. Jos loppuu ennemmin,niin ei maailmani siihen kaadu.
AP ei tainnut haluta vakisuhdetta vaan hyvän panosuhteen. Siihen riittää, kun molemmat tietävät pelisäännöt ja kemiat natsaa.