Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko hyvä vai huono vaimo??

Vierailija
17.07.2015 |

Mies lähti tänään saunailtaan, tiesin että jatkavat kaupungille.. Laitoin miehelle yhden viestin että menen nukkumaan, saa soittaa jos on hätä. Tästä kahden tunnin päästä mies soittaa kaupungilta ympärikännissä että on ihan yksin eikä jaksa olla hereillä. Itkee ja mutisee ja on vaikeaselkoinen. Mulla ei oo korttia ja oon raskaana rv 27, mä tietty heti hyppäsin ylös sängystä, puin päälle ja lähdin pyörällä kaupungillepäin (4km) ilman hajuakaan missä mies on siellä. Löysin sen sitten lopulta eräästä puistosta, yritin kävelyttää hiukan mutta soitin lopulta taksin kun ei saanu ite soitettua (oli siis niin kännissä). Tultiin kotia, käärin tupakan ja avasin kaljan ja lämmitin pitsaa jonka olin aiemmin pakastanut vastaavalta reissulta, kun sitä halusi mutteihän pitseriat ollut enään auki et ois saanu tuoretta.. Nyt sammahti sohvalle, riisuin hupparin ja housut ja toin tyynyt ja peittelin siihen..

Onko tämmönen huolenpito ok, vai teenkö jotai väärin kun passaan miestä?? Ei kyllä onneksi usein näin ole, ehkä noin kerta puolessa vuodessa.. Muuten on kiltisti ja osaa tulla omin avuin kotiin :)

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 300-400e on todella iso raha... ja aivan suoraan pois lapsen tarpeista.

Vierailija
182/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:19"]

No miks se on niin kamalaa teille että olen tyytyväinen elämääni? :D entä jos (kun) mies ei enään oo alkoholisti, vaan lopettaa juomisen? :) ollaan varmaan ihan kauhea perhe kaikkien mielestä siltikin :D Ap

[/quote]

Sellaista KUN tilannetta ei tule
[/quote]

Vai niin :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:33"]Provoprovoprovo.. En tajua miten jaksatte tota hokea välittömästi kun ei asiat oo ninku ite haluaisitte? :D mutta joo, mun mielestä on sairasta toivoa että tää on provo (mun mielestä provoilu tämmösestä asiasta ei oo kovin tervettä!) tai saati että toivotte että meidän lapsi vietäisiin meiltä pois vain koska seison mieheni tukena enkä jätä häntä lievän alkoholismin takia, joka ei ole ainakaan tähän mennessä aiheuttanut mitään muita tyypillisiä ongelmia (taloudellinen tilanne, ihmissuhteet, parisuhdeongelmat, työ) Kaikki muuten kunnossa JA juomisongelma on KOKOAJAN paranemaan päin!

Ap
[/quote]

Lievä alkoholismi?
Se on minulle ihan uutta

Vierailija
184/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää provoilijat vois lopuksi paljastaa.Ei jäis ahdistamaan.

Vierailija
185/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aviomies on alkoholisti :) ap:n lapsen isi on juoppo :)

Vierailija
186/201 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:33"]Provoprovoprovo.. En tajua miten jaksatte tota hokea välittömästi kun ei asiat oo ninku ite haluaisitte? :D mutta joo, mun mielestä on sairasta toivoa että tää on provo (mun mielestä provoilu tämmösestä asiasta ei oo kovin tervettä!) tai saati että toivotte että meidän lapsi vietäisiin meiltä pois vain koska seison mieheni tukena enkä jätä häntä lievän alkoholismin takia, joka ei ole ainakaan tähän mennessä aiheuttanut mitään muita tyypillisiä ongelmia (taloudellinen tilanne, ihmissuhteet, parisuhdeongelmat, työ) Kaikki muuten kunnossa JA juomisongelma on KOKOAJAN paranemaan päin!

Ap
[/quote]

Lievä alkoholismi?
Se on minulle ihan uutta
[/quote]

Niin, lievä. Ja miehellä on kyllä itsellä halu parantua :P

Ap

Vierailija
187/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:52"]Tuo 300-400e on todella iso raha... ja aivan suoraan pois lapsen tarpeista.
[/quote]

Meillä ei oo kyllä rahasta puutetta, että lapsi ei jää pois rahasummien takia mistään.. :)

Ap

Vierailija
188/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:04"]Ap:n aviomies on alkoholisti :) ap:n lapsen isi on juoppo :)
[/quote]

Kenelläkään muullako tällaista tilannetta ei suomessa ole? :D mutta hyi paha minä kun olen tässä tilanteessa..

Ap

Vierailija
189/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse on tyhmä :)

Vierailija
190/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:14"]Ap itse on tyhmä :)
[/quote]

Mitä ihmettä oon sulle tehnyt että haukut tyhmäksi? :(

Ap

Vierailija
191/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt vastaan siihen lahjaverokysymykseen toisessa provossasi senkin pössänä :D

Vierailija
192/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:15"]Mees nyt vastaan siihen lahjaverokysymykseen toisessa provossasi senkin pössänä :D
[/quote]

Mulla ei oo ku tämä yks keskustelu :P että mene itse muualle siitä, ilkimys :)

Ap

Vierailija
193/201 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hyvää trollia :D ei noin tyhmää muijaa ku ap voi olla olemassa, herätkää jo!

Vierailija
194/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että lastensuojelu puuttuu nopeasti tohon tilanteeseen jos mies juo JOKA päivä. Ei se rakkaus pelasta jollei ole halu muuttua. Itse päihde taustaisena tiedän, että se pitää loppua kerrasta poikki, ei sitä pikkuhiljaa himmailemalla pysty lopettaa. Mieti vähän lastasikin, ja jos mies haluaa todella kanssasi perheen perustaa, tajuaa tosiasiat ja lopettaa juomisen hankkimalla hoitoa itselleen. Jollei lopeta niin se alkoholi on sit perhettä tärkeämpi? pitäisi tajuta kun lapsi tulossa että ei sitä voi tissutella tässä maassa joka pv ja luulla että kukaan ei puutu asiaan, pian on lapsi huostassa jos et laita rajoja!

Vierailija
195/201 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan provo, mutta sanoisin, että olet kynnysmatto ja on huolestuttavaa, että tuollaiseen tilanteeseen on syntymässä lapsi.

Kuulostat äidiltä miehellesi, et vaimolta.
Ja miksi helvetissä kukaan tarjoaisi lisää alkoholia tiedottomassa tilanteessa olevalle miehelle? Miehesi kuulostaa muutenkin vastenmieliseltä. Ei parisuhteen kuulu perustua tuollaiselle riippuvuussuhteelle.

Sääliksi käy lasta.

Vierailija
196/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että tämä on provo.
Jos ei ole, toivon että lapsenne huostaanotetaan mahdollisimman pian syntymänsä jälkeen.
Karmiva ajatus, että joku suunnitellusti hankkii lapsen alkoholistin kanssa eikä edes ymmärrä mitä haittoja alkoholistin lähiympäristössä kasvaminen aiheuttaa lapselle, puhumattakaan haittojen vähättelystä.

Vierailija
197/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:04"]Ap:n aviomies on alkoholisti :) ap:n lapsen isi on juoppo :)
[/quote]

Kenelläkään muullako tällaista tilannetta ei suomessa ole? :D mutta hyi paha minä kun olen tässä tilanteessa..

Ap
[/quote]

On vaikka kuinka monella. Siksi juuri tiedetään kuinka siinä käy

Vierailija
198/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ihan lupaavasti mutta sit meni vähän liian ilmiselväksi että tapahtuukin Porvoossa. Kiitos hei

Vierailija
199/201 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pahaa, millaiset ihmiset hankkivat lapsia :(

Sitten vielä vähättelevät ongelmia.
Eihän se mitään, jos taustalla mielenterveysongelmia, alkoholismia ja vähintäänkin omituinen parisuhde, TEHDÄÄN LAPSI.

Jos itsellä on huono tausta, tarviiko se kostaa omille lapsille vastaavanlaisella taustalla.

Vierailija
200/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Juuri sitä mitä haluat olla. Pistä lapsesi kaiken, ihan kaiken edelle, ja mieti elämääsi. Unohda meidän jutut ja mieti. Mitä haluat itsellesi ja lapsellesi. Mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä