Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko hyvä vai huono vaimo??

Vierailija
17.07.2015 |

Mies lähti tänään saunailtaan, tiesin että jatkavat kaupungille.. Laitoin miehelle yhden viestin että menen nukkumaan, saa soittaa jos on hätä. Tästä kahden tunnin päästä mies soittaa kaupungilta ympärikännissä että on ihan yksin eikä jaksa olla hereillä. Itkee ja mutisee ja on vaikeaselkoinen. Mulla ei oo korttia ja oon raskaana rv 27, mä tietty heti hyppäsin ylös sängystä, puin päälle ja lähdin pyörällä kaupungillepäin (4km) ilman hajuakaan missä mies on siellä. Löysin sen sitten lopulta eräästä puistosta, yritin kävelyttää hiukan mutta soitin lopulta taksin kun ei saanu ite soitettua (oli siis niin kännissä). Tultiin kotia, käärin tupakan ja avasin kaljan ja lämmitin pitsaa jonka olin aiemmin pakastanut vastaavalta reissulta, kun sitä halusi mutteihän pitseriat ollut enään auki et ois saanu tuoretta.. Nyt sammahti sohvalle, riisuin hupparin ja housut ja toin tyynyt ja peittelin siihen..

Onko tämmönen huolenpito ok, vai teenkö jotai väärin kun passaan miestä?? Ei kyllä onneksi usein näin ole, ehkä noin kerta puolessa vuodessa.. Muuten on kiltisti ja osaa tulla omin avuin kotiin :)

Kommentit (201)

Vierailija
1/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään olis mielipidettä?

Ap

Vierailija
2/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni mukavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tasaisesti edes 6kk välein karkaa mopo noin niin olet huono vaimo. kyllä aikaisem miehen pitää osata viinaa juoda, ja huolehtia itsestään. Jos ymmärrät ja paapot teet vain selväksi että tuollainen on ok ja yllättäen alkoholiongelmasta tuleekin alkoholismi.

Vierailija
4/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot söpö. Mut toivottavasti miehen seikkailut loppuu, kun vauva tulee maailmaan - yhdessäkin vauvassa on tarpeeksi huolehtimista.

Vierailija
5/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, että huolehdit kotiin, toisaalta en varmaan raskaana jaksaisi lähteä yöllä etsimään, mutta tuo kohta "käärin tupakan (polttiko sen?), avasin kaljan (miksi ihmeessä noin juopuneelle pitää mitään enää tarjota?) ja lämmitin pitsan (söikö lopulta?) ja sitten tuo riisuminen ja peittely" meni vähän överiksi. Nämä olisin itse jättänyt tekemättä, en alkaisi passaamaan känniläistä, korkeintaan katsoisin ettei oksentele ympäriinsä.

Vierailija
6/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mikä on se syy , että pitää juoda itsensä överiin???

Vierailija
7/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, alkoholisti siis tuo mieheni on, tissuttelee jokapäivä.. En vaan haluaisi häntä hylätä kun auttaa minuakin masennuksessani ja rakastamalla minua myötä ja vastamäessä.. Siksi siis passaan.. Eikä nyt tasaisin väliajoin onneksi käy näin mutta välillä kyllä, jos juo liikaa omaan normaaliin verrattuna..

Ap

Vierailija
8/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ku et soittsnu ilotyttöä sille

Vierailija
9/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:06"]Ihan ok, että huolehdit kotiin, toisaalta en varmaan raskaana jaksaisi lähteä yöllä etsimään, mutta tuo kohta "käärin tupakan (polttiko sen?), avasin kaljan (miksi ihmeessä noin juopuneelle pitää mitään enää tarjota?) ja lämmitin pitsan (söikö lopulta?) ja sitten tuo riisuminen ja peittely" meni vähän överiksi. Nämä olisin itse jättänyt tekemättä, en alkaisi passaamaan känniläistä, korkeintaan katsoisin ettei oksentele ympäriinsä.
[/quote]

Hän pyysi noita kaikkia, paitsi peittelyä.. Ei kyllä sitten koskenutkaan, tupakan poltti.. Oli niin päissään ettei ois saanu itse käärittyä sitä.. Itse oon siis 100% raitis, siis ilman raskauttakin olisin..

Ap

Vierailija
10/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:08"]Ihme ku et soittsnu ilotyttöä sille
[/quote]

Ei tartte mä oon sitä varten aina valmis :) muttei sitä seksi kiinnosta noin humalassa.

Ap

Vierailija
11/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan eri asia hakea toinen pois sammumasta (kerran), mutta eiköhän tuo ole vähän kuin lapsi: laitat oikein viestin, et soita jos hätä, näin tapahtuu säännöllisesti, palvelet miestä tupakan käärimistä myöten. Se on tottunut tuohon ja saat jatkaa tuollaista todennäköisesti loputtomiin. Itse henkilökohtaisesti en sietäisi tuota, tykkään aikuisista.

Vierailija
12/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:06"]Ihan ok, että huolehdit kotiin, toisaalta en varmaan raskaana jaksaisi lähteä yöllä etsimään, mutta tuo kohta "käärin tupakan (polttiko sen?), avasin kaljan (miksi ihmeessä noin juopuneelle pitää mitään enää tarjota?) ja lämmitin pitsan (söikö lopulta?) ja sitten tuo riisuminen ja peittely" meni vähän överiksi. Nämä olisin itse jättänyt tekemättä, en alkaisi passaamaan känniläistä, korkeintaan katsoisin ettei oksentele ympäriinsä.
[/quote]

Hän pyysi noita kaikkia, paitsi peittelyä.. Ei kyllä sitten koskenutkaan, tupakan poltti.. Oli niin päissään ettei ois saanu itse käärittyä sitä.. Itse oon siis 100% raitis, siis ilman raskauttakin olisin..

Ap
[/quote]
Vaikka kuinka pyytää, niin ei. Ei mitään kaljaa enää tuossa kunnossa ja minä tiedän ettei känniläiset koskaan syö vaikka kuinka ruokaa tehdään. Aina ehtivät sammumaan. Ja ei ole sun velvollisuus riisua ja peitellä, kyllä se mies ne ite hoitaa, kun vähän heräilee.

Vierailija
13/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta herätät vauvan ja lähdette yöllä yhdessä"pelastaa " alkoholisti isää

Vierailija
14/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:16"]Kohta herätät vauvan ja lähdette yöllä yhdessä"pelastaa " alkoholisti isää
[/quote]

Nimenomaan tämä. Jos on noin riippuvainen miehestä, että tekee mitä vain, voiko vauva mennä sen edelle? Huolestuttavaa.

Vierailija
15/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujako sä täällä odotat,???
Voin kertoa suoraan, että kahden raskauteni aikana mieheni ei juonut kertaakaan yhtäkään kaljaa eikä jättänyt yksin . Vaikka ennen raskautta tykättiin hauskan pidosta/ alkoholin nauttimisesta. Nyt lapset on 3 v ja 9 kk ja sama linja. Tarkasti valitsin isän lapsilleni .

Vierailija
16/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta en tiedä, mutta kovin hyviltä VANHEMMILTA ette tulevalle lapselle ainakaan vaikuta.

Vierailija
17/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onkai se vaikea ymmärtää miks näin teen.. En tietenkään vauvaa herätä miehen takia, mutta aina jotenkin voin auttaa vaikka soittamalla taksin tai tutun avuksi!

Mies ei muuten oo ku "pikkulapsi" ja melko harvoin käy näin.. Ja arvostaa kaikkea tekemääni kun herää.. Nytkin olen laittanut jo kahvinkeittimen valmiiksi että kunhan herää saa tuoretta kahvia.. Itse en juo kahviakaan, niin ei haittaa että keitin seisoo varattuna miestä varten. Myös leipää valmiina, että on tuoreempaa syötävää kuin se yöllinen pitsa, odottelee sekin kyllä miestä tossa olohuoneenpöydällä, jätin siihen siltävaralta että mies herää yöllä syömään..

Ap

Vierailija
18/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:19"]Kehujako sä täällä odotat,???
Voin kertoa suoraan, että kahden raskauteni aikana mieheni ei juonut kertaakaan yhtäkään kaljaa eikä jättänyt yksin . Vaikka ennen raskautta tykättiin hauskan pidosta/ alkoholin nauttimisesta. Nyt lapset on 3 v ja 9 kk ja sama linja. Tarkasti valitsin isän lapsilleni .
[/quote]

En mä kehuja, ihan vaan mielipiteitä :) mua ei haittaa jos mies käy ulkona noin kerran puolessa vuodessa tai harvemmin vaikka oon raskaana.. Jos kaipaa sitä niin ei se minusta pahaksi ole minulle tai vauvalle. Rakastan miestäni sellaisena kuin on

Ap

Vierailija
19/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saat vuoden vaimo -palkinnon. Suosittelen kyllä hankkimaan sen ajokortin, koska ihan pientä lasta on hankala kuskata polkupyörällä.

Vierailija
20/201 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:21"]Vaimosta en tiedä, mutta kovin hyviltä VANHEMMILTA ette tulevalle lapselle ainakaan vaikuta.
[/quote]

Miehen vanhemmuudesta voisin olla samaa mieltä, mutta vielä ei ole oikein iskostunut hänelle että on vauva tulossa.. Mutta miten minä olen huono vanhempi? :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi