Missä menee sinun kipuraja kahvilan kahvissa?
Kommentit (95)
Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.
Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.
En juo kahviloissa muutoin kuin ulkomailla. Kotona juon parhaita kahveja, ei mitään JuhlaMokaa tms. Jauhan itse pavuista. Ulkomaan tuliaisina ostan aina kahvia.
Käyn niin harvoin kahvilassa, että en yski yhtään, jos hinta on esim. 5 euroa.
Siinä kun kuuma kahvi polttaa suun.
Ehhe-he
Max 10 euroa maksaisin kahvista hyvässä paikassa.
En käy kahviloissa, sanotaan kipurajaksi nolla euroa. Jos sen alle menee niin voin harkita.
Jos suodatinkahvi maksaa yli 5€ kuppi, ihmettelen itsekseni että onpas aika hintavaa.
On mennyt jo kauan sitten. En viitsi maksaa 3 euroa pienestä kupista puolihaaleaa ja pahaa kahvia. Kotona saa paljon parempaa (teen joka päivä vastajauhetuista pavuista) oikealla lämpötilalla ja sata kertaa halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on historiallinen ja kaunis miljöö ja yst.palvelu voin maksaa erikoiskahvista 3,5e.
Tuon voin maksaa vaikka ABC asemalle jos kahvihammasta kolottaa, eikä tuo enää kaukana taida ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Erikoiskahvit maksavat enemmän kuin 3,50.
Harvassa paikassa viitsii maksaa näin kovia hintoja. Latte on mun suosikki, mutta yleensä joutuu pettymään ja se maksaakin jo useasti yli sen viisi euroa. Osaan itse tehdä parempaa ja murto-osalla hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kipurajaa. Maksaa mitä maksaa, ei väliä jos olen nimenomaiseen kahvilaan mennyt.
Maksaisitko kupillisesta 10€
En juo kahvia enkä teetä. Neljäs vuosi menossa. Kraanavesi on parasta kädenlämpöisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisitko kupillisesta 10€
Silmää räpäyttämättä, mutta olisi kyllä parempi olla hyvää kahvia.
Kyllä peruskahvi ja kreemimunkki pitää saada alle 4n euron.
Kipuraja menee siinä, että en juo pannussa tai termoskannussa seisoneita juhlamokkia. Ostan kahvilassa kahvin, joka tehdään siinä nenäni edessä poroista suoraan kuppiin eikä sen hinnalla niin väliä ole. Ei ole siksikään, että käyn kahvilassa suhteellisen harvoin.
Ei ole mitään kipurajaa. Jos kahvilaan menen, ymmärrän, että se on erikoisliike, jonka tuotteet ovat kalliimpia kuin R-kioskin bulkkituotteet.