olenko hyvä vai huono vaimo??
Mies lähti tänään saunailtaan, tiesin että jatkavat kaupungille.. Laitoin miehelle yhden viestin että menen nukkumaan, saa soittaa jos on hätä. Tästä kahden tunnin päästä mies soittaa kaupungilta ympärikännissä että on ihan yksin eikä jaksa olla hereillä. Itkee ja mutisee ja on vaikeaselkoinen. Mulla ei oo korttia ja oon raskaana rv 27, mä tietty heti hyppäsin ylös sängystä, puin päälle ja lähdin pyörällä kaupungillepäin (4km) ilman hajuakaan missä mies on siellä. Löysin sen sitten lopulta eräästä puistosta, yritin kävelyttää hiukan mutta soitin lopulta taksin kun ei saanu ite soitettua (oli siis niin kännissä). Tultiin kotia, käärin tupakan ja avasin kaljan ja lämmitin pitsaa jonka olin aiemmin pakastanut vastaavalta reissulta, kun sitä halusi mutteihän pitseriat ollut enään auki et ois saanu tuoretta.. Nyt sammahti sohvalle, riisuin hupparin ja housut ja toin tyynyt ja peittelin siihen..
Onko tämmönen huolenpito ok, vai teenkö jotai väärin kun passaan miestä?? Ei kyllä onneksi usein näin ole, ehkä noin kerta puolessa vuodessa.. Muuten on kiltisti ja osaa tulla omin avuin kotiin :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:11"]Tekee pahaa, millaiset ihmiset hankkivat lapsia :(
Sitten vielä vähättelevät ongelmia.
Eihän se mitään, jos taustalla mielenterveysongelmia, alkoholismia ja vähintäänkin omituinen parisuhde, TEHDÄÄN LAPSI.
Jos itsellä on huono tausta, tarviiko se kostaa omille lapsille vastaavanlaisella taustalla.
[/quote]
Oikeesti ihmiset.. Siis tekee pahaa kun normaalit ihmiset saa lapsia (lapsia ei 'hankita') ?? Vähättelen, mitä ongelmia? Kun ei ole ongelmia, miksi pitää väkisin vääntää että meillä niitä olisi?? Jos ei kukaan masennusta sairastanut saisi olla miehen tukena ja saada lapsia niin no joo, voitte samantien tuomita tuhoon yli 90% parisuhteista ja lapsista.. Mulla eikä miehellä ole mitään huonoa taustaa. Eikä todellakaan kosteta lapselle mitään vaan tarjotaan sille hyvä ja ihana elämä ja lapsuus pysyvässä kodissa, pysyvässä suhteessa ilman että heti ollaan kiirehtimässä eroamaan ilman että mitään ongelmia edes on ilmennyt.. Lopettakaa jo oikeesti tuo moraalisaarna, jos tälle linjalle lähetään niin ei vissiin kellään oo oikeutta tehdä lapsia, aina kaikilla on jotain tai voi tulla olemaan jotain ongelmaa.. Entäpä jos lapsi olisi jo, ja masennus tulee myöhemmin?? Lapset pois vaan?! Kenen etu se on, lapsenko, että revitään pois kotoa vain diagnoosin takia? Ihan hiton surullista että niin moni on tuota mieltä.. Toivottavasti ei kukaan teistä koskaan sairastu (alkoholismiin tai masennukseen).. Voi pilkka osua omaan nilkkaan..
Ap