Petetyt - miten sait tietää pettämisestä?
Ja mitä sen jälkeen tapahtui? Itse sain sikoinaan tietää kun nenin yhteisellä koneella fb:hen, jossa olikin jo miehen tunnukset ja chat-ikkuna täysin vieraalta naiselta. Ei tarvinnut nähdä kuin viimeisimmät kolme viestiä, homma oli selvä. Siihen päättyi 7 vuoden suhde.
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:54"]Löysin miehen laukusta kortsuja. En puhunut mitään vaan seurailin n. vuoden ajan kun niitä aina välillä katosi. Näytti myös kuvia työmatkaltaan ja siellä olikin yksi kuva jossa suuteli jonkun naisen kanssa. Sähköposti jäi joskus auki, sieltä näin viestejä useammallekin naiselle. Mies antoi puhelimensa minulle kun osti uuden, sinne oli jäänyt viestejä myös. Joskus tullut myös kortteja kotiin. Naisia ollut miehellä siis varmaan kymmeniä. Edelleen olemme yhdessä, onnellista avioliittoa takana jo 18 vuotta :D
[/quote] Teillä on siis avoin suhde? Eihän se ole pettämistä.
[/quote]
Ei ole avoin suhde, mies on koko ajan kiistänyt pettävänsä. On joskus pitkin hampain jotain myöntänyt, mutta ensimmäinen reaktio on aina kieltäminen.
[/quote] Miksi sitten olet tuollaisen iljetyksen kanssa ja puhut onnellisesta avioliitosta? Ilmeisesti sulle ihan fine kuitenkin että pettää sua?
Mies halusi muutaman vuoden seurustelun jälkeen erota aivan yllättäen, syyksi sanoi mm.kun en yhtään luota häneen (mikä ei ollut totta). Tapailtiin kuitenkin eron jälkeen silloin tällöin, minä jo elättelin toivoa yhteenpalaamisesta. Eräänä iltana miehen sammuttua hänen puhelimensa alkoi piippailla viestejä ja minä katsoin viestin josko olisi tärkeäkin ja pitäisikö Mies sen vuoksi herättää. Vaan mitä ihmettä, hänen naispuolinen tuttavansa siellä kaipaili..katslin sitten loputkin viestit joista kävi selväksi että Mies oli pettänyt ainakin kolmen eri naisen kanssa jo ollessamme yhdessä, yksi näistä naisista naimisissakin ja pienten lasten äiti..ennen häipymistäni hajotin miehen puhelimen, laitoin viestiä näille naisille sekä sille yhdelle petetylle aviomiehelle. Eniten kälkikäteen loukkaa se, että Mies syytti minua epäilyistä ja se että yhteisissä kavereissamme oli henkilöitä jotka aivan varmasti tiesivät miehen puuhista. Meni sitten vaihtoon koko tuttavapiiri, Olin täysin hajalla pitkään.
Sain facebookissa viestin vieraalta naiselta. Tämä nainen tiedusteli mistä tunnen "Mikon", jota siis pidin poikaystävänäni. Annoin naiselle puhelinnumeroni, sillä hämmennyin ja halusin puhua hänen kanssaan. Olin siis luonnollisesti ihan pihalla, mistä on kyse. No, selvisi että mies oli pyörittänyt kahta naista samaan aikaan. Lähettänyt jopa samoja söpöilyviestejä meille molemmille. Asiaan liittyi todella friikkejä piirteitä, häikälemätöntä valehtelua.
Tehtiin tämän naisen kanssa miehelle jäynä: otettiin yhteispuhelu, minä olin hiljaa kun tämä nainen kyseli mieheltä minusta. Oli melko rajua kuunnella, kun mies väitti että hän on vain koittanut naittaa minua ystävälleen, että hänen mielestä minä olen ruma ja tyhmä maalainen. (Todettakoon, että olin ainakin tuolloin varsin hehkeä nuori nainen, heh.) Mies meni kovin hiljaiseksi, kun osallistuin keskusteluun. Sanoin hänelle mielipiteeni tuollaisesta toiminnasta ja poistuin keskustelusta.
Täytyy todeta, että mies oli kaikin puolin kipein tyyppi ketä olen tavannut. Loukkais meitä molempia naisia todella pahasti. Me tapasimme kasvotustenkin tämän naisen kanssa kertaalleen ja tultiin hyvin juttuun. Nainen valitettavasti antoi anteeksi miehelle. Toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta suoraan sanottuna joskus edelleen mietin millaiselle ihmishirviölle hän antoi anteeksi.
Toinen nainen kertoi tekstiviestillä. Tiesin hänet jotenkuten ja asuttiin aika lähellä toisiamme, pyysin käymään ja näyttämään viestit mitä poikaystäväni oli lähettänyt hänelle. Puheluitakin oli kuulemma oli. Nainen tuli ja sieltähän se totuus paljastui. Heitin poikakaverin tavaroineen pihalle. Ruikutti perääni vielä vuoden päästä. En lämmennyt.
Löysin kuitin kalliista korusta. Mies valehteli päin naamaa ettei tiennyt mistä on kyse. Lopulta kertoi ostaneensa korun exälleen, kun ei pystynyt enää valehtelemaan tosiasioita vastaan.
Mies osti minulle yhtäkkiä korun, vei syömään ja toi kukankin. Syynä oli se että oli lähdössä ulkomaanmatkalle toisen naisen kanssa "ihan kavereina vain".
Exä otti yhteyttä, laittoi puhelinnumeronsa ja kysyi että tiedänkö, että mieheni tapailee kahta naista.
...Nää jutut melkein naurattaisi jos ei olisi toisena osapuolena. Nin utopistisia ne ovat. Tuo johti siihen ettei enää paskaakaan kiinnostanut olla luottamuksen arvoinen. Kaikesta vittuuntuneena selvitin miehen salasanat. Ratsasin puhelimen, tabletin ja läppärin. Aika surulliseksihan se veti. Lapsellista, mutta hetken kosto oli suloinen.
En ymmärrä näitä pettäjiä, jotka vielä pettämisen lisäksi jaksavat pitkään jättämisen jälkeen ruikuttaa perään. Ei minkäänlaista omanarvontuntoakaan ilmeisesti.
Facebook. Miehet kuvittelee että kaikkea voi tehdä salaa. Paskat. Totuus paljastuu aina.
Luin miehen kännykästä yhden ainoan tekstarin, joka paljasti karun totuuden. Sen jälkeen tapahtui tyhmyys, jota olen katunut nyt 16 vuotta: annoin miehelle anteeksi.
Puhelimensa suojelua ja vieraan värisiä pitkiä hiuksia väärissä paikoissa. Eipä siinä paljoa enää sanoja tarvittu.
Tulin töistä kotiin ja haistoin vessassa vieraan parfyymin. Kaikki muu oli ihan ennallaan, ei olisi voinut kuvitellakaan, että asunnossa ja sängyssä olisi käynyt joku. MInulla on erityisen tarkka hajuaisti.
Mies kyllä tunnusti mukisematta asioiden laidan ja minä sekosin ihan totaalisesti. Kiskoin vaatteet ulos kaapeista lattioille, ulvoin ja kiljuin ja sekoitin paikkoja. Se oli kova paikka, kun ero oli ihan ensimmäinen ja olin niin nuorikin, 19-vuotias avovaimo. Ensimmäinen liitto ei siis kestänyt kahta vuottakaan. Ukko oli 9v vanhempi.
Kaipa hänelle ihan hyvin kävi. Sai sen naisensa kanssa 2 lasta ja lihoin ainakin 40 kiloa ukkouduttuaan. Minä haahuilin pitempään, mutta olen itsekin ollut sen jälkeen onnellinen miehineni ja perheineni.
2+v. alkoi puhumaan vauvasta ja "Piiasta", oikea nimi oli lähellä tuota. Eli isänsä tapaili selkäni takana toista ja laittoi paksuksi. Oli mies tyhmänä tutustuttanut lapsen tuohon naiseen. Minä olin tuolloin raskaana, mutta meni kesken (lapsi ei tiennyt minun raskaudesta). Ero tuli tietenkin ja kaikkea sotkua myöhemmin. Kesti aikas kauan päästä yli tuosta kaikesta, mutta pikkuhiljaa...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:42"]
Facebook. Miehet kuvittelee että kaikkea voi tehdä salaa. Paskat. Totuus paljastuu aina.
[/quote]
Kyllä ne naisetkin osaa siellä kieroilla. Muka kavereita vaan, pffft...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:56"]2+v. alkoi puhumaan vauvasta ja "Piiasta", oikea nimi oli lähellä tuota. Eli isänsä tapaili selkäni takana toista ja laittoi paksuksi. Oli mies tyhmänä tutustuttanut lapsen tuohon naiseen. Minä olin tuolloin raskaana, mutta meni kesken (lapsi ei tiennyt minun raskaudesta). Ero tuli tietenkin ja kaikkea sotkua myöhemmin. Kesti aikas kauan päästä yli tuosta kaikesta, mutta pikkuhiljaa...
[/quote]
Aika karua
Toisen naisen ystävä tuli kertomaan baarissa. Olimme seurustelleet jo muutaman vuoden, asuimme yhdessä. Kävimme todella harvoin baarissa, koska mies teki 3 vuorotyötä ja viikonloput yleensä olimme kotona, jos miehellä oli vapaata.
Yhden kerran sitten lähdimme ihan extremporee baariin, lähdettiin vielä naapuripitäjälle, missä tapasimme ensimmäisen kerran.
Menin jossain vaiheessa iltaa vessaan, kun täysin tuntematon nainen tuli kysymään mikä minun ja x.n juttu on. Kun hänen mielestään x seurustelee ystävänsä kanssa.
Tämä ystävä oli x.n työkaveri, he eivät sitten muuta yhteistä aikaa kaivannetkaan, kun varsinkin yövuoroissa kävivät aina siivouskomerossa.
Olin jotenkin hämillään aiheesta, ilta meni normaalisti ja aamulla sitten kysyin suoraan ja mies tunnusti.
Asunto oli miehen työsuhdeasunto ja minä sitten pakkasin tavarat pois ja viikkoa myöhemmin oli työkaveri muuttanut tilalleni.
X kävi muutama vuosi sen jälkeen kylässä, otti selvää osoitteestani ja soitti kun oli ulko-ovella. Juteltiin portailla pari minuuttia, halusi jotain synnintunnustusta, sanoin eiköhän tämä ollut tässä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:28"]*Aikoinaan :D
[/quote]
Oliko jättänyt tahallaan auki?
Toinen mies jätti 25 vuoitaalle naiselleni fritsut kaulaan, ehkä halusi suhdetta ja ajatteli että huomaan merkit ja jätän hänet. Niin jätinkini. Nelivuotinen suhde. Pari vuotta eteenpäin exä jaksoi soittella ja lähetti minulle viestejä, yleensä yöllä eli känniviestejä, joskus päivälläkin, siis halusi takaisin. Kertaakaan en niihin vastannut, en tiedä tuliko heistä pari.
Voi hitto mitä paskaa kaikki pettäjät suoltaa! Ihan suututtaa kun näitä lukee!!!!!