Aiotko katsoa pian alkavan kotimaisen kauhuleffan Koputus, maikkarilta?
Mä aattelin että vois kattoa. Kuulostaa ihan mukiin menevältä filkalta.
Kommentit (10)
Kannattaa katsoa. Alkaa klo 22.45.
Ensimmäinen kohtaus, ensimmäiset vuorosanat enkä saa sanaakaan selvää "tähtinäyttelijän" sönkötyksestä.
Pääosan esittäjä on jo kuollut. Taitaa olla siis vanha raina.
Annan mahdollisuuden. Oon sohvalla, yksin kotona. Telkkari auki ja läppäri sylissä. Toivottavasti ei oo liian jännä.
Ensimmäisen kymmenen minuutin perusteella vaikuttaa viihdyttävältä. Kiva että keskushenkilöinä on aikuistuneet sisarukset eikä joku kaveriporukka kuten yleensä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vuodelta 2022.
Koputus kertoo kolmesta sisaruksesta, jotka palaavat kotiseudulleen myymään murhattujen vanhempiensa taloa, joka sijaitsee metsän keskellä
Kauhuelokuvan kansainvälinen nimi on The Knocking. Elokuva oli myyty syyskuussa 2022 yli 70 maahan, muun muassa Saksaan, Itävaltaan, Sveitsiin, Ranskaan, Indonesiaan, Taiwaniin ja Latinalaiseen Amerikkaan
Musiikki on hyvä, tunnelma sopivan aavemainen. Vaikuttaa yllättävän hyvältä. Tyylillä tehty.
Kiitos aloittajalle. Halusinkin pitää leffaillan tänään ja tää ois kyllä jäänyt huomaamatta.
Vaikuttaa tosi hyvältä.
No katsoisin mutta mulla ei ole telkkaria. Eksä vei telkkarin kun erottiin. Eikä suomalaisia kauhuelokuvia netistä nää.
Uskaltaakohan? Oon yksin kotona.