Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!

Vierailija
16.07.2015 |

Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:19"]AP, jos työkaverisi paskominen on sulle elämää suurempi ongelma, niin neuvo miestä heräämään ainakin tuntia aikaisemmin, että aamukahvi ehtii panna suoleen liikettä jo kotona, ettei tartte tuoda lastia töihin. Ja vielä pieni vihje ihan ilmaiseksi: hankkikaa työpaikkojenne vessoihin ilmanraikastimet ja opettakaa kaikki, siis myös miehet suikauttamaan sulotuoksut ilmaan, ettei hienohipiäisten naisten nenä kärähdä paskanhajuun. 
[/quote]

Paskanhajun vessassa kestän, mutta ne helvetin ilmanraikastuimet on astmaatikolle ihan vihoviimeinen juttu. Pakko mennä toiseen kerrokseen vessaan, jos joku on sellaista suihkauttanut, ettei saa astmakohtausta.

Vierailija
162/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen usein työpaikan vessaan istumaan kannen päälle. Räplään siinä puhelinta 20 minuuttia ja surffaan av-foorumilla :D

Mitäs vahtivat niin tarkasti kännykän käyttöä että pitää mennä piiloon sitä käyttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona paskantamisesta ei tule kuin kuluja vessapaperin ja veden käytön takia, ja töihin tulee lehtiä jotka voi pytyllä istuessaan lukea kenenkään häiritsemättä.

Olen nimenomaan ajoittanut ruumiintoimintoni niin, että mahdollisimman usein ulostamiset tulevat hoidettua työajalla palkan juostessa täysimääräisenä.

Vierailija
164/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!
[/quote]
Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä?

Vierailija
165/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

[/quote]
Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä?
[/quote]
Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa.

Vierailija
166/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen käy paskalla silloin kun paskattaa.

Vierailija
167/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa mieltä. Erityisen inhottavaa on mennä tällaisen paskojan jälkeen yleiseen vessaan -- ei pelkästään oksettavan hajun vuoksi -- vaan, että seuraava luulee, että hajun aiheuttaja olen ollut minä.

Vierailija
168/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän haastattelun lopussa laulaja Jenni Vartiainen paljastaa, että hänen kiertäessään Suomea 4 miehen kanssa, ei keikkabussissa saa kakata. Samaa linjaa siis ap:n kanssa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015061219853790_vi.shtml

Vierailija
169/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:02"]

Tämän haastattelun lopussa laulaja Jenni Vartiainen paljastaa, että hänen kiertäessään Suomea 4 miehen kanssa, ei keikkabussissa saa kakata. Samaa linjaa siis ap:n kanssa.

[/quote]

Tuo nyt on eri juttu. Bussissa sitä paskanhajua ei pääse karkuun ja huoltoasemia riittää joissa voi pysähtyä matkan varrella. Normityöpaikka on eri asia.

Vierailija
170/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:42"]Mä käyn tosi harvoin julkisissa vessoissa kakalla. Ei vaan ole hätä juuri koskaan muualla kuin kotona. Samoin lapset on samanlaisia. Esimerkiksi poika on ollut kaksi vuotta päiväkodissa käymättä kertaakaan siellä kakalla. Kun haetaan hoidosta menee aika nopeasti kakalle sen jälkeen. Sanoo itse, ettei halua käydä siellä, kun ei tykkää, että vieraat (=tädit) pyyhkisi.
[/quote]

Tämä on normaalia toimintaa. Eivät eläimetkään pasko minne tahansa ja missä lajitoveriseurassa tahansa.

Vierailija
171/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Tuo nyt on eri juttu. Bussissa sitä paskanhajua ei pääse karkuun ja huoltoasemia riittää joissa voi pysähtyä matkan varrella. Normityöpaikka on eri asia.

[/quote]

Jenni luulee olevansa joku prinsessa kun ei päästä jätkiä krapularipuleille yrittäessään nukkua pari tuntia bussissa keikkamatkojen välillä :)

Vierailija
172/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:50"]

Mun tyttäret ei pysty sontiin kun kotona. Rippileiriltä tultuaan molemmat oli 2h veskissä ja voi kauhistus sitä katkua. En oo kyllä mitenkään opettanut niitä moisiks ujokakkijoiks.

[/quote]

2 tuntia!!???? mitä tekivät sen kaks tuntia?

tuossahan voi suola revetä jo.

Vierailija
173/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: mitä toi otsikko tarkoitti? ei ymmärrä

Vierailija
174/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko lähteä kakkaamaan läheisen kauppakeskuksen yleiseen vessaan. Tuli vaan, tunne.

Vierailija
175/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:44"]

Itse virkamiehenä mielummin käytän sinunkin maksamiasi verovaroja tehokkaasti ja käyn paskalla töissä just silloin kello 9 kun se tuppaa tulemaan. Loppupäivä menisikin muuten lattialla kiemurrellessa ja paskaa pidättäessä.

[/quote]

Oon ehkä vähän väsynyt mutta oon jo kahdesti revennyt nauramaan ääneen tän mielikuvan ansiosta. :D

Vierailija
176/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis missä tässä on se ongelma? Ne, jotka ei kestä paskanhajua, käyvät kotona vessa-asioilla, kun osaavat hienosti säädellä elintoimintojaan ja ne, ketkä joutuvat käymään yleisissä vessoissa, käyvät siellä ja saavat asiaankuuluvan helpotuksen. Paskanhajua kestämättömät ihmiset voivat jossain vaiheessa elämää kasvaa aikuisiksi ja löysätä pantaa päässään, mutta oman ajan se ottaa, se aikuistuminen.

Vierailija
177/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH!!

Vierailija
178/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteen pidättäminen ei ole viisasta, sillä se voi heikentää ulostusrefleksiä. En kehoita ketään muokkaamaan ulostusrytmiään. Siitä voi saada elinikäisen vaivan itselleen. Vessat on tehty ulostamista varten joten sinne vaan un hätä tulee.

Vierailija
179/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tulehduksia, sukupuolitauteja ym. teillä on, jos virtsaaminen aiheuttaa samantyyppisiä hajuhaittoja kuin ulostaminen. 

Eli ihme jankutusta yleisiin vessoihin täysin sopivista toiminnoista. Kyse oli ulostamisesta ja vain siitä. 

Kun kuukautissuojan vaihtaa tarpeeksi usein, mitään hajua ei terveellä ihmisellä esiinny. Se on puhdasta verta. Roskikset tyhjennetään joka päivä, joten ei ehdi tapahtua yhtään mitään. Siisti ihminen myös käärii suojan huolellisesti paperiin, joten kenenkään silmiin ei näiden ei tarvitse osua. 

-ap

Vierailija
180/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:28"]

ap: mitä toi otsikko tarkoitti? ei ymmärrä

[/quote]

Jos ei pysty päättelemään lauseen sisältöä yhden kirjaimen painovirheen vuoksi, en voi auttaa. En usko, että kukaan. Sinulla lienee hyvin matala ÄO. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä