Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!

Vierailija
16.07.2015 |

Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:32"]

Sulla taitaa elämänarvot ja käsitykset olla ihan sekaisin. Missähän ihme vaaleanpunaisessa kuplassa elät? Kummastuttaa myös miten paljon sua kiinnostaa jonkun vieraan ihmisen suolen toiminta.

[/quote]

Kun se ei kiinnostakaan yhtään. Siinähän se juurin onkin. Siitä vain pakosti tulee tietoiseksi, jos osuu tällaisen yleisillä paikoilla sontijan jälkeen saniteettitiloihin. 

-ap

Vierailija
182/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on. Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa! Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä! [/quote] Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä? [/quote] Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa. [/quote] Kiva elämä sulla. Mutta nyt ei puhuttu sairaista, vaan ihmisistä, jotka voivat aivan hyvin käydä kotonaan paskalla Sulla tuskin on työpakkaa ja tuskin olet kovin suosittu vieraskaan tuolla ominaisuudella, joten varmasti lähinnä paskot kotonasi tai missä sairaalassa nyt oletkaan. -ap [/quote] luojan kiitos tää on provo

[/quote]

Miksi olisi? En minä ainakaan ottaisi töihin tai edes kylään ihmistä, joka istuu paskalla puolet ajasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä hirnun aamutuimaan otsikonta takia, nimittäin tuo Kakalla Van Kotona kuulostaa ihan keskieurooppalaiselta aatelisnaiselta :D :D

Vierailija
184/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:34"]Kai sitä pitää aamulla jotain syödä että jaksaa tehdä töitäkin siellä työpaikalla. Jos sitten osa ihmisistä sen seurauksena joutuu käymään siellä paskalla niin minkä hemmetin sille voi? Kaikkien suoli ei toimi samalla rytmillä kuin sinun.
[/quote] ihan tiedoks että sitö kakkaa voi pidättää monta PÄIVÄÄ halutessaan jos on pakko, itse olen joutunut näin tekemään eikä se nyt mukavaa ole mutta ei mahdotonta. Jos aikuinen ei pysty pidätttämään, on joku vika, vai onko perseenne niin löysiä että se paska vaan TULEE sitä ei voi pidättää. Sitten ymmärrän. Samaa mieltä olen apn kanssa ja kuulun itse näihin.

Vierailija
185/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kun käy työpaikalla vessassa, palkka juoksee kun ite istuu omissa oloissaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän