Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!

Vierailija
16.07.2015 |

Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä mistä tämä haloo on noussut. Omassa työhuoneessa piereskely ja niiden tuoksujen haisteleminen on parasta mitä tiedän. Se on normaalia käydä silloin vessassa kun tarve tulee eikä pidätellä kotiin asti. Nyt kukkahattutätilakki pois päästä ja käy pudottamassa satsit sinne yleisvessaan.

Vierailija
102/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti teinitytöille tuntuu olevan vaikeaa vessassa käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan itseäni niin paljon et jos mulla on paskahätä niin meen paskalle, that's it. Oli sit vessa mikä hyvänsä. Paljon mukavampi olla kun on käynyt pytyllä. Piereskely on asia erikseen, mut senkin teen, tosin niin ettei muut joudu mun pieruja nielemään.

Vierailija
104/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jopa av:n mittapuulla mitattuna tämä on paskoin keskustelu pitkään aikaan... :D

Vierailija
105/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan pidättäminen pitäisi rangaistuksen uhalla kieltää, koska siinä tilassa työteho/tuottavuus kärsii (eli pidättäminen nostaa maan jo muutenkin korkeaa veroastetta, eli joudumme kaikki kärsimään siitä).

Vierailija
106/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä ap:n kans! Opetelkaa käymään kotonanne paskalla, jottei vieraiden ihmisten tarvi haistella törkyänne. Paskaa voi pidättää ja siten opettaa säännölliseksi.

Vierailija
107/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kakkavammainen siinä määrin, että ahdistaa pirusti ajatuskin että joutuu vieraisilla tai töissä menemään kakkoselle. Kivan oravanpyörän oon saanut aikaiseksi, kun ahdistuminen ja vatsan toiminnasta stressaaminen vaikuttaa vatsaan ja pistää sen sekaisin... Pitäisi jotenkin pystyä opettelemaan tuollainen "hällä väliä, luonnollistahan se on" -meininki, joka ilahduttavan monella tässä ketjussa kirjoittaneella on.

Vierailija
108/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pidättäminen ei tee hyvää suolistolle. Minä itse mieluiten kakkaan kotona mutta käyn kyllä esim. kauppakeskuksessa kakalla, jos on pakko. En rupee leikkimään suolustolla siksi, ettei jotkut ymmärrä elämää.
Ja pieni vinkki, mitä nopeammin hoidat homman, sitä vähemmän hajuhaittoja. Jos istuu pöntöllä kauan, tottakai se koko WC haisee.

Vierailija
109/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:21"]

Mä oon kakkavammainen siinä määrin, että ahdistaa pirusti ajatuskin että joutuu vieraisilla tai töissä menemään kakkoselle. Kivan oravanpyörän oon saanut aikaiseksi, kun ahdistuminen ja vatsan toiminnasta stressaaminen vaikuttaa vatsaan ja pistää sen sekaisin... Pitäisi jotenkin pystyä opettelemaan tuollainen "hällä väliä, luonnollistahan se on" -meininki, joka ilahduttavan monella tässä ketjussa kirjoittaneella on.

[/quote]

Mä jouduin matkalla ottamaan itselleni oman hotellihuoneen enkä voinut jakaa huonetta kaverin kanssa. Vain siksi, että voisin käydä rauhassa vessassa. Kalliiksikin tällainen asennevammaisuus tulee ja vielä kun miettii että maailmassa oikeasti on ap:n kaltaisia vinksahtaneita kyttäämässä ja nuuskimassa toisten paskanhajuja niin terveen asenteen rakentaminen on todella vaikeata :(

Vierailija
110/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:25"]

Ensinnäkin pidättäminen ei tee hyvää suolistolle. Minä itse mieluiten kakkaan kotona mutta käyn kyllä esim. kauppakeskuksessa kakalla, jos on pakko. 

[/quote]

En tiedä olenko kakkavammainen tai -vaivainen, mutta mä en yksinkertaisesti PYSTY pidättämään. En vaikka yritän, loppujen lopuksi pukkaa jo hiki päälle ja vessaan on vaan mentävä. Joskus reissussa varsinkin iskee enemmin ummetus muutamaksi päiväksi, mutta kun suoli lähtee toimimaan, niin sitä ei pysty pidättämään. Ei vaikka haluaisi. Eikä normaalioloissakaan suoli toimi kellon mukaan eikä aina edes ruokarytmin mukaan.

Vierailija
111/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on. Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa! Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä! [/quote] Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä? [/quote] Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa.

[/quote]

Kiva elämä sulla.

Mutta nyt ei puhuttu sairaista, vaan ihmisistä, jotka voivat aivan hyvin käydä kotonaan paskalla

Sulla tuskin on työpakkaa ja tuskin olet kovin suosittu vieraskaan tuolla ominaisuudella, joten varmasti lähinnä paskot kotonasi tai missä sairaalassa nyt oletkaan.

-ap
[/quote]
Miten ap toimit, jos olet jossain yötä? Tai useamman?

Vierailija
112/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa vain häiriintyneitä ja kirjoitustaidottomia lapsia (kuten ap)... Omat lapset saavat terveen ja itsensä hyväksyvän minäkuvan kotoa. Ei perusfysiologiassa ole mitään vikaa. Opetatteko lapset myös kammoksumaan seksiä ja muuta ruumiillisuutta?

Vierailija
113/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:21"]

Mä oon kakkavammainen siinä määrin, että ahdistaa pirusti ajatuskin että joutuu vieraisilla tai töissä menemään kakkoselle. Kivan oravanpyörän oon saanut aikaiseksi, kun ahdistuminen ja vatsan toiminnasta stressaaminen vaikuttaa vatsaan ja pistää sen sekaisin...

[/quote]Voit lähettää laskun ap:lle, hän mielellään pistää muutaman satasen sivuun/kk sun lääkkeisiin.

Vierailija
114/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on. Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa! Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä! [/quote] Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä? [/quote] Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa.

[/quote]

Kiva elämä sulla.

Mutta nyt ei puhuttu sairaista, vaan ihmisistä, jotka voivat aivan hyvin käydä kotonaan paskalla

Sulla tuskin on työpakkaa ja tuskin olet kovin suosittu vieraskaan tuolla ominaisuudella, joten varmasti lähinnä paskot kotonasi tai missä sairaalassa nyt oletkaan.

-ap
[/quote] luojan kiitos tää on provo

Vierailija
115/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:17"]Sen verran suvaitsevainen olen, että tietysti pikkulapsille suon erivapauksia. Semminkin, jos ovat vasta opettelemassa potalle/pöntölle.

Aikuinen ihminen kuitenkin voi ennakoida paskomisen tarpeensa hyvinknin. Sitä ei pidä ajoittaa töihin tulon alkuun, vieraille mennessä tai julkisiin vessoihin.

Tämän pidän!

-ap
[/quote]
Kyllä mä käyn paskalla aina ruoan jälkeen. Muuten turvottaa ja vatsa menee kovalle.

Vierailija
116/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse virkamiehenä mielummin käytän sinunkin maksamiasi verovaroja tehokkaasti ja käyn paskalla töissä just silloin kello 9 kun se tuppaa tulemaan. Loppupäivä menisikin muuten lattialla kiemurrellessa ja paskaa pidättäessä. Paskarytmi on ollu samanlainen jo vuosia enkä aio elimistöäni sotkea ja yrittää sitä miksikään muuttaa. Jos on sellainen päivä että jää käry niin suhautan ilmanraikastajaa tai poltan tikkua. Ei ole mikään ongelma kenellekään.

Vierailija
117/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin kuka oot, paskoisin sun postilaatikkoon.

Vierailija
118/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut,jos sä kerran tiedät, keitä nää teillä töissä on, niin miksi ajoitat omat käyntisi heti heidän jälkeensä?

Jos pystyisit odottamaan sen siteen vaihtamista vaikka vartin, niin ongelmaa ei olisi

Vierailija
119/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:30"]

Hei, kun käy työpaikalla vessassa, palkka juoksee kun ite istuu omissa oloissaan ;)

[/quote]

Alaluokan ajatuksia nämä. Ainoa paikka, missä voi olla työpaikallaan rauhassa, on paskahuussi. Onneksi olkoon uravalinnasta!

Vierailija
120/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"]Lasten paskomiseen en ehkä puuttuisi, mutta ap:n työpaikan miehellä on kyllä vähän erikoinen tapa paskattaa itsensä joka aamu töissä...Luulisi olevan itsellekin mukavampaa paskoa omassa rauhassaan kotona. Siitä tulee sitä paitsi aika paljon ylimääräistä vapaatakin verrattuna niihin työkavereihin, jotka paskovat kotona omalla ajallaan.
[/quote]Huomio kepu ja Sipilä, ottakaapa käyttöön paskomattomuusbonus niille, jotka ovat tehokkaita työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi