Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!

Vierailija
16.07.2015 |

Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ennakoida ulostukseb tuloa. Opiskele aiheesta ennenkuin tulet tänne meitä sairaita opettamaan!!!!!!!!! N

Vierailija
142/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kakkaan just sillon ku tuntuu siltä, jätän ovenkin aina auki kun mahdollista! Ei oo mun ongelma jos joku on sekaisin päästään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:16"]

normaali kakka ei haise. kakkaaminen pitäisi kieltää vasta, kun haju on tarpeeksi paha

[/quote]

hajuhälytin vessaan. aina kun ylitetään valittu hajutaso, pärähtää vähintään palohälyttimen veroinen ääni koko toimistoon. oppiipa paskomaan kotonaan tai hajuttomampaa.

Vierailija
144/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 04:29"]

En tiedä, mitä tulehduksia, sukupuolitauteja ym. teillä on, jos virtsaaminen aiheuttaa samantyyppisiä hajuhaittoja kuin ulostaminen. 

Eli ihme jankutusta yleisiin vessoihin täysin sopivista toiminnoista. Kyse oli ulostamisesta ja vain siitä. 

Kun kuukautissuojan vaihtaa tarpeeksi usein, mitään hajua ei terveellä ihmisellä esiinny. Se on puhdasta verta. Roskikset tyhjennetään joka päivä, joten ei ehdi tapahtua yhtään mitään. Siisti ihminen myös käärii suojan huolellisesti paperiin, joten kenenkään silmiin ei näiden ei tarvitse osua. 

-ap

[/quote]

pytty vedetään jokaisen kakan jälkeen! useemmin kuin kerran päivässä! tampio

Vierailija
145/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:31"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:20"] Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi. [/quote] Pissalla käyn tai vaikka kuukautissuojan vaihtamassa, siistiytymässä käsiä pesemällä esim. Puhun paskantamisesta! Onko nyt vaikea ymmärtää? Se ei kuulu julkisiin tiloihin tai toisten kotiin sen kummemmin kuin tupakointikaan nykyään.   [/quote] Miksi? Vai etkö osaakaan siis ajoittaa ruumiintoimintojasi pelkästään kotona tehtäviksi? Aika naurettaa vaatia muilta jos ei itsekään siihen pysty. [/quote] Tutustu ihmisen  fysiologiaan. Virtsaalmisen tarve on 3-4 tunnin välein. Toki tätäkin voi säädellä paljon juomisen määrällä. Ulostaa ei tarvitse kertaa enempää max kaksi kertaa! [/quote] No heitä kittaamaata sitä juomaa niin ei sunkaan tartte käydä vessassa. Mä pärjään hyvin työpäivän käymättä vessassa, niin pitäis sunkin.

[/quote]

Olenko puuttunut kenenkään urinointiin? Minun puolestani pissalla saa käydä vaikka kerran tunnissa. 

En ole vaatimassa keneltäkään mitään sellaista, jota itse en noudata. Onko täällä useimmilla logiikka täysin kateissa. Jos puhutaan ulostamisesta, puhutaan ulostamisesta... 

Menee jankutukseksi, mutta tämä toimitus väkevän, vastenmilisen löyhkän takia tulee mahdollisuuksien mukaan suorittaa muissa kuin yhteiskäytössä olevissa vessoissa. 

Onko kehonhallinta useimmilla sitä luokkaa, ettei pysty edes suoltaan säätelemään? Sitten vielä haukutte muiden lapsia huonosta käytöksestä ja kontrollin puutteesta. 

-ap

Vierailija
146/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:04"]

Oon huomannut että eräiden henki haisee. Voisitteko pliis hengittää kotona, ootte sitten puhumatta ja hengittämättä työpaikalla, kiiitos. Minusta on hyvien tapojen vastaista tuoda haisulihengitystä työpaikalle.

[/quote]

oot niin oikeassa. tupakoijatkin voi tupakoida siellä kotonaan. haisevat tuhkakupilta hyi helvetti ja röökaavat työajalla!

sama koskee teitä kahvinjuojia! inhoan kahvin hajua, paitsi jos juon sitä itse. kahvinjuojat tehkää jotain sille hajullenne! ei sitä tarvi toimistossa muiden sietää.

ja hyvät naiset, pitäkään ne kengät jalassanne!! jalkanne löyhkäävät varpailta ja hieltä!

ja voi jumalauta teidän parfyymit! käyttäkää niitä vain kotonanne! ja miksi pitää mennä sinne vessaan asti puuteroimaan nenäänne ja LISÄÄMÄÄN sitä parfyymiä? olette vaan tukkeena ja levitätte hajuanne!! puuteroikaa nenänne siellä omalla paikallanne vaan jumankauta! me tiedetään jo, että te teette sitä!

lisäksi vaadin kiellettävän: nenän niistäminen, aivastelu, haukottelu (SE TARTTUU JA TURMELEE TYÖTEHON), röyhtäily, hikottelu, käsien nostaminen yli 90 asteen kulmaan (TEIDÄN KAINALOHIKI LÖYHKÄÄ!!), haaraistuminen, kynsien viilaaminen ja leikkaaminen, syöminen ja kaikenlaiminen juominen, liian äänekkäästi näppiksen naputtelu, puhelimeen jäkättäminen sekä pöytä- ja lattiatuulettimet (TEIDÄN ÄKLÖBAKTEERIT LEVIÄÄ!!!). nämä kaikki voidaan ajoittaa kotona tehtäväksi.

noniin, totelkaa!!! se kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
147/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys.

ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään.

Vierailija
148/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:42"]

ap ei siis halua muiden tietävän, että hän kakkaa. aika noloa. ei siis itse kakkaaminen vaan tuo kakkahäveliäisyys.

ota mukaan itse hajuste sinne vessaan. et joudu haistelemaan eikä kukaan sun jälkeenkään.

[/quote]

Minulla ei ole mitään tarvetta käydä isommalla hädällä työpaikallani. Eli en siis tarvitse mitään hajusteita. Aamukahvin jälkeen hoidan tämän kotona. Jos joskus työmatkalle joudun lähtemään niin aikaisin, että homma ei vielä toimi, niin sitten odottelen hotellihuoneeseen asti tai olen vaikka koko päivän käymättä. 

Ei ongelma kenellekään. 

-ap

Vierailija
149/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:04"]

Oon huomannut että eräiden henki haisee. Voisitteko pliis hengittää kotona, ootte sitten puhumatta ja hengittämättä työpaikalla, kiiitos. Minusta on hyvien tapojen vastaista tuoda haisulihengitystä työpaikalle.

[/quote]

oot niin oikeassa. tupakoijatkin voi tupakoida siellä kotonaan. haisevat tuhkakupilta hyi helvetti ja röökaavat työajalla!

sama koskee teitä kahvinjuojia! inhoan kahvin hajua, paitsi jos juon sitä itse. kahvinjuojat tehkää jotain sille hajullenne! ei sitä tarvi toimistossa muiden sietää.

ja hyvät naiset, pitäkään ne kengät jalassanne!! jalkanne löyhkäävät varpailta ja hieltä!

ja voi jumalauta teidän parfyymit! käyttäkää niitä vain kotonanne! ja miksi pitää mennä sinne vessaan asti puuteroimaan nenäänne ja LISÄÄMÄÄN sitä parfyymiä? olette vaan tukkeena ja levitätte hajuanne!! puuteroikaa nenänne siellä omalla paikallanne vaan jumankauta! me tiedetään jo, että te teette sitä!

lisäksi vaadin kiellettävän: nenän niistäminen, aivastelu, haukottelu (SE TARTTUU JA TURMELEE TYÖTEHON), röyhtäily, hikottelu, käsien nostaminen yli 90 asteen kulmaan (TEIDÄN KAINALOHIKI LÖYHKÄÄ!!), haaraistuminen, kynsien viilaaminen ja leikkaaminen, syöminen ja kaikenlaiminen juominen, liian äänekkäästi näppiksen naputtelu, puhelimeen jäkättäminen sekä pöytä- ja lattiatuulettimet (TEIDÄN ÄKLÖBAKTEERIT LEVIÄÄ!!!). nämä kaikki voidaan ajoittaa kotona tehtäväksi.

noniin, totelkaa!!! se kuuluu hyviin tapoihin.

[/quote]

Tietysti suuhygienian kunnossapito kuuluu hyviin tapohin. Sen sijaan ihmettelen vertailua kahvin tuoksuun. 

Se on USEIMMISTA aivan hyvä tai vähintäänkin neutraali hajuelämys. Kenestä täällä paska haisee hyvälle? 

Aivan idioottimaista vertailla. Toki joku voi inhota syystä tai toisesta kahvin hajua, mutta eihän jokaisen täysin yksilöllisiä, esteettisiä tarpeita voi ottaa normaalielämässä huomioon. 

Parfyymeista samaa mieltä. Niiden käyttöä jokainen toisia huomioiva rajoittaa aivan vienoon tuoksahdukseen. Monethan saavat päänsärkyä tai pahempiakin oireita ylenmääräisistä, kosmeettisista tuoksuista. 

Itse en käytä ollenkaan! Silkka puhtaus ja hajusteeton deodorantti ja ihovoiteet. 

-ap

Vierailija
150/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:42"]

Mä käyn tosi harvoin julkisissa vessoissa kakalla. Ei vaan ole hätä juuri koskaan muualla kuin kotona. Samoin lapset on samanlaisia. Esimerkiksi poika on ollut kaksi vuotta päiväkodissa käymättä kertaakaan siellä kakalla. Kun haetaan hoidosta menee aika nopeasti kakalle sen jälkeen. Sanoo itse, ettei halua käydä siellä, kun ei tykkää, että vieraat (=tädit) pyyhkisi.

[/quote]

Poikasi on ainakin rehellinen. Itsekin pidättelet, et vaan myönnä sitä.

[/quote]

Minä olen samanlainen kuin tuo jota lainasit. Jostain syystä suoleni ei useinkaan suostu toimimaan kodin ulkopuolella. En pidättele, usko pois, päin vastoin saatan jollain lomareissulla istua vessakopissa pitkäänkin äkistämässä kun pari päivää on jo mennyt ulostamatta ja olo on tukala. Se ei auta. Ja sillä sekunnilla, kun pääsen kotiovesta sisään, iskee hirveä hätä.

Vierailija
151/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen esimieheni (mies) keräsi aina vessaan mennessään pinon sisustuslehtiä mukaansa. Saattoi oikein kysellä, että missäs se uusin Kotiliesi pyöriikään. Kun luettavaa oli tarpeeksi, hän lukkiutui pienen toimistomme ainoaan vessaan ja saattoi istua siellä parikin kymmentä minuuttia. Toimituksen jälkeen hänellä oli tapana jättää vessan ovi auki niin, että aromit leijailivat keittiöön, jonka yhteydessä käymälä oli. Pöntöstä löytyi myös usein komeat paskarainut, joita minäkin jokusen kerran harjalla jynssäsin, ettei niitä luulla omiksi jäljikseni.

Vierailija
152/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:17"]

Sen verran suvaitsevainen olen, että tietysti pikkulapsille suon erivapauksia. Semminkin, jos ovat vasta opettelemassa potalle/pöntölle.

Aikuinen ihminen kuitenkin voi ennakoida paskomisen tarpeensa hyvinknin. Sitä ei pidä ajoittaa töihin tulon alkuun, vieraille mennessä tai julkisiin vessoihin.

Tämän pidän!

-ap

[/quote] Varsinainen natsi olet! :D

Vierailija
153/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Aikamoinen tiukkis ap on, mahtaa sun verenpaine olla välillä korkealla? Vaikutat hieman estyneeltä ;). Oletko parisuhteessa? On siinä kumppanilla oltavat, kun pitää paskoa hajuttomasti. Hyvä akkojenviikon provo!

Vierailija
154/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:45"]

[/quote]

Minulla ei ole mitään tarvetta käydä isommalla hädällä työpaikallani. Eli en siis tarvitse mitään hajusteita. Aamukahvin jälkeen hoidan tämän kotona. Jos joskus työmatkalle joudun lähtemään niin aikaisin, että homma ei vielä toimi, niin sitten odottelen hotellihuoneeseen asti tai olen vaikka koko päivän käymättä. 

Ei ongelma kenellekään. 

-ap

[/quote]

Mietipä että kun panttaa ulostetta, se on KOKO AJAN SISÄLLÄSI vellomassa, eli kannat mukanasi ällöä tuotetta ihmisten ilmoilla, sen sijaan että luonnollisesti poistaisit sen asialliseen paikkaansa. Onpa "hienoa" kulkea päivä ympäriinsä pidätellen muhivaa jätöslastia peräpäässään. Todellinen sivistyksen huipentuma!

Vierailija
155/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt kotona käy kakalla jos ei ole pakko? Tottakai asia toimitetaan töissä tai muualla missä saa ilmaiset vessapaperit.

Vierailija
156/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ärtyvästä suolesta kärsivänä ja väliaikaisesti pienessä yksiössä miehen kanssa asuvana teen tarpeeni mieluummin töissä. Pahoittelen :D samaa vessaa käyttää lisäkseni kaksi naista.

Vierailija
157/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä nostaa tämä. Vaikka elämä välillä tuntuu raskaalta, on lapsen sairautta ja muuta, niin silti tällaisia ketjuja lukiessa tulee mileen, että minulla on kaikki ihan ok kun pää on kunnossa! Edellisen kävijän paskan haju vessassa ei saa mua vihaseksi, eikä aikani kulu murehtien paskan hajua vessassa! Jollain tavallla tuntuu, että ap:n ongelma on todella iso varsinaisen ongelman pienuudesta huolimatta... sääli sekin. Surullista, että ihminen kehittelee itselleen tällaisestakin ongelman, jos kaikki muu olisi ihan hyvin :-(

Vierailija
158/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:37"]

Ei kai kukaan nyt kotona käy kakalla jos ei ole pakko? Tottakai asia toimitetaan töissä tai muualla missä saa ilmaiset vessapaperit.

[/quote]

Pystyn palkallani ostamaan ihan omat vessapaperit. Eli ei relevantti pointti minulle. Ja voithan sinä ilmeisen köyhänä (kun tuli edes mieleen) varastaa sen vessapaperin kotiisi työpaikalta. 

Taas huono. Yhdelläkään ei oikein ole ollut mitään kunnollista vasta-argumenttia asiaan. Paitsi tietysti joillain mahasairailla. Mutta heitä en alun perinkään tarkoittanut. 

-ap

[/quote]

Miten niin ei ollut vasta-argumenttia? Aika moni on sanonut, että pidättäminen aiheuttaa vähintäänkin vatsakipua. Ei se johdu sairaudesta, vaan siitä pidättämisestä :-DDDDD

Mutta ihmisen, joka tekee tällaisia aloituksia, ei toki oletakaan osaavan lukea saati ajatella lukemaansa.

Vierailija
159/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:50"]

Hoitoalalla työskentelevänä tekee mieli vielä sanoa, että meitä on sellaisiakin, jotka pesemme toisten kakat sukupuolesta riippumatta. Toivottavasti keskustelun aloittaja ei joudu koskaan (vanhanakaan) hoidettavaksi siihen hoitolaitokseen, missä työskentelen. Uhallakin pitäisin häntä pitkään kakkavaipoissaan, että tottuisi viimeinkin kakan hajuun ja ymmärtäisi senkin asian kuuluvan normaaliin ihmisen elämään.

[/quote]

HIenoa ammattietiikkaa sulla, ei voi muuta sanoa. Eli kidutat potilasta mahdollisten mielipiteiden takia. 

Vierailija
160/185 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin mieluiten kakkaan ja pissaan kotona. Mutta tarvittaessa muuallakin. Antaa kaikkien kakkaajien kakata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän