Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakalla VAN kotona, Pitää opettaa jo lapsille!

Vierailija
16.07.2015 |

Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on.

Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa!

Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä!

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:25"]

Miten paskomista sitten ajoitetaan? Oma vatsa on toiminut teini-ikäisestä lähes tasan kello 11 joka aamupäivä, ei aiemmin eikä myöhemmin. Toki kävisin mielelläni kotona vessassa, jos vaan vatsan voisi käskeä toimimaan aamulla kuudelta ennen töihinlähtöä. En vaan tiedä miten tämän tekisi?

[/quote]

Ruokailu- ja liikuntarytmiä muuttamalla. Ei totisesti mitään rakettitiedettä.

-ap

[/quote]

Ei rakettitiedettä, mutta et kuitenkaan osaa tarkemmin sanoa. Miten pitää syödä ja liikkua että paska tulee klo 5:00?

[/quote]

Ihan itse nyt opettelet. Miten minä voisin sanoa, kun en tiedä alkuperäisiä tottumuksiasi.

Mutta olet hyvä ihminen, kun levität paskanhajua ympäristöösi, kiitos siitä.

-apa

[/quote]

No taitaa se sitten aika rakettitiedettä ollakin jos et kerran osaa sanoa ;) 

Vierailija
82/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:42"]

Mä käyn tosi harvoin julkisissa vessoissa kakalla. Ei vaan ole hätä juuri koskaan muualla kuin kotona. Samoin lapset on samanlaisia. Esimerkiksi poika on ollut kaksi vuotta päiväkodissa käymättä kertaakaan siellä kakalla. Kun haetaan hoidosta menee aika nopeasti kakalle sen jälkeen. Sanoo itse, ettei halua käydä siellä, kun ei tykkää, että vieraat (=tädit) pyyhkisi.

[/quote]

Juuri näin, hienosti kasvatettu ymmärtää intimiteetin ja muiden tunteet. Tajuaa jo noin pienenä, ettei ole kiva tuottaa ikäviä kokemuksia muille.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]Nämä työpaikalla ja vieraissa paskovat ovaat totisesti moukkia. Jokainen tietää, mikä hajuhaitta uloste on. Terve ihminen voi koulia suolensa toimimaan kotona ollessaan tai matkoilla tietysti omassa hotellihuoneessa. Yksikin inheä mies käy joka helvatan aamu työpaikan vessassa tyhjentämässä suolen sisällönsä. Ei sitten kotona voi tätä tehdä? Kuvottavaa! Ymmärrän, jos on pakko, niin on pakko esim. ripulin yhteydessä. Mutta nyt en puhu siitä! [/quote] Mulla on työkaveri joka paskoo monta kertaa päivässä ja viipyy meidän tston ainoassa vessassa ainakin 20 min joka kerta. Mitä se tekee siellä? [/quote] Kysy siltä jos se nuin paljo kiinnostaa. Itsellä chroni ja käyn pahimmillaan yli 20 kertaa päivässä vessassa.

[/quote]

Kiva elämä sulla.

Mutta nyt ei puhuttu sairaista, vaan ihmisistä, jotka voivat aivan hyvin käydä kotonaan paskalla

Sulla tuskin on työpakkaa ja tuskin olet kovin suosittu vieraskaan tuolla ominaisuudella, joten varmasti lähinnä paskot kotonasi tai missä sairaalassa nyt oletkaan.

-ap
[/quote]

Tässä on nyt empatia hallussa.

Vierailija
84/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:52"]

Kakalla van Kotona kuulostaa joltain urbaanitaiteilijalta

[/quote]

Jep ja hollantilaiselta. Kirjoitan ihan epätutulta koneelta ja siksi kaikienlaisia mokia . Nytkin on kursiivi päällä-ap

Vierailija
85/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaa apn kannata mennä vessaan haistelemaan sitä paskan hajua jos se on niin ällöttävää. Ihme primadonna toimintaa...

Vierailija
86/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt oo vaikea ymmärtää...
1. kaikkien suoli ei toimi säännöllisesti
2. joidenkin suoli toimii säännöllisesti, muttei silti vältämättä oman tahdon mukaan
3. useimmat eivät käy paskalla toisten ihmisten kiusaksi, vaan siksi että tarvii käydä

Vierailija
87/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:42"]

Mä käyn tosi harvoin julkisissa vessoissa kakalla. Ei vaan ole hätä juuri koskaan muualla kuin kotona. Samoin lapset on samanlaisia. Esimerkiksi poika on ollut kaksi vuotta päiväkodissa käymättä kertaakaan siellä kakalla. Kun haetaan hoidosta menee aika nopeasti kakalle sen jälkeen. Sanoo itse, ettei halua käydä siellä, kun ei tykkää, että vieraat (=tädit) pyyhkisi.

[/quote]

Juuri näin, hienosti kasvatettu ymmärtää intimiteetin ja muiden tunteet. Tajuaa jo noin pienenä, ettei ole kiva tuottaa ikäviä kokemuksia muille.

-ap

[/quote]

Ujokakka tai ulostamisen pelko on ihan samanlainen vaiva kuin vaikka ylivilkassuoli tai muut suolisto-ongelmat. Miksi ymmärrätte toista vaivaa mutta tuomitsette toisen? Ei se ole kyse silloin mistään kasvatuksesta, jos poika ei HALUA.

Vierailija
88/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:20"]

Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi.

[/quote]

Pissalla käyn tai vaikka kuukautissuojan vaihtamassa, siistiytymässä käsiä pesemällä esim.

Puhun paskantamisesta! Onko nyt vaikea ymmärtää? Se ei kuulu julkisiin tiloihin tai toisten kotiin sen kummemmin kuin tupakointikaan nykyään.

[/quote]

Syö pillereitä ja ajoita kuukautisesi loma-aikoihin. Ällöttävää, että jotkut levittelevät vaippojaan julkisiin vessoihin

Vierailija
89/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tällaisen älyttömyyden suoltaminen julkisesti on kuvottavaa. Mielummin haistelen kakkaa vessassa kuin edes yritän ymmärtää miten joku voisi tosissaan ajatella näin. Älä käytä julkisia vessoja jos pahoitat mielesi siitä että joku muukin kehtaa niitä käyttää.

Vierailija
90/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen samaa mieltä kuin ap. Minusta on inhottavaa mennä työpaikan vessaan, jonne edellinen on juuri vääntänyt tortut. En minä ainakaan halua haistella toisten kuin oman perheen jäsenten paskan hajua.

Me ollaan kuitenkin _aikuisia_ ihmisiä, joiden pitää pystyä hillitsemään ruumiin toimintoja. Eihän se ole ok piereskelläkään missä sattuu vain siksi, että sattuu pierettämään. Täytyykö sitä käydä kakalla juuri silloin kun suoli toimii? Eiköhän kaikilla terveillä ihmisillä ole kuitenkin pidätyskyky. Itse ainakin pystyn pidättelemään vaikka koko työpäivän, jos tarve vaatii. Eli peräänkuulutan käytöstapoja.

Vierailija
91/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tarkoituksella töissä paljon kahvia. Vatsa toimii siksi työpäivän aikana neljä kertaa. Paskomisesta ja kahvinjuonnista on kiva saada 30 euron tuntipalkkaa, ja annan näin myös itsestäni tehokkaan ja kiireisen vaikutelman.

Vierailija
92/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:20"]

Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi.

[/quote]

Pissalla käyn tai vaikka kuukautissuojan vaihtamassa, siistiytymässä käsiä pesemällä esim.

Puhun paskantamisesta! Onko nyt vaikea ymmärtää? Se ei kuulu julkisiin tiloihin tai toisten kotiin sen kummemmin kuin tupakointikaan nykyään.

[/quote]

Syö pillereitä ja ajoita kuukautisesi loma-aikoihin. Ällöttävää, että jotkut levittelevät vaippojaan julkisiin vessoihin
[/quote]
Hyh mitkä hajut tulee vessaan kun jotkut jättää tamponit ja siteet lojumaan vessan roskikseen! Vaihtaisivat kotona, mikä siinäkin on niin vaikeeta?

Vierailija
93/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä oli ainakin tosi vaikeaa kun olin ns. kakkavammanen. En kehdannut käydä missään kakkalla jos oli joku muu läsnä.

Esim. jos oli seuraa kotona niin saatoin laittaa suihkun päälle, kakata ja sen jälkeen vasta mennä suihkuun. Ainoa ongelma oli, että piti muistaa vetää vessa poistuessaan :D Kerran jäi kun oli treffiseuralainen kylässä - onneksi hoksasin just kun se oli menossa vessaan. "Hei mun pitää tehä yks juttu!!" Ja vessaan kolistelemaan ja siinä samalla veto. Se oli noloa se.

Julkisissa vessoissa mulla oli ongelma myös pissata. Kävin mieluiten yksin ja etsin syrjäisiä vessoja. Töissä harvemmin kukaan osui samaan aikaan pukutilaan jos piti käydä vessassa, joten siellä oli helppoa hoitaa asiansa. Huh, olis kamalaa jos töissä ei vois käydä vessassa.

Myöhemmin nykyisen parisuhteen ja reppureissailun myötä olen oppinut pois siitä, että ulostaminen olisi jotenkin noloa. Kaikkihan sitä tekee. Nykyään ei ole mikään ongelma käydä heittämässä varpusparvia läheisten kuullen. Vieraiden kanssa toki teen vieläkin suojauskeinoja ettei plompsahdukset kuulu.

Toki se on kivempaa kakkata kotona omassa vessassa tai reissuilla omassa hotellihuoneessa. Mutta jos on koko päivän liikenteessä ja illalla vaikkapa ostoskeskuksessa pyöriessä tulee törkeä kakkahätä niin todellakin käyn siellä.

Vierailija
94/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tietynlaista huomaavaisuutta voisi noudattaa, mutta panttaaminen taas ei ole hyvä ajatus. Meidän duunissa on useita vessoja, ja minun vatsani toimii yleensä noin aamukahvin jälkeen. Koska meillä ei ole kovin tiukkapipoista, niin meillä on myös ihan hiljainen sopimus monia mahavaivoja (ärtyvä paksusuoli, chrohnin tauti jne. ) potevien rouvien kanssa, että talon ns. takavessa on tätä varten ja siellä on hajustin ja tulitikut kärynloivennukseen. Toimistolla käy paljon vieraita, joten ns. käytävävessat pyritään pitämään hajuvapaina. Jos on ruuhkaa, painelen alakerran kellarivessoihin, jotka on harvoin käytössä.

Minkä tuolle mahalleen mahtaa. Ei sitä kotiakaan pysty säästelemään, ainakaan meikäläinen. Minulla tulee karseita ilmavaivoja, jos panttaan, niin ettei siitä panttaamisesta ole mitään hyötyä.

Vierailija
95/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vatsa kestä esim kasviksia ja tuoresalaatista se menee aivan sekaisin. Eli jos menen kaverin luokse syömään joka on vaivalla tehnyt ruokaa niin kieltäysynkö syömästä vain siksi etten voi mennä paskalle?
Meillä onneks kavereiden kanssa tiedetään jo ihan ammattiemmekin puolesta se, miten ihmisen ruumis toimii ja jotkut toiminnot (kuten paskalla käynti) on ihan normaalia.

Vierailija
96/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä aloite tästä ap omalla työpaikallasi, ja tule sitten kertomaan miten se eteni, ok?

Sen jälkeen - hoida pääsi kuntoon. Olet todennäköisesti epänormaalein ihminen maailmassa. Normaalille ihmisille ei tule tuollaiset asiat edes mieleen, saati että kirjoittaa niitä millenkään palstalle.

Vierailija
97/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:20"]Miksi ap käyt työpaikan tai julkissa vessoissa? Jos se ajoittaminen ja pidättäminen on niin helppoa hommaa, niin käytä sinä vaan sitä omaa vessaasi.
[/quote]
Samaa ajattelin. Miten ihmeessä joku käy yleensäkään työpaikalla vessassa tai yleisissä vessoissa? Kun olen esim ulkomailla viikon niin en käy vessassa ollenkaan kuin vasta kotona kun palaan takaisin. Miten aloittajan suoli on niin harjaantumaton että käy muualla kuin kotona vessassa? Onneksi omat tutut ei ole moukkia vaan käyvät kotonaan vessassa niinkuin sivistyneet ihmiset tekee.

Vierailija
98/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä alkaisin pidättelee ulostetta, niin takuu varmana olisi pukamat, ummetus ja helvetilliset vatsakivut. Eli mä todellakin menen paskalle tasan just silloin kun hätä on. En välitä muiden mielipiteistä tässä kohtaa yhtään.

Vierailija
99/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun terve suoleni toimii kahdesta kolmeen kertaan päivässä. Pidättäminen, erityisesti pitkään on tällä suolella vaikeaa ja millä tahansa suolella epäterveellistä. Minun käyntini kestää max. minuutin, enkä itse tajua pitkään paskovia, mutta puolestani aivan vapaasti, jos siltä tuntuu. Aina voi vessan ovelta kääntyä.

Ap - ota lääkkeet. Sinä et ole terve. Tämä ihmisten paskominen ei tule koskaan muuttumaan ja tervepäisenä tietäisit se. Ei vaikka mitä teet. Mielipiteen voit pitää ja joko pysyä kotona tai koulia sen yliherkän rakkosi. Mutta nyt ne lääkkeet ja jos niitä ei ole, niin kipinkapin hakemaan. Vaivasi on päässyt pahaksi.

Vierailija
100/185 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:07"]

Itse asiassa olen samaa mieltä kuin ap. Minusta on inhottavaa mennä työpaikan vessaan, jonne edellinen on juuri vääntänyt tortut. En minä ainakaan halua haistella toisten kuin oman perheen jäsenten paskan hajua.

Me ollaan kuitenkin _aikuisia_ ihmisiä, joiden pitää pystyä hillitsemään ruumiin toimintoja. Eihän se ole ok piereskelläkään missä sattuu vain siksi, että sattuu pierettämään. Täytyykö sitä käydä kakalla juuri silloin kun suoli toimii? Eiköhän kaikilla terveillä ihmisillä ole kuitenkin pidätyskyky. Itse ainakin pystyn pidättelemään vaikka koko työpäivän, jos tarve vaatii. Eli peräänkuulutan käytöstapoja.

[/quote]

Ja syy siihen, että ette voi ostaa työpaikan vessaan raikastimia on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä