Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen olisiko miehet yhtä motivoituneita taistelemaan nykyisen yhteiskunnan puolesta?

Vierailija
25.02.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (1425)

Vierailija
121/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, oletteko mieluummin työttömiä itsenäisessä Suomessa kun tuet rapsahtaa säännöllisesti tilille, vai vieraan vallan alla ilman mitään toimeentuloa värkkäämässä tukihakemuksia vieraalla kielellä.

Vierailija
122/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustakoon ne suomea joilla on täällä jotain puolustamisen arvoista. En ole yhteiskuntaanne kelvannut, en kiusaajayhteisksunnan puolesta ole valmis taistelemaan. Puolustakoon kultamunanne nyt teitä.

Meillä on vapaus elää ja turvallista. Suomesta on luotu hyvä yhteiskunta elää joten miksi et puolustaisi? Pidätkö tätä silti jonain itsestään selvyytenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näistä hesalaisilta nykymiehistä ole mihinkään, kyllä se Helsinki menetetään ihan 10 minuutissa. Pääsevät hesalaiset vasilille ja nadjalle piiaksi ja rengiksi.

Vierailija
124/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomen armeija pärjää Venäjälle sodassa. Suomessa vaan noin 5 milj. asukasta ja Ukrainassa sentään noin 44 milj. Suomi tarvitsee Naton avukseen niinkuin muutkin viisaat maat tekevät. Suomi Natoon äänestys menossa Kansalaisaloitteessa.

Itseäni ainakin pelottaa se jos Suomi liittoutuu kuten nyt uutisissakin vihjailtiin Natoon venäjä ei tykkää siittä ja alkaa uhkailemaan ja iskemään. En haluaisi sitä riskiä että laitetaan ihmisiä vaaraan

Miten kävi Ukrainaille kun ei ole liittynyt natoon, vaan on pelkä kumppanuussuhde aivan kuten Suomellakin?

Vierailija
125/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi, jopa paremmin. Minulla on tietysti havaintoja vain töistä ja kaveripiiristä, mutta kukaan ei Kaikki on suomalaisittain hiljaisia tyyliin että "saapa nähdä tuleeko kutsu joskus", mutta kukaan ei kapinoi tai valita. Luulen että se kertoo jotakin kansanluonteesta. Tai olen siitä varma.

Yksi aikalainen upseeri muisteli suomalaista kansanluonnetta talvisodan aikana: väistämättömän edessä suomalainen hyväksyy edessä olevan stoalaisesti. Luulen että sama tapahtuisi tänään. Suomalaiset ei ole hysteerisiä tai teatraalisia, vaan juuri väistämättömän edessä tosiasiat hyväksyviä. 

Vierailija
126/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin Bb kurhisen instagram päivitykset, hänhän on venäläinen ja suku Venäjältä. Ole. samaa mieltä että ihmiset eivät Venäjällä tiedä ja eivät usko, mitä todellisuudessa tapahtuu koska Putin nappuloinut omaa kansaa. Luulevat sokeana oikeasti tv näyttää oikeaa tietos ja kyseenalaistavat netissä nähdyt jutut, luulevat aivan jotain omaansa. Ja pitävät putinin sanan mukaan Ukrainaa uhkana. Venäjällä pitäisi lähettää kansalle enemmän tietoa muita reittejä ja esim tv kanavaan oikeita tietoja

Vierailija
127/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi aika naurettavalle kuolla jonkun käskystä maanpalan tähden. Enkä edes tiedä onko siinä mitään sankarillista.

Tällaisten kommenttien kirjoittajat on saaneet elää rauhassa siksi, että joskus oli niitä joiden mielestä Suomea pitää puolustaa.

Tai oli pakko puolustaa. Oma isoisäni ainakin oli sodassa pelkästään sen takia, ettei ollut muuta vaihtoehtoa. Tulla ammutuksi vihollisen tai omien toimesta.

Vierailija
128/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet? Tämä maa vain kurjistaa miesten elämää. Feministit saa mennä rajalle jos haluaa.

Vierailija
129/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin Bb kurhisen instagram päivitykset, hänhän on venäläinen ja suku Venäjältä. Ole. samaa mieltä että ihmiset eivät Venäjällä tiedä ja eivät usko, mitä todellisuudessa tapahtuu koska Putin nappuloinut omaa kansaa. Luulevat sokeana oikeasti tv näyttää oikeaa tietos ja kyseenalaistavat netissä nähdyt jutut, luulevat aivan jotain omaansa. Ja pitävät putinin sanan mukaan Ukrainaa uhkana. Venäjällä pitäisi lähettää kansalle enemmän tietoa muita reittejä ja esim tv kanavaan oikeita tietoja

Jos vähänkään jokainen voisi tehdä jotain netin kautta. Levittää oikeaa tietoa tälle kansalle uutisiin ja vakuuttaa mitä Putin tekee. Ennen tätä ei kansa nouse häntä vastaan. Tätä mieltä olen!

Vierailija
130/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaetaan ilmaisia ämpäreitä.

Vierailija
131/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Kuka muu jos en minä? Jos r yssä tulee yrittämään niin taistelen loppuun asti. Ei siinä sen kummempaa.

M40

Vierailija
132/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi. Onhan tästä ihan faktatietoa olemassa. Suomalaisilla on erittäin kova maanpuolustustahto.

ENÄÄ.

Vierailija
133/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, en todellakaan koe tarpeelliseksi puolustaa tätä maata hengelläni, siitä vaan mammat itse rintamalle.

Mitäs ajattelit tehdä? Odottaa et muut pelastavat sut ja olla näin itsekäs ajattelumaailmaltasi? Istuskella ja odotella ja paeta kun muut sotivat ja suojelevat heikoimpia kuten lapsia ja vauvoja sekä naisia ja raskaana olevia

Vierailija
134/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Todennäköisyys sille, että elämäni olisi parempaa venäläisenä on pyöreä 0%

Vierailija
135/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö takia naisille mietitään pakollista armeijaa että kaikki osaisivat puolustautua? Kuka niitä lapsia sit katsoo, yksinkö olevat kun äiti ja isi lähtee rintamalle. Ei näinkään voi mennä.

Vierailija
136/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt tämän maan työvoimapolitiikkaan jolle ihmiset ulkomailla on tärkeämpää kuin oma kansa. Haluan töitä enkä tukea.

Hae niitä töitä.

Ymmärrän, ettei töiden saaminen ole mikään selviö eikä aina voi ottaa jotain paikkaa välttämättä vastaan syystä x, mutta kyllä niitä jostain ennemmin tai myöhemmin tulee kohdalle.

Ei voi olla niin, etteikö Suomalainen, oletettavasti ainakin ammattitutkinnon suorittanut aikuinen löydä töitä, mutta jostain pimeästä Afrikasta suomea taitamaton ja kouluttamaton ukko saa hommia heti.

Niitä työmahdollisuuksia on vaikka kuinka, mutta osa porukasta on liian kranttua.

Menkää varhaisjakeluun, Woltille, Mäkkäriin/Heseen/GeneerinenPikaruokala, Postille, Kunnalle, Työkokeiluun, Vuokrafirmoihin, mitä ikinä. Jostain saa aina töitä ja nimenomaan sellaisia töitä, joita voi ottaa vastaan. Jos ei ole autoa niin sitten ei haeta niitä töitä missä pitää olla se auto.

Nyt oikeesti...

Vierailija
137/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaiset on junantuomia maalaisia jotka ottaa hatkat heti landelle.

STADILAINEN vastaa sataa r yssää ja hoitaa homman himaan.

Vierailija kirjoitti:

No näistä hesalaisilta nykymiehistä ole mihinkään, kyllä se Helsinki menetetään ihan 10 minuutissa. Pääsevät hesalaiset vasilille ja nadjalle piiaksi ja rengiksi.

Vierailija
138/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä Tuure Boeliukselta ym.

Nyt puhuttiin miehistä.

Vierailija
139/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi! Toivottavasti myös nämä nuoret miehet jotka otimme siipiemme suojaan jokunen vuosi sitten olisivat valmiita myös puolustamaan uutta kotimaataan, siinä missä muutkin!!

Vierailija
140/1425 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin voisivat vapaaehtoisena osallistua. Parempi sekin kuin ei mitään. Minä ainakin voisin. En puolustaisi mitään miehiä tai naisia, vaan maan itsenäisyyttä. Ettei käy niin kuin karjalan evakoille.

Sama homma. Voisin mennä ihan täysillä sinne rintamalle. Kunhan joku näyttää kuinka asetta käytetään. Äitinä en päässyt armeijaan ja tässä iässä sinne ei enää pääsekään, mutta puolustamaan maata voisin varmaan päästä.

Ukrainassa kaikille halukkaille jaettiin aseita. Eli riittää kun tahtoa löytyy.

Hyvä, olen valmis! Olenkin miettinyt, että mistä sen aseen saisi, mutta jos niitä ihan jaetaan, niin eipä tässä mitään hätää.

Olen ylpeä ja kiitollinen suomesta. En vaihtaisi mihinkään. Teen ihan kaiken mitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän