ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
...
Kommentit (1321)
Aika hyvä. :D Se kaunottaresta ja hirviöstä oleva sarvekas hirviömies (ei Gaston).
Seuraavan biisin sanat on disneyn elokuvasta, joten koittakaas arvata kuka laulaa ja/tai mistä se on peräisin:
"Mua luulet voivas' ymmärtää
Olen mies, en vähempää
Et voi ottaa
Ja heittää mua pois
Ei, näin ei voi oppii elämää
Yksin kaikkee selvittää
Mä oon ilmaa
En tänne jää..."
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:52"]Tekeydyin kaksoissiskokseni ja aloin elämään hänen elämäänsä hänen kuoltuaan.
[/quote]
Ringerissä Sarah Michellen esittämä päähahmo.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:20"]Olen kirjoissa, mutten elokuvissa. Nimeni kuvastaa luonnettani.
[/quote]pidän ihmisten ärsyttämisestä
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:59"]Olen hyvä tietokoneiden kanssa. Ennen nykyistä työpaikkaani olinkin kapinoiva hakkeri. Miespuolinen työkaverini kutsuu minua nimellä babygirl.
[/quote]
Olen blondi. Autan profilointiryhmää sarjamurhaajien etsinnässä.
[/quote]
Penelope Garcia Criminal Mindsista.
[/quote]
Vai Abby Sciuto NCIS:stä?
[/quote]
Penelope oli oikein!
Yritin suojella perheenjäsentäni, mutta eräät kaksoset saivat syyt niskoilleni. Tämän takia minut alennettiin ulkoruokintaan.
Tuhosin kotini, mutta minkä tein, tein ilman vaihtoehtoa. Olen sen jälkeen lähtenyt matkustamaan ympäri maailmaa tavaten mitä ihmeellisimpiä asioita ja pelastaen miljoonia henkilöitä. Olen myös saanut paljon ystäviä, mutta silti olen yksinäinen. Ystäväni voivat viettää loppuelämänsä kanssani, mutta en voi viettää loppuelämääni heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:53"]Ihme että tätä ei oo vielä tullu :D
Olen yli 1000 vuotta vanha, matkustan halki ajan ja avaruuden tutkimassa kaikkea jännää.. Jos en tiedä mikä jokin esine on, nuolaisen sitä.. Niin vielä, ja fezit on cooleja :D
[/quote]en tarkistannut vastasko joku muu tähän, mutta yhdestoista Tohtori
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:06"]
Nukun paljon koulussa tunneilla ja saan ala-arvoisia, mutta loistan urheilussa. Olen ainoa lapsi ja isän lellikki. Paras kaverini on hyvä koulussa, mutta huono urheilussa. Olemme ihastuneet ajottain samaan poikaan toisella puolella kaupunkia. Tuo poika, jolla on myös erikoinen koira, on taas ihastunut ihan eri tyttöön, mutta pelkää sanoa sille tytölle mitään. Minulla on pisamia.
[/quote]
Ei tainnut kukaan vastata? Minulla on lähes aina sandaalit jalasas, raidallinen paita ja shortsit. Kaverini on tummatukkainen ja käyttää silmälaseja. Istumme koulussa yhden hengen pulpeteissa ja kaveri istuu takanani sek herättelee minua, toisinaan opettaja. Olemme eri koulussa kuin ihastukseni, joka on kyllä minua tunnetumpi koirineen. Ihastukseni koira on ollut välillä ihastunut minuun.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha:
Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon.
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha:
Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon.
[/quote]
Tobias Animorphs-kirjoista
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:06"]
Nukun paljon koulussa tunneilla ja saan ala-arvoisia, mutta loistan urheilussa. Olen ainoa lapsi ja isän lellikki. Paras kaverini on hyvä koulussa, mutta huono urheilussa. Olemme ihastuneet ajottain samaan poikaan toisella puolella kaupunkia. Tuo poika, jolla on myös erikoinen koira, on taas ihastunut ihan eri tyttöön, mutta pelkää sanoa sille tytölle mitään. Minulla on pisamia.
[/quote]
Ei tainnut kukaan vastata? Minulla on lähes aina sandaalit jalasas, raidallinen paita ja shortsit. Kaverini on tummatukkainen ja käyttää silmälaseja. Istumme koulussa yhden hengen pulpeteissa ja kaveri istuu takanani sek herättelee minua, toisinaan opettaja. Olemme eri koulussa kuin ihastukseni, joka on kyllä minua tunnetumpi koirineen. Ihastukseni koira on ollut välillä ihastunut minuun.
[/quote]
Piparminttu-Pipsa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:06"] Nukun paljon koulussa tunneilla ja saan ala-arvoisia, mutta loistan urheilussa. Olen ainoa lapsi ja isän lellikki. Paras kaverini on hyvä koulussa, mutta huono urheilussa. Olemme ihastuneet ajottain samaan poikaan toisella puolella kaupunkia. Tuo poika, jolla on myös erikoinen koira, on taas ihastunut ihan eri tyttöön, mutta pelkää sanoa sille tytölle mitään. Minulla on pisamia. [/quote] Ei tainnut kukaan vastata? Minulla on lähes aina sandaalit jalasas, raidallinen paita ja shortsit. Kaverini on tummatukkainen ja käyttää silmälaseja. Istumme koulussa yhden hengen pulpeteissa ja kaveri istuu takanani sek herättelee minua, toisinaan opettaja. Olemme eri koulussa kuin ihastukseni, joka on kyllä minua tunnetumpi koirineen. Ihastukseni koira on ollut välillä ihastunut minuun. [/quote] Piparminttu-Pipsa?
[/quote]
Joo.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:29"]Olen puutarhuri, joka kulki pitkän matkan angstisen ystävänsä kanssa palauttaakseen maailmanrauhan.
[/quote]
Samvais Gamgi
People assume that time is a strict progression of cause to effect but actually from a mon-linear, non-subjective viewpoint it's more like a big ball of wibbly wobbly time-y wimey stuff.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:44"]People assume that time is a strict progression of cause to effect but actually from a mon-linear, non-subjective viewpoint it's more like a big ball of wibbly wobbly time-y wimey stuff.
[/quote]
*non-linear
Belle, tulit takaisin