ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Asun kaverini kanssa metsässä. Meillä on huoleton elämänasenne. Toimimme kasvatti-isinä minua kymmenen kertaa suuremmalle tyypille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:02"]Olen varhaisteini-ikäinen tyttö. Asun isäni, äitini ja veljeni kanssa pienessä kerrostaloasunnossa. En osaa leikkiä siivosti ja joudun usein tappeluihkn, mikä aiheuttaa äidilleni päänvaivaa. Paras ystäväni on poika ja hän asuu talon yläkerrassa. Kesäisin käyn mummoni luona kylässä. Pelkään hieman talonmiehen rouvaa.
[/quote]
Tiina!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:29"]Olen puutarhuri, joka kulki pitkän matkan angstisen ystävänsä kanssa palauttaakseen maailmanrauhan.
[/quote]
Samvais Gamgi
[/quote]
Oikein<3
En halunnut naida vanhaa runonlaulajaa, joten heivasin itseni järveen. Se siitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:00"]En halunnut naida vanhaa runonlaulajaa, joten heivasin itseni järveen. Se siitä.
[/quote]
Aino!
Asuin ensimmäiset elinvuoteni metsässä kolmen typerän tädin kanssa, jotka sähläyksellään unettivat minua. Onneksi he ryhdistäytyivät ja sain vihdoin rakastamani miehen omakseni.
Siskoni ja äitini mielestä rakkaus on typerää hömpötystä ja aiemmin olin heidän kanssaan ihan samaa mieltä. Sisarpuoleni sai minut kuitenkin luottamaan itseeni ja rakastuin artesaanileipuriin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 23:29"]Työskentelen hassuttelevan kirjailijan kanssa. olen hänen kirjassaan olen päähenkilö. Minua kutsutaan sukunimellä. Äitini työskenteli samalla alalla ennen kuin hänet murhattiin.
[/quote]
Työskentelen henkirikososastolla
[/quote]
Becket sarjasta Castle?
[/quote]
Kyllä!
Olen Lontoon ja ehkä koko Englannin älykkäin mies. Olen huomannut, että muilla ihmisillä ei ole aivoja tai eivät ainakaan käytä niitä.
Minulla on yksi ystävä joka oli myös kämppäkaverini, kunnes erehtyi rakastumaan ja meni naimisiin.
Minulla on myös taloudenhoitaja joka jostain kumman syystä väittää olevansa vain vuokraemäntä.
Olen nähnyt kerran alastoman naisen.
Edellinen jatkaa, että olen nähnyt kerran elävän alastoman naisen. Monta kuollutta kyllä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:20"]Olen kirjoissa, mutten elokuvissa. Nimeni kuvastaa luonnettani. [/quote]pidän ihmisten ärsyttämisestä [/quote]Pelkään erästä kummitusta kamalasti [/quote]asustan koulussa [/quote]Koulun talkkari on minua vastaan
[/quote]
Räyhähenki Riesu.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 09:36"]
Olen Lontoon ja ehkä koko Englannin älykkäin mies. Olen huomannut, että muilla ihmisillä ei ole aivoja tai eivät ainakaan käytä niitä. Minulla on yksi ystävä joka oli myös kämppäkaverini, kunnes erehtyi rakastumaan ja meni naimisiin. Minulla on myös taloudenhoitaja joka jostain kumman syystä väittää olevansa vain vuokraemäntä. Olen nähnyt kerran alastoman naisen.
[/quote]
Sherlock Holmes. Ilmeisesti joku uusi tulkinta, koska alkuperäinen tunnusti auliisti jäävänsä älykkyydessä toiseksi veljelleen Mycroftille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:10"]Matkasin läpi universumin rakkaani perässä. Vasta kun hän oli lähellä menettää minut, hän tajusi, kuinka tärkeä hänelle olinkaan.
[/quote]
Elin yksinäni eräässä paikassa "kotitöitä" tehden, kunnes löysin erään toisen elävän asian. Minä ja rakastettuni emme puhu kovinkaan paljon.
[/quote]
Elin yksinäni, koska ihmiset olivat tuhonneet paikan heille elinkelvottomaksi. Paetessaan he tosin tekivät itse elämästään elinkelvotonta, eivätkä he tainneet enää tietää, mitä liikunta tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:10"]Matkasin läpi universumin rakkaani perässä. Vasta kun hän oli lähellä menettää minut, hän tajusi, kuinka tärkeä hänelle olinkaan. [/quote] Elin yksinäni eräässä paikassa "kotitöitä" tehden, kunnes löysin erään toisen elävän asian. Minä ja rakastettuni emme puhu kovinkaan paljon. [/quote] Elin yksinäni, koska ihmiset olivat tuhonneet paikan heille elinkelvottomaksi. Paetessaan he tosin tekivät itse elämästään elinkelvotonta, eivätkä he tainneet enää tietää, mitä liikunta tarkoittaa.
[/quote]
Wall-E
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:07"]
"Jaa"
[/quote]
Nuuskamuikkunen.
Minun kaverini on kapalossa ryömivä puhuva vauva ja pidän pinaatista.
Kvaak kvaak olen tunnettu siipikarjan edustaja jonka etunimi on Aku ja en käytä housuja.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:17"]
Kvaak kvaak olen tunnettu siipikarjan edustaja jonka etunimi on Aku ja en käytä housuja.
[/quote]
Roope Ankka
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Roope Ankka
[/quote]
Oikein!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:32"]
Olen metsässä asuva otus. Tykkään sateenvarjoista ja nukkumisesta. Matkustan hyrrällä ja joskus juoksevalla bussilla. Minulla on pienempiä, minun näköisiä kavereita, jotka pitävät tammenterhoista ja jotka voivat muuttua näkymättömäksi.
[/quote]
Totoro!