ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:12"]Olen nyt kihloissa lyhythiuksisen blondin kanssa. Kämppikseni on ilmiselvä autisti, joka pakottaa minut allekirjoittamaan ärsyttäviä sopimuksia. Minulla on laktoosi-intoleranssi.
[/quote]
Köhköh nussin pilkkua, mutta Sheldonin toimintatavat viittaavat enemmän aspergeriin kuin autismiin. T. auttien ja aspergereiden kanssa työskennellyt
[/quote]asperger kuuluu autismin kirjoon, herra/neiti Pilkunnussija
Törmäsin puuhun vanhalla sinisellä autolla
Mitä ihmettä oikein teen? Menenkö naimisiin ihan kivan, omilla ansioillaan meidän piireihimme nousseen kenkätehtailijan kanssa, jolle perheeni minut haluaa naittaa, vai jäätävän komean kriketinpelaaja-opiskelijakaverini kanssa, johon olen hullun lailla rakastunut, mutta joka on muslimi kun me olemme hinduja?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:12"]
Mitä ihmettä oikein teen? Menenkö naimisiin ihan kivan, omilla ansioillaan meidän piireihimme nousseen kenkätehtailijan kanssa, jolle perheeni minut haluaa naittaa, vai jäätävän komean kriketinpelaaja-opiskelijakaverini kanssa, johon olen hullun lailla rakastunut, mutta joka on muslimi kun me olemme hinduja?
[/quote]
Tiedän tän leffan muttan muista nimeä...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:20"]
Olen blondi, jolla on "vihollisia" poikaystävinä. Sain koulun päättäjäistanssiaisissa pienen koristellun sateenvarjon Luokan Suojelijana, koska minun aikanani vuosiluokallani oli pienin kuolleisuusluku.
[/quote]
Buffy!
[/quote]
Ihan oikein. Vampyyrintappajahan se.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:11"]Törmäsin puuhun vanhalla sinisellä autolla
[/quote]
Harry Potter ja kaverinsa Ron?
Nojailen mustaan Impalaan ja juon olutta sekä juttelen veljeni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:12"]
[/quote]
Tiedän tän leffan muttan muista nimeä...
[/quote]
Tämä on kyllä romaani, josta ei kai ole tehty elokuvaa, ainakaan samalla nimellä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:12"] Mitä ihmettä oikein teen? Menenkö naimisiin ihan kivan, omilla ansioillaan meidän piireihimme nousseen kenkätehtailijan kanssa, jolle perheeni minut haluaa naittaa, vai jäätävän komean kriketinpelaaja-opiskelijakaverini kanssa, johon olen hullun lailla rakastunut, mutta joka on muslimi kun me olemme hinduja? [/quote] Tiedän tän leffan muttan muista nimeä... [/quote] Tämä on kyllä romaani, josta ei kai ole tehty elokuvaa, ainakaan samalla nimellä.
[/quote]
Aha no sitten olen väärässä
Päivät ovat kyllä kaikki saman pituisia
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:46"]Alushameeni on 6 tuuman pituudelta mudassa mutta saan melkoiset neularahat...
[/quote]
Jane Bennett
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:59"]Olen hyvä tietokoneiden kanssa. Ennen nykyistä työpaikkaani olinkin kapinoiva hakkeri. Miespuolinen työkaverini kutsuu minua nimellä babygirl.
[/quote]
Olen blondi. Autan profilointiryhmää sarjamurhaajien etsinnässä.
[/quote]
Penelope Garcia Criminal Mindsista.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:09"]Olen kiropraktikko. Olen eronnut vaimostani ja meillä on poika. Olen lähestulkoon rahaton mutta olen vuosia asunut talossa meren rannalla ja vieläpä ilmaiseksi.
[/quote]Alan Harper
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:17"]Perheeni pelasti minut juoksukisoista. Nimeni tuo mieleen juhlapyhän.
[/quote]pukin pikku apuri
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 21:59"]Olen hyvä tietokoneiden kanssa. Ennen nykyistä työpaikkaani olinkin kapinoiva hakkeri. Miespuolinen työkaverini kutsuu minua nimellä babygirl.
[/quote]
Olen blondi. Autan profilointiryhmää sarjamurhaajien etsinnässä.
[/quote]
Penelope Garcia Criminal Mindsista.
[/quote]
Vai Abby Sciuto NCIS:stä?
Olen kirjoissa, mutten elokuvissa. Nimeni kuvastaa luonnettani.
Olen puutarhuri, joka kulki pitkän matkan angstisen ystävänsä kanssa palauttaakseen maailmanrauhan.
Olen kaikkien rakastama leijona
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:31"]Olen kaikkien rakastama leijona
[/quote]
Mufasa? Simba? Kovu? Aslan? Kaikki leijonat on ihania<3
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:33"]
Olen töissä koulussa mutta minulle ei makseta palkkaa, edes ruokapalkkaa. Juttelen päivittäin useiden oppilaiden kanssa, ainakin vaihdan sanasen. Silloin tällöin vieraiden muiden kollegoideni "huoneissa/tiloissa" ja saatamme ystäväni kanssa hankkiutua pieneen hiprakkaan. Oppilaat sanovat minua lihavaksi.
[/quote]
Vieralen
[/quote]
Kerran eräs hullu yritti puukottaa minua jollen paljasta hänelle suojeltavaani. Minut tunnetaan mekkoni väristä.