Eikö ketään muuta huolestuta nämä mielipiteet, joita ilmeisesti naiset antavat Mika&Sorella sopasta?
Se, että ihmisten mielestä se on täysin Sorellan vika, että Mika kouri ja riisui Sorellaa tämän nukkuessa. Järkyttävää!
Ei ihme, ettei suurin osa raiskausten/hyväksikäyttöjen uhreista uskalla viedä juttua poliisille, koska sehän on yleisen mielipiteen mukaan aina naisen vika, jos tulee raiskatuksi/hyväksikäytetyksi tai edes yrityksen kohteeksi.
Kommentit (61)
Kesätöissä mua lähenneltiin, ja kun nostin asiasta metelin, koko työpaikka, miehet, naiset ja jopa opiskelukaverinaiset samassa harjoittelupaikassa ja myöhemmin opppilaitoksessa olivat sitä mieltä, että koko harmi oli mun syy ja ainakaan siitä ei oli pitänyt välittää ja siitä kiukutella. Ja ei, kyse ei ollut ammattiopilaitostason harjoittelupaiksata eikä edes ammattikorkeankaan...vaan, kyllä, eli tämä asia en näköjään riipu edes koulusivistyksen määrästä.
Mistä se riippuu, niin mistä? Mä olin aisan keskellä todella yksin, ja itkien olen katsonut BB:tä, ja tiedän tasan tarkkaan Sorella fiilikset. Tiedän myös tasan tarkkaan, miksi mm Tatu puolusti Mikaa. Liian tuttua, voi voi, eikä pojasta ole polvi juurikaan parantunut.
Pistää vihaksi, koska on joutunut kokemaan raiskauksen.
Valitan ja pahoittelen, jos oli liian voimakkaasti ilmaistu oma mielipide.
33.
PS. Toivon sydämestäni, että Sorella alkaa saada jotain tukea talossa, hulluksihan siellä tulee, jos ei voi asiasta puhua, eikä saa mitään tukea muilta. Ehkä BB:n kannattaa ottaa hänet ulos, oman itsensä takia, seuraavaksi. BB kestää 3kk, Sorella voi kantaa tuskaa vuosikausia.
olit yhtä intensiivisesti tekemisissä sinua huonosti kohdelleen miehen kanssa, kuin s? Turha niitä omia kokemuksia on tähän projisoida, jos ne eivät ole samanlaisia.
Siis täälläkin on puolusteltu Mikaa vedoten Sorellan käytökseen. Ja nämä samat ihmiset opettaa lapsilleen arvoja elämää varten!
Vierailija:
olit yhtä intensiivisesti tekemisissä sinua huonosti kohdelleen miehen kanssa, kuin s? Turha niitä omia kokemuksia on tähän projisoida, jos ne eivät ole samanlaisia.
Tilanteessa oli yllättävän paljon samaa. Ryhmä puolustaa " omiaan" ulkopuolisia vastaan, vaikka se olisi " oma" joka on mogannut. Ratkaisevin ero tilanteissa oli TV-kamerat tai niiden puute. Minusta löydettiin ihna samalla tavoin syytä kuin Sorellasta, olinhan suhtautunut tähän lähentelijään iloisesti ja reippaasti, vitsaillut ja jutellut hänen kanssaan, hymyillytkin, ajatella. Mulla oli myös kuulemma isot tissit. Huippuna oli tiimipomon lausahdus, että " tällaiseen täytyy varautua, kun tulee telakalle töihin, ja itsepähän tulit vaikka tiesit että täällä on miehiä" .
Niin, ja töitä tehtiin monta viikkoa tapauksen jälkeen, ei sentään työparina.
Sika syynsä loytää, maa kova, kärsä kipee.
onko se sitten tämän ajan trendi " ei sen mun syy ollu, toi toinen vaan yllytti" ?!?
Tai säälin oikeastaan. On tosi surullista, ettei nainen osaa arvostaa omaa vartaloaan ja itsemääräämisoikeuttaan, vaan pitää oikeutettuna sitä, että mies (kun on ihan itse juonut itsensä humalaan) saa käyttää sitä miten parhaaksi näkee. Miehen seksuaalisuus missä muodossa vaan on sallittua, mutta jos nainen on seksuaalinen, on se tuomittavaa.
Naisen " ei" ei siis merkitse mitään. Se, että nainen on suudellut ja flirttaillut aikaisemmin, vie tuon sanan merkityksen. Mieshän on vain viettiensä orja.
Se, mikä ottaa melkein eniten päähän on se, että Mikaa puolustellaan teostaan kun se oli niin humalassa eikä tajunnut mitä teki. Entäpä jos Sorella oli niin humalassa, ettei tajunnut kuinka paljon flirttaili?
Mutta nainen on naiselle susi. Tämänkin palstan naisista moni pönkittää itsetuntoaan sillä, että saa painaa toisen naisen lokaan ja haukkua vaikka miksi.
Säälittäviä olette!
Siis siitä kuinka Sorea on arvosteltu ja syyllistetty.
Niin kuin täällä joku jo kirjoittikin....
Minulle tuli mieleen, että jos Mikan paikalla olisikin torstai yönä ollut HENA. Olen aivan varma, että kaikki Suomen naiset olisivat BB-talon ulkopuolella lynkkaus-fiiliksellä.
Siis niin törkeää, että jotkut saavat enemmän anteeksi kuin toiset.
Oletteko Mikan puolustajat sitä mieltä, että teitä itseänne saa hipelöidä/riisua alasti julkisessa nettikamerassa jos olette sammuneet? Jos olette sitä mieltä, niin mikäs siinä sitten.
Sitä paitsi sen hommanhan keskeytti Big Brother. Tiedä mitä olis tapahtunut, jos oltaisi oltu jossain muualla kuin BB-talossa. Todennäköisesti raiskaus, jos Mikaa ei epäilyttänyt toi homma edes kameroiden edessä.
Surullista, että sä olet sattunut syntymään naiseksi, kun omaa sukupuoltasi noin häpeät ja halveksit.
raiskaukseksi niin useat tuntemani miehet varmasti istuisivat linnassa.
Ja niin minäkin varmaan, kun olen kokeillut innostuuko mies mukaan touhuun.
Ja sanonpa vielä.. Mikalla oli housut jalassa ja mitään ei tapahtunut!
jos emme pidä itsensä tykö-tyrkyttämistä hyvänä käytöksenä, niin mehän juuri arvostamme kroppaamme ja jaamme sen kumppanin kanssa, joka arvostaa meitä kokonaisuutena, ei pikapanona. Aika säälittävää, on vetää alkoholia niin, ettei hallitse itseään, vaan tunkee miehen päälle ja muutenkin harrastaa julkisesti sellaisia juttuja, jotka ovat kahden ihmisen välisiä ja privaatteja.
koko suomen kansan edessä. Juu mitään ei tapahtunut ei...
talossa, eristettynä, niin Mika ei olisi moista tätiä katsonutkaan ja tuskin tarvii väkisin hakea.
ilmoittautua poliisille ja kertoa miten ne asiat oikein menivätkään, niin tapahtuu jokin oikeus ja kohtuus=)
Vierailija:
koko suomen kansan edessä. Juu mitään ei tapahtunut ei...
Nainen ei ollut tajuton!
Näitkö tuota pätkää ollenkaan?
Itse menee vapaaehtoisesti sänkyyn. Pussailevat ja molempien kädet käyvät peiton alla sellaiseen tahtiin että...
Sorella alkoi " nukkumaan" ( = tunki p*rseensä Mikaan )
Mika pilkkopimeässä huoneessa ja kovassa kännissä ei tajunnut tapahtumaa. Piti hyvänä ja silitteli. Ei muuta.
Sorella on sanonut että kuuli Mikan kutsun päiväkirjahuoneeseen.
Itse olen seurannut 24/7 ja keskustelupalstaa, ja missään ei ole tullut tuota argumenttia vastaan. Katsoin tuon koko pätkän bbplazalta silloin kun se vielä siellä oli, niin Sorella ensin kääntyi selkä Mikaan päin ja alkoi nukkumaan. Sitten Mika alkoi hiplaamaan ja Sorella sanoi MIka, ei. Sitten meni hetki ja Sorella kuorsasi. Mika yritti tukkia Sorellan sieraimia joko herättääkseen tai lopettaakseen kuorsauksen. Sorella ei herännyt, mutta Mika alkoi hiplata.
Mistä helvetti te kehittelette noita juttujanne????
vaan on sanonut että itsessäänkin oli vikaaa. Ja sit siihen jos olis Mikan tilalla ollu Kari, ihan samalla lailla mä ainakin kokisiin tilanteen jos joku olis Karin kanssa vehdannu samallailla.
Juuri SIKSI kärjistin nuo asiat noin, koska Mikan käytöksen hyväksyvät ovat esittäneet asiat nimenomaan MUSTA-VALKOISESTI!
Kummankaan ei tietenkään olisi pitänyt noin paljoa juoda, mutta joivatpa kuitenkin. Tämä ei tee missään tapauksessa hyväksyttäväksi sitä asiaa, että kun toinen sammuu, toinen saisi jatkaa kopelointia.
Toivon sydämestäni että Mika tajuaa jatkossa jättää alkoholin vähemmälle, johan on todistettu, että hän saattaa humalapäissään tappaa itsensä tai muita (vertaa metrin syvyiseen veteen pää edellä hyppiminen) tai syyllistyä seksuaaliseen häirintään.
TOivoisin tietty että myös Sorella (ja kuka tahansa muukin, h****tti) osaisi vetää rajat itselleen......
T: se 31!