Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään muuta huolestuta nämä mielipiteet, joita ilmeisesti naiset antavat Mika&Sorella sopasta?

Vierailija
26.09.2006 |

Se, että ihmisten mielestä se on täysin Sorellan vika, että Mika kouri ja riisui Sorellaa tämän nukkuessa. Järkyttävää!

Ei ihme, ettei suurin osa raiskausten/hyväksikäyttöjen uhreista uskalla viedä juttua poliisille, koska sehän on yleisen mielipiteen mukaan aina naisen vika, jos tulee raiskatuksi/hyväksikäytetyksi tai edes yrityksen kohteeksi.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä. Mistä helvetistä Mika tiesi, että sammui? Jos luuli, että Sorella kääntyi ja halusi häntä hyväiltävän ns. takaapäin. Minä pidän itse sellaisesta.

Ja Sorella todellakin tyrkytti itseään ensin Kaarlolle ja siitä sitten seuraavalle kun Kaarlo ei lämmennyt. Ja se ämmä kerjäs ja kerjäs niit suudelmia ja kysy viel aamulla ekaks et pussataanks vielä?

Että haloo vaan teille urpoille! Jos asiassa oli joku jonkun syy niin Sorellan. Mitä meni sinne sänkyyn, kun omakin oli, jollei mitään halunnut!

Vierailija
42/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemalla suorassa tv lähetyksessä sammunutta naista???????

Koittakaa tajuta että Mika tuskin tajusi Sorellan nukkuvan!!!!! Haloooooo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jatkoit vaikka Sorella oli sammunut Mika vastasi joo. Ei mitään tyyliin mitäh, luulin että se oli hereillä tms. Mikalle oli kyllä päiväkirjahuoneessa ihan selvää mistä siitä syytettiin. Ja turha sanoa että oli liian kännissä, jos kerran tajusi murehtia jotain Arin lakanoita.

Vierailija
44/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta humala ei laske syyllisyyttä...

Vierailija
45/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sitä. Sit alko tarjoon itteensä miehille ja hupskeikkaa.

Mika teki väärin,tiedän sen.

Naurettavinta oli se että Solero on ihan tyytyväinen, naureskelee eikä oo Mikalle vihainen. Mika itkee silmät päästään ja on todella järkyttynyt.

Solero käy vähän päiväkirjahuoneessa ja sieltä tullessaan tekoitkee ja kattoo huomaako kukaan...

ÄRSYTTÄVÄÄ:

Mika teki kyllä väärin, mutta ei tuo Solero ole mikään järjen jättiläinen.

Itkettää kun kukaan ei leiki mun kaa...

Vierailija
46/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että kaikki mikan puolustajat ja sorellan halveksujat saavat omakohtaisesti tuta tilanteen.

Toivon, että silloin kukaan ei ole teidän puolellanne, koska typerä oppii vain omakohtaisten kokemusten kautta.

Vierailija
47/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella ei halunnut että Mika lähtee.

Mika ei haluunnut lähteä.

Kukaan talossa ei halunnut että Mika lähtee.

Suurin osa katsojista ei nähtävästi halunnut että Mika lähtee.

Mika nyt kumminkin lähti. Tuotantoyhtiö teki sen päätöksen, koska Mika teki VÄÄRIN, vaikka täällä kuinka haluttais palauttaa raiskausoikeus miehille. Ei myöskään voi olla niin, että hyväksikäyttö on sallittu ihquille.

Vierailija
48/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano ei, eikä kuule kutsua päiväkirjahuoneeseen.

Sorella himoitsi nuorempaa miestä jonka saikin pauloihinsa.

Aamulla ensimmäiseksi pyysi Mikalta pusua.

Todellinen raiskaus kyseessä ;)

Menkää vouhkaajat nukkumaan!

Vierailija
49/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräinen sekoilu vaikuttaa ihmisiin enemmän kuin ympärillä tapahtuvat oikean maailman kauheudet.

Vierailija
50/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on tv:eestä tulleen ohjelman mukaan ainoa, joka Mikan kutsun pk-huoneeseen kuuli.

Vierailija
51/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikahan oli myöntänyt jo aikaisemmin, että häneltä karkaa humalassa mopo käsistä. Jo hänen aikaisempi rattijuopumustuomionsa kertoo, että hän ei osaa humalassa arvioida tekojensa seurauksia. Minusta se on vastuutonta, että tietäen huonon viinapäänsä hän kuitenkin juo itsensä tolkuttomaan humalaan tuollaisessa paikassa. Saa syyttää tapahtumista vain itseään.

Vierailija
52/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämäkin palsta täynnä teinejä?

Vierailija
53/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on maailma, edelleen.

Vierailija
54/61 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItääkö hakea rautalankaa? Miten tämän nyt vääntäisi näille jotka eivät arvosta itseään (tai toisia ihmisiäkään)?

Lukekaa tarkkaan ja [b]miettikää[/b], miettikää!

Vaikka nainen (Sorella) kuinka pussailisi ja tyrkyttäisi ja haluaisi seksiä, se ei ei oikeuta miestä (Mikaa) häntä kähmimään (varsinkaan kun toinen on sammunut!!). Tämä oli raiskauksen yritys. Piste.

Mua järkyttää tämän palstan ajatusten taso. Ei mitään kunnioitusta itseään saati muita kohtaan. Aivan järkyttävää että nämä ihmiset ovat äitejä.

Vierailija
55/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naisen otsassa lukisi, että pane mua, niin jos hän sammuu, häneen ei kosketa. Jos kosketaan, koskija on se väärintekijä. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
56/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä oikeana ja normaalina.

Vierailija
57/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ en kanskaan tajua että miten se Sorellan vika voi olla. Vaikka kuin toinen antaisi ymmärtää ja lupailla niin ei se silti oikeuta toisen kähmintään!

Mua ärsyttää myös nämä baarissa olevat äijät/pojat jotka kuvittelevat, että heillä on lupa kouria ketä tahansa. Ei niinkö mitään kunnioitusta toiseen ihmiseen. Onneksi ei tarvi sielläkään käydä.

Mun sukulainenkin vaan sano että no, mikäs tuossa nyt on. Kyllä hänkin on saattanut exänsä tai jonku muun kanssa aikovansa ruveta sekstaamaan ja välillä saattanut torkahtaa tms ja sitten kun on herännyt niin homma on jatkunut.

Musta tuo on jotenkin sairasta. Ja likaista. Eihän se toinen kunnioita enää yhtään toista ihmistä.

IHmiset eivät vaan kestä että joku kiiltokuvapoju tekee noin. Vaikka yleensä he ovat niitä pahimpia..

Vierailija
58/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sen olen huomannut, että monen mielestä asiaa on vain paisuteltu vertaamalla raiskaukseen jne. Kyllä minä mielummin tulisin vain hiplatuksi kuin kunnolla raiskatuksi sammuneena.

Vierailija
59/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se M-S juttu noin mennyt.

Naisellakin on oma vastuunsa!

Pitäisi tietää että jos roikkuu miehen kimpussa, koskettelee ja suutelee. Menee vapaaehtoisesti sänkyyn ja touhuaa peiton alla että mitä tuosta seuraavaksi seuraa.

Jos en haluasi koskettelua/seksiä en menisi vieraan miehen kanssa sänkyyn. Piste!

Vierailija
60/61 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä Sorella leimattiin huoraksi ja tyrkyksi, joka kerjäsi Mikalta munaa. Ehkäpä Sorellan tekikin mieli jossain vaiheessa iltaa ja käyttäytyi sillä tavalla, mutta ennen sammumistaan Sorella pyysi Mikaa lopettamaan. Siinä vaiheessa kun toisella osapuolella, oli hän sitten mies tai nainen, on taju kankaalla, EI kenelläkään ole oikeutta koskea millään halventavalla tai loukkaavalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan