Rydmanin leikkaukset olivat HIRVEÄ TRAUMA järjestötantoille
Kommentit (18)
Vihervasuakkojen kiljunta kuuluu Helsingistä Sipooseen saakka 😆
Korruptio murenee.. Keneltäköhän seuraavaksi varastetaan..
Onhan se aika omituista, että ministeri käyttää kallista aikaansa tehdäkseen alemman tason työt, vaikkei omaa siihen edes minkäänlaista ammattitaitoa tai pätevyyttä. Tuo ihan mieleen Trumpin hallinnon tavat.
Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.
Tästä on tehtävä tutkimus ja siihen on vararrava miljoona euroa.
T.Tantta
Vierailija kirjoitti:
Korruptio murenee.. Keneltäköhän seuraavaksi varastetaan..
Vain ehta vassari pitää sitä varastamisena, kun korruptio- ja hyväveliverkoston hillopurkki meinataan viedä.
Kahvia ryystetään ja pulistaan turhia. Siinä pähkinänkuoressa monen "järjestön" työlista ja rahaa virtaa. Ai mistäkö teidän? Ah ha ha.. Joutaisi karsia suurella leikkurilla puolet kokonaan pois ja muille rankat leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, Mieli ry voisi auttaa sinuakin.
Mieli ry:ssä antaa henkilökohtaista tukea puheenjohtaja ja europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.
Ai niin mutta tässä on kyseessä kriisichat. No siinä auttavat hyödylliset idiootit jotka tekevät työtä ilmaiseksi. Ai nekin korvataan kohta chattiboteilla? No Pietikäisen 100t+ -liksaan sillä ei ole vaikutusta. Kiva lisä muuten europarlamentaarikon ökypalkan päälle.
Toi on ihan väärin, toi on niinkuin taloudellien lyönti päin kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika omituista, että ministeri käyttää kallista aikaansa tehdäkseen alemman tason työt, vaikkei omaa siihen edes minkäänlaista ammattitaitoa tai pätevyyttä. Tuo ihan mieleen Trumpin hallinnon tavat.
Niin! Kyllähän siitä Trumppimaisia elkeitä löytyy...Siittähän siinä mölyssä on kyse ku Willellä ei ole mitään oikeutta laatia ihan itte kriteereitä, se ei ole hyvän hallintotavan mukaista...se menee pahan sähläämisen puolelle jos siellä jokainen rupeaa laatimaan omia zempaloitaan ja laatimaan ihan omia "kriteereitään" siten ku huvittaa. Siinä Wille on oikeassa että kaikki rönsyt on syytä kitkeä pois ja lopettaa niihin rahan kylväminen ku ei ne välttmättä ole missään tekemisessä ydinasian kanssa...T: Turun paappa
Kai se nyt vähän ky*pii kovempaakin tanttaa, kun menettää helpon ja hyväpalkkaisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.
Willen kriteereistä traumatisoituneet järjestöihmiset, tuttujen kesken; Wikrtrajärihm Ry? Ja sitten anomusta vetämään...Syyskokouksen ehtii pitämään ja miksei kesäkin...T: Turun paappa
Traumaterapiaa on takuulla käytetty jo, ja paljon. Veronmaksajien rahoilla.