Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydmanin leikkaukset olivat HIRVEÄ TRAUMA järjestötantoille

Vierailija
24.06.2026 |

Moni ihan sumussa kuulemma (psykoosissa). 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaterapiaa on takuulla käytetty jo, ja paljon. Veronmaksajien rahoilla. 

Vierailija
2/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasuakkojen kiljunta kuuluu Helsingistä Sipooseen saakka 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptio murenee.. Keneltäköhän seuraavaksi varastetaan..

Vierailija
4/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika omituista, että ministeri käyttää kallista aikaansa tehdäkseen alemman tason työt, vaikkei omaa siihen edes minkäänlaista ammattitaitoa tai pätevyyttä. Tuo ihan mieleen Trumpin hallinnon tavat.

Vierailija
5/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.

Vierailija
6/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.

Tästä on tehtävä tutkimus ja siihen on vararrava miljoona euroa.

T.Tantta

Vierailija
8/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korruptio murenee.. Keneltäköhän seuraavaksi varastetaan..

Vain ehta vassari pitää sitä varastamisena, kun korruptio- ja hyväveliverkoston hillopurkki meinataan viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, Mieli ry voisi auttaa sinuakin. 

 

https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-kriisichat

Vierailija
10/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tämä olisi ap:lle tarpeellinen 

 

https://ehyt.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIINÄ  MENI  VIINERINSYÖNTI

Vierailija
12/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ryystetään ja pulistaan turhia. Siinä pähkinänkuoressa monen "järjestön" työlista ja rahaa virtaa. Ai mistäkö teidän? Ah ha ha.. Joutaisi karsia suurella leikkurilla puolet kokonaan pois ja muille rankat leikkaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, Mieli ry voisi auttaa sinuakin. 

 

https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-kriisichat

Mieli ry:ssä antaa henkilökohtaista tukea puheenjohtaja ja europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.

Ai niin mutta tässä on kyseessä kriisichat. No siinä auttavat hyödylliset idiootit jotka tekevät työtä ilmaiseksi. Ai nekin korvataan kohta chattiboteilla? No Pietikäisen 100t+ -liksaan sillä ei ole vaikutusta. Kiva lisä muuten europarlamentaarikon ökypalkan päälle. 

Vierailija
14/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan väärin, toi on niinkuin taloudellien lyönti päin kasvoja. 

Vierailija
16/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika omituista, että ministeri käyttää kallista aikaansa tehdäkseen alemman tason työt, vaikkei omaa siihen edes minkäänlaista ammattitaitoa tai pätevyyttä. Tuo ihan mieleen Trumpin hallinnon tavat.

Niin! Kyllähän siitä Trumppimaisia elkeitä löytyy...Siittähän siinä mölyssä on kyse ku Willellä ei ole mitään oikeutta laatia ihan itte  kriteereitä, se ei ole hyvän hallintotavan mukaista...se menee pahan sähläämisen puolelle jos siellä jokainen rupeaa laatimaan omia zempaloitaan ja laatimaan ihan omia "kriteereitään" siten ku huvittaa. Siinä Wille on oikeassa että kaikki rönsyt on syytä kitkeä pois ja lopettaa niihin rahan kylväminen ku ei ne välttmättä ole missään tekemisessä ydinasian kanssa...T: Turun paappa

Vierailija
17/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt vähän ky*pii kovempaakin tanttaa, kun menettää helpon ja hyväpalkkaisen työn.

Vierailija
18/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvä aika perustaa joku järjestö auttamaan näitä järjestöleikkauksista traumatisoituneita järjestöihmisiä.

Willen kriteereistä traumatisoituneet järjestöihmiset, tuttujen kesken; Wikrtrajärihm Ry? Ja sitten anomusta vetämään...Syyskokouksen ehtii pitämään ja miksei kesäkin...T: Turun paappa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi