Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tuotko kukkia vaimollesi tai tyttöystävällesi?

Vierailija
24.06.2026 |

Tai koruja lahjaksi? Hierotko kipeät hartiat ja kannatko kauppakassit? Teetkö vaimolle viikonloppuisin aamiaiset?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle en, tyttöystävälle kyllä

Vierailija
2/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin. 

Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Vierailija
4/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle uuden mopin ja vessaharjan. Paljon parempi investointi.

Vierailija
5/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa on käyty jos kukkia tuo.

Vierailija
6/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän emojina. Tulee halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Meilä vaimo ja lapset ilahtuu kyllä enemmä parin viikon kaukolomasta vuosittain kuin samalla rahalla ostetuista kukista vuoden aikana. Kukin tekee haluamallaan tavalla, mutta turha kadehtia muita sitten.

Vierailija
8/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina sanonut, etten tarvitse mitään muuta kun läsnäoloa. Tiedän, että kukkien ja lahjojen tuominen on perinteikästä, mutta esimerkiksi kukat: jostain eteläafrikasta tai hollannista on roudattu kukkia, jotka on nättejä maljakossa ehkä viikon ja sen vuoksi maaperää on myrkytetty, biodiversiteettiä häiritty jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kukkia (meillä on kissoja, jotka eivät jätä mitään huonekasveja tai kukkia rauhaan), mutta kasvatan hänelle kesäisin pihaan kehäkukkia ja päivänkakkaroita, koska ne ovat hänen lempikukkasiaan. Hieron hartiat ja kannan kauppakassit, tosin itse hän yleensä haluaa kantaa kauppakassit.  Aamiaista en laita, koska hän ei syö aamiaista, mutta muuten kyllä laitan ruokaa hänelle. Yleensä kysyn toiveen ja kokkaan sen mukaan viikonloppuisin ja arkena laitan sitten vähän aikataulujen ja fiiliksen mukaan.

Vierailija
10/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa on käyty jos kukkia tuo.

Sairaalloisen vainoharhaista ajattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Meilä vaimo ja lapset ilahtuu kyllä enemmä parin viikon kaukolomasta vuosittain kuin samalla rahalla ostetuista kukista vuoden aikana. Kukin tekee haluamallaan tavalla, mutta turha kadehtia muita sitten.

Eli koska huomioi naista arjessa, se poissulkee säännölliset lomamatkat? Ikävää että teillä on noin tiukkaa.

Vierailija
12/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän on allergikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin. 

Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.

"Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin"

Ihanan suomalaista :D

Vierailija
14/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen miehen kanssa kauppaan, mitä tapahtuu melko harvoin, hän yleensä haluaa ostaa kukkia kun näkee kaupassa.

Aamukahvit keittää, laittaa leipää ja maitoa pöytään mutta minä sitten kaivan kaapista marjat ja vihannekset, keitän/paistan kananmunat jne. Eli tekee ihan joka aamu mutta jää puolitiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Meilä vaimo ja lapset ilahtuu kyllä enemmä parin viikon kaukolomasta vuosittain kuin samalla rahalla ostetuista kukista vuoden aikana. Kukin tekee haluamallaan tavalla, mutta turha kadehtia muita sitten.

Eli koska huomioi naista arjessa, se poissulkee säännölliset lomamatkat? Ikävää että teillä on noin tiukkaa.

Mammat katselleet taas liikaa Kauniita ja Rohkeita, jos kukat ainoa merkki millä mies huomioi vaimonsa. Säälittäviä olette

Vierailija
16/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen miehen kanssa kauppaan, mitä tapahtuu melko harvoin, hän yleensä haluaa ostaa kukkia kun näkee kaupassa.

Aamukahvit keittää, laittaa leipää ja maitoa pöytään mutta minä sitten kaivan kaapista marjat ja vihannekset, keitän/paistan kananmunat jne. Eli tekee ihan joka aamu mutta jää puolitiehen.

Homo.

Vierailija
17/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja rakastajattarelleni myös.

Vierailija
18/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Meilä vaimo ja lapset ilahtuu kyllä enemmä parin viikon kaukolomasta vuosittain kuin samalla rahalla ostetuista kukista vuoden aikana. Kukin tekee haluamallaan tavalla, mutta turha kadehtia muita sitten.

Melko kalliita kukkia saa kyllä ostaa jos sillä summalla rahoittaa parin viikon kaukoloman koko perheelle 😅

Vierailija
19/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Miks? Rahan tuhlausta

Vierailija
20/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua. Täysi turhake. Muitakin oikeita menoja on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi