Lue keskustelun säännöt.
Hemmetti, kun Wilma ei toimi
12.08.2015 |
Eipä se mikään yllätys tietenkään ole, ettei järjestelmä kestä kuormitusta, kun kaikki haluaa selvitellä aikataulujaan. Ehkä huomenna sitten.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla