Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän Antti Tuiskun koulukiusaajat mahtaa tänä päivänä ajatella?

Vierailija
13.07.2015 |

Katsoin Antti Tuiskun risteyksessä- jakson. Kyllä oli surullista. Kamalan kiusattu poika! Onneksi lähti lentoon ja nousi tähdeksi. Mitähän ajattelevat kiusaajapellet tänä päivänä? Kiusaaminen on niiin väärin!! Kenenkään ei kuuluisi kärsiä siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatutkaan eivät tosiaan välttämättä muutu miksikään yli-ihmisiksi siksi, että heitä on kiusattu. Tai ansiatse mitään gloriaa. Hekin voivat oikeasti olla ilkeitä, tyhmiä, tarpeettomia ihmisiä.

Kiusaajat tuskin tuntevat mitään aikuisinakaan, koska heillä on sellainen persoona, ettei muiden tunteet kiinnosta. Katsovat oikeudekseen ottaa sen maailmassa tilan ja paikan kukkulan kuninkaana, joka heille "kuuluukin".. Eli tavallaan ei ole olemasa mitään karmaa, joka kostaisi pahan pahalla ja tasaisi puntit. Selliasen ajatteleminen vain lohduttaa, kun ei muutakaan ole mihin takertua. Sama pätee uskoon.

Vierailija
2/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoooooomoooooo!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenäköisesti eivät mitään, koska he ovat yhtä todellisia kuin joulupukki.

Luulisi av-palstankin huippukorkeastikoulutetut tohtorit ja professorit ymmärtävän, että tuollaiset koulukiusausjutut ovat ihan vain mediatemppu.

Vierailija
4/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:08"]

Vierailija 11, ihmettelet Antti Kurhisen saamattomia empatia viestejaä. Mitä Kurhinen on tehnyt, että pitäisi puolustaa? Tosin en tiedä, että häntä on kiusattu. Mielestäni hän on vastenmielinen tyyppi. En tietenkään tunne häntä, mutta BB talossa oli raivoava, tuotannon omaisuutta tuhoava ja väkivältaa uhkuva asukas. Jäänyt kiinni huuheiden käytöstä eikä tehnyt BB asukas Hennankaan elämää mitenkään mukavaksi.[/quote]

Pitääkö ihmisen "olla tehnyt jotain" ansaitakseen puolustuksen kiusaajia vastaan? Kirjoitat, että Kurhinen on sinusta vastenmielinen. No, mitä jos Tuisku on minun mielestäni vastenmielinen? Saanko silloin kiusata häntä? Se, että käytät esimerkkinä jotain 7 vuoden takaisia "BB-talon omaisuuden rikkomisia", antaa sinusta todella typerän kuvan. Jonkun jakkaran rikkominen viihdeohjelmassa 7 vuotta sitten on ehkä pienin vääryys mitä kuvitella saattaa. "Huuheiden" käytöstä ovat jääneet kiinni myös Adam Lambert, Robin Williams ja Philip Seymour Hoffman. Ovatko hekin vastenmielisiä?

Vierailija
5/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaa ajatuksen tonavaa kuin silloinkin. Ryystävät halpaa kaljaa, raapivat muniaan, hakevat toimeentulotukea ja uhovat pieruverkkareissaan "mutta on se silti homppeli ja tommoset neidit joutaisi niistä tallin taa seinään".

Vierailija
6/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja nuo löytyvät Iltalehden ommenttiosioista FB-naamoineen.

Vierailija
7/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kummempia. Sehän oli sellaista leikkiä vaan, en mä ainakaan sitä mitenkään oikeesti kiusannut...

Vierailija
8/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ymmärrä todennäköisesti kiusanneensa. Varmasti kuitenkin ovat ihmeissään miten heidän mielestään siitä heikommaista lenkistä voikin tulla menestyjä. Todennäköisesti ainakin osa kiusaajista ns. hyvissä ammateissa sillä kiusaajista osa menestyy elämässään mainiosti.

Vierailija
9/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiva nähdä kun kiusattu menestyy!Tahallaan kiusaaville ja ilkeille ihmisille en toivo hyvää.

Vierailija
10/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koulukiusaamisesta pitäisi saada laillinen rangaistus. Sitä vähätellään, koska ajatellaan kyseessä olevan lasten tai nuorten vähäpätöinen juttu. Todellisuudessa kyse on henkisestä väkivallasta, jota pahimmillaan voi jatkua pitkäänkin. Ja koulua on pakko käydä.

Tutkimuksin on todistettu, että aikuisiän masennuksen ja muiden ps. sairauksien taustalla on usein lapsuuden koulukiusaaminen. Suomalaisistakin on viidesosalla mt ongelmia, ellei useammallakin. Hirveää, että tuollainen tahallinen sairastuttaminen edes sallitaan.

Aika monella julkkiksella on taustallaan koulukiusaamista.

Vierailija
12/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin kiusaaja valmistuu tohtoriksi kohta.

Vierailija
13/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:36"]

Mun pahin kiusaaja valmistuu tohtoriksi kohta.

[/quote]

Minkä alan?

Vierailija
14/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Antti Tuiskun kiusaaminen pahempi asia kuin Antti Kurhisen kiusaaminen? Ajattelin vain, kun Kurhisesta ei ole ikinä näitä sääliketjuja.

Vierailija
15/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiusaajistani moni on hyvissä ammateissa. Tai vähintään perusammateissa.

Vierailija
16/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ja katkeria varmaan.

Vierailija
17/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluni pahimmat kiusaajat nimenomaan ovat niitä menestyneitä. Yrityskonsultti, lentäjä, fyysikko jne.

Vierailija
18/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa myös kiusaajat olivat paremmista perheistä, nyt yksi on suht tunnettu jääkiekkoilija ja muut ovat korkeassa asemassa työelämässä, kai joku on duunarikin, mutta pääosin näyttää hyvin pyyhkivän elämässä. Siksi aina jotenkin ihmettelen, kun täälläkin sanotaan että kiusaajat ovat niitä wt:itä, joilla on tatuointeja ja jotka saavat teineinä lapsia, koska meillä ei todellakaan ollut noin.

Vierailija
19/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minua haluttaisi ennenkaikkea tietää, mitähän Tuiskun ala-asteaikaiset opettajat asiasta ajattelevat. Antti Tuiskuhan on aika useassa haastattelussa nimennyt ala-asteen koulunsa missä häntä kiusattiin (Katajarannan ala-aste, Rovaniemi) ja kertonut, että siellä ei puututtu kiusaamiseen. Itsekin olen tuota koulua aikanaan käynyt ja siksi tuo on jäänyt mieleen. 

Vierailija
20/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä ei ole väliä, mitä kiusaajat ovat mieltä. Vaan sillä on väliä, mitä Antti on mieltä.

Itseäni myös kiusattiin tosi rankastikin pienellä paikkakunnalla koko yläasteen ja vielä osan lukiotakin. Olihan se kamalaa aikaa, mutta jälkikäteen saldo noista vuosista on plussan puolella; Mä en hyväksy minkäänlaista kiusaamista lasten, nuorten tai aikuistenkaan kesken, enkä pelkää ilmaista tätä. Mä oon tajunnut, että oon ihana, mukava, kaunis ja kaiken lisäksi elämässä menee hyvin. On mies, lapset, ura, koti, hieno auto, terveyttä, hyvä kroppa jne jne. Elämä ei ole lainkaan hassumpaa. :)

Ilman noita kiusaamisen vuosia en olisi sitä, mitä tänään olen. Ja ei varmaan olisi Anttikaan.

Mä oon ihana, Antti on ihana ja kaikki kiusaajat; te ootte niin samantekeviä. Katsokaa peiliin ja miettikää onko oma äitinne teistä ylpeä, koska itse ette ainakaan rehellisesti voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi