Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän Antti Tuiskun koulukiusaajat mahtaa tänä päivänä ajatella?

Vierailija
13.07.2015 |

Katsoin Antti Tuiskun risteyksessä- jakson. Kyllä oli surullista. Kamalan kiusattu poika! Onneksi lähti lentoon ja nousi tähdeksi. Mitähän ajattelevat kiusaajapellet tänä päivänä? Kiusaaminen on niiin väärin!! Kenenkään ei kuuluisi kärsiä siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä voisi vähempää kiinnostaa pelkästään julkisuuden statuksen vuoksi. Toivottavasti ovat oppineet tavoilleen ja menestyneet omassa elämässään.

Sosiopatiaa esintyy paljon palstan "herkiksissä" ja itseään "hyvinä ihmisinä" pitävissä. Se on sitä suomalaista kulttuuriympäristöä.

Vierailija
22/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 11, ihmettelet Antti Kurhisen saamattomia empatia viestejaä. Mitä Kurhinen on tehnyt, että pitäisi puolustaa? Tosin en tiedä, että häntä on kiusattu. Mielestäni hän on vastenmielinen tyyppi. En tietenkään tunne häntä, mutta BB talossa oli raivoava, tuotannon omaisuutta tuhoava ja väkivältaa uhkuva asukas. Jäänyt kiinni huuheiden käytöstä eikä tehnyt BB asukas Hennankaan elämää mitenkään mukavaksi.                                    

Antti Tuisku on tuonut pelkkää iloa ja hyvää oloa ympäristölleen. Saa edelleen haukkuja niskaansa, tälläkin paltalla oli ainakin jonkun kirjoittama.  Tulkaa nyt ihmeessä ylös sieltä maakuopistanne. Ketään ei pidä haukkua homoksi tai miksikään muuksikaan. Ei kaikista tarvitse tykätä. Kyllä artistit sen itsekin tietävät, mutta voisihan silti suhtautua kypsästi. En itsekään tykkää kaikista laulajista. Jokaisessa Vain elämää-ohjelmassa on ollut yksi henkilö jonka takia en ole ohjelmaa katsonut, mutta Antti se ei ole ollut. Mikäli "inhoaa" jotain henkilöä, jätä lukematta hänestä kirjoitetut jutut ja katsomatta ohjelmat joissa hän esiintyy. Ihan helppoa sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä koulukiusaajana olen helpottunut siitä, että kiusatut ovat pärjänneet elämässään hyvin. Jos he olisivat "rappiolla", en voisi välttyä ajatukselta, että syy siihen olisi ainakin osin minussa. Tein virheitä nuorena ja olen vain iloinen, että kukaan ei (ainakaan tietääkseni) tyhmyyksieni takia menettänyt otettaan elämään.

Vierailija
24/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin koulukiusaaja on nykyään YLEn aamu-TV juontajana, MH. Täysi pissipää ainakin nuoruudessaan, mutta osaa esittää lempeää kun on rahasta tai maineesta kyse.

Käsittääkseni koulukiusaajat on usein narsisteja niin kuin tässäkin tapauksessa. Sellaiset saattavat menestyä hyvinkin yhteiskunnassa, esimerkiksi valtiovarainministeri on tämän osoittanut. Saanut vielä huikeita kannatuslukuja kansalaisilta, vaikka on itse koulukiusaamisen myöntänytkin.

Vierailija
25/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pahiten kiusanneesta pojasta kasvoi itsevarma ja menestyvä mies, hän on tällä hetkellä erään vakavaraisen teknologiayrityksen johtaja. Poika oli varakkaasta perheestä ja kiusasi köyhien perheiden lapsia, jollainen olin itsekin. Kiusaaminen oli henkistä ja fyysistä, ysillä myös seksuaalista.

Minusta itsestäni ei tullut koskaan mitään. Koko lapsuuteni ajan kuuntelin kotona isäni harjoittamaa pilkkaa ja koulussa olin rankasti kiusattu. Olen kärsinyt vakavasta masennuksesta, sosiaalisten tilanteiden pelosta ja paniikkikohtauksista. Opiskelin akateemisen tutkinnon, mutta ujouteni vuoksi olen alisuorittanut koko aikuisikäni pelkissä duunaritason työtehtävissä.

Vierailija
26/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, minua haluttaisi ennenkaikkea tietää, mitähän Tuiskun ala-asteaikaiset opettajat asiasta ajattelevat. Antti Tuiskuhan on aika useassa haastattelussa nimennyt ala-asteen koulunsa missä häntä kiusattiin (Katajarannan ala-aste, Rovaniemi) ja kertonut, että siellä ei puututtu kiusaamiseen. Itsekin olen tuota koulua aikanaan käynyt ja siksi tuo on jäänyt mieleen. 

Samoin. Olisi kiva tietää, onko tämä totta vai valetta..

Vierailija
27/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aattelee että hyi mikä homo, niinku kaikki muutki.

Vierailija
28/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Antti Tuiskun kiusaaminen pahempi asia kuin Antti Kurhisen kiusaaminen? Ajattelin vain, kun Kurhisesta ei ole ikinä näitä sääliketjuja.

Kuka Kurhinen? En tunne. Ei kyllä ole minunkaan kiusaamisesta ketjuja, pitäisikö huolestua?

Vierailija
29/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todenäköisesti eivät mitään, koska he ovat yhtä todellisia kuin joulupukki.

Luulisi av-palstankin huippukorkeastikoulutetut tohtorit ja professorit ymmärtävän, että tuollaiset koulukiusausjutut ovat ihan vain mediatemppu.

Ei ole, t. Antin luokkakaveri. Mutta sinun kommenttisi viittaa defensiivisyyteen, joka on kiusaajalle typillistä.

Vierailija
30/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Katajarannan koulu nykyään Ounasvaaran peruskoulu?

Tai siis onko Katajarannan koulu lopetettu ja nykyään on vain tuo Ounasvaaran peruskoulu siinä lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi