Mies ei pese hampaita
Millainen 25v mies ei pese hampaita edes kerran päivässä? Omani ei ainakaa. Pesee hampaat keskiverrosti 4-5krt viikossa ja asia ällöttää. Itse pesen 2krt päivässä, joten siihenkään ei voi vedota.
Muita saman ongelman edessä? Miten saisin pesemään edes joka ilta? Pusuttelun lopettaminen ei auta, koska mies on suhteessa pihtaava osapuoli, joten sekin on aika vähäistä.
Kommentit (86)
Tuntuu ihan uskomattomalta ajatus, että joku pesee hampaat harvemmin kuin kahdesti päivässä, tai että joku pesisi hampaat tyyliin kerran viikossa. Minä tunnen syyllisyyttä siitä, kun lankaan hampaat vain kerran viikossa laiskuuttani.
Mä ymmärrän, että joku yli 80-vuotias mies ei Pese hampaitaan päivittäin, mutta että työikäiset ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä ei ihmetytä se ettei mies pese hampaita vaan se, että sinä edelleen olet suhteessa tämmöisen kanssa vaikka mies ei asiaa aio korjata mitenkään.
Mutta miten nyt kukin haluaa elämänsä tuhlata. Meneehän se noinkin.
Hampaiden peseminen on ihmiskunnan historiassa hyvin uusi muoti-ilmiö.
Jos pillunsaanti ja lisääntyminen olisi ollut muinoin suuhygieniasta kiinni, ei sinuakaan olisi olemassa.
Exä ei harjannut koskaan hampaitaan aamuisin, enkä tiedä harjasiko aina iltaisinkaan. Luulen että hammaslääkärissä ei ollut käynyt aikuisiällä kertaakaan, nimittäin kaikki muut paitsi etuhampaat oli paksun hammaskivikerroksen peitossa. Hajuhaitta oli myös melkoinen, samassa autossa ei ollut kivaa. Yritin vihjailla sievästi, etten loukkaisi, hän kun oli erittäin helposti loukkaantuvaa tyyppiä ja harrasti viikkojen mykkäkouluja. Lopulta sanoin jo aika rumastikin. Ei ole vieläkään käynyt hammaslääkärissä, jostain syystä on edelleen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Exä ei harjannut koskaan hampaitaan aamuisin, enkä tiedä harjasiko aina iltaisinkaan. Luulen että hammaslääkärissä ei ollut käynyt aikuisiällä kertaakaan, nimittäin kaikki muut paitsi etuhampaat oli paksun hammaskivikerroksen peitossa. Hajuhaitta oli myös melkoinen, samassa autossa ei ollut kivaa. Yritin vihjailla sievästi, etten loukkaisi, hän kun oli erittäin helposti loukkaantuvaa tyyppiä ja harrasti viikkojen mykkäkouluja. Lopulta sanoin jo aika rumastikin. Ei ole vieläkään käynyt hammaslääkärissä, jostain syystä on edelleen sinkku
Siis sä stalkkaat exääsi vai mistä tiedät, ettei ole vieläkään käynyt hammaslääkärissä?
Ja tätä katsoit yli neljä VUOTTA?! Miten ihmeessä tuo eteni yhtä treffiä pidemmälle??