Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pese hampaita

Vierailija
12.07.2015 |

Millainen 25v mies ei pese hampaita edes kerran päivässä? Omani ei ainakaa. Pesee hampaat keskiverrosti 4-5krt viikossa ja asia ällöttää. Itse pesen 2krt päivässä, joten siihenkään ei voi vedota.
Muita saman ongelman edessä? Miten saisin pesemään edes joka ilta? Pusuttelun lopettaminen ei auta, koska mies on suhteessa pihtaava osapuoli, joten sekin on aika vähäistä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että alkaa pesemään hampaita vähintään kerran päivässä tai koko juttu on ohi. Tai ala itse jättämään alapääpesut väliin, katotaan mitä siitä tykkää.

Vierailija
2/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, ja on aivan kamala tilanne. Maanitella nyt aikuista ihmistä huolehtimaan perushygieniasta...

Sähköhammasharjan hankkiminen saattaa auttaa. Sillä peseminen on helppoa myös ns. laiskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Itse olen suun terveyden ammattilainen enkä tod kattelisi tommosta miestä :D Onneksi mun mies harjaa 2krt päivässä ja lankaa kerrn päivässä :p

Vierailija
4/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:48"]Sanot sille että alkaa pesemään hampaita vähintään kerran päivässä tai koko juttu on ohi. Tai ala itse jättämään alapääpesut väliin, katotaan mitä siitä tykkää.
[/quote]

Tässä ongelma onkin, että en voi "kiristää" alapään pesutta jättämisellä, kun ei kiinnosta. Itse kärsisin varmaan enemmän :x Alkaa kyllä niin paljon negatiivisia puolia paljastumaan, että varmaan kytkintä nostaa...

Vierailija
5/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse haisevasta hengityksestä.

Vierailija
6/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, pesee hampaat jos niin vaadin. Tuntuu ihan helvetin tyhmältä käskeä aikuista ihmistä pesemään hampaat. Henki haisee mädältä, en halua pussailla koska oksettaa se haju. Naimisissa ollaan ja lapsiakin on.

Vierailija
7/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:50"]Kokemusta on, ja on aivan kamala tilanne. Maanitella nyt aikuista ihmistä huolehtimaan perushygieniasta...

Sähköhammasharjan hankkiminen saattaa auttaa. Sillä peseminen on helppoa myös ns. laiskalle.
[/quote]

Juuri tämä! Uskomatonta että joutuu maanittelemaan aikuista ihmistä pesemään hampaat! Sägköhammasharja on, mutta jaksaa pestä sillä n. 15s. Pahan hajuisesta hengityksestä mainitsen nykyään aina. Olen yrittänyt saada menemään hammashygienisitille/lääkärille jotta tämä voisi sanoa hampaiden kunnosta jotain.

Tietääkö kukaan saako mistään niitä tabletteja mitä sai joskus ala-asteella hammaslääkärissä hampaiden pesun jälkeen ja sitten näki, mihin oli jäänyt plakkia? Se mikä värjäsi punaiseksi?

Vierailija
8/86 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen on työkaverinakin aika kokemus. Joskus olen ollut palaverissa, jossa vieruskaverin hengitys haiskahtaa. Hississä tai muussakin suljetussa tilassa voi joskus huomata, että jollain ei suuhygienia ole kohdillaan.

Ehkä jotkut eivät vain välitä.

Vierailija
9/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä miehiä? Siis tottakai hampaat harjataan 2x päivässä, suihkussa käydään päivittäin, siistit vaatteet päälle yms. M25

Vierailija
10/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin. Olen aina ollut tosi tarkka suuhygieniasta ja hampaiden puhtaanapitäminen on mulle lähes pakkomielle, en ikinä voisi olla miehen kanssa joka ei pese hampaita väh. 2 krt päivässä

Vierailija
11/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:55"]Sama homma täällä, pesee hampaat jos niin vaadin. Tuntuu ihan helvetin tyhmältä käskeä aikuista ihmistä pesemään hampaat. Henki haisee mädältä, en halua pussailla koska oksettaa se haju. Naimisissa ollaan ja lapsiakin on.
[/quote]

Hänen muna ainakin kelpasi sinulle? Muttei suu? No tuoksuiko muna sitten hyvälle?

Vierailija
12/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:44"]Mun mies ei pese hampaitaan edes noin usein, joskus hävettää kun hän on kuitenkin esimies ja sitten hampaat oikein loistavat keltaisina ja plakkisina sieltä suusta. Niin ja eipä me paljoa suudella. Hän myös tupakoi. Ja ei, ei ollut alussa tuollainen, mutta näemmä iän myötä hygieniasta huolehtiminen alkaa jäämään väliin.
[/quote]

Ikärasisti.

Vierailija
13/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sama täällä. Sitten valittaa kun hampaat lohkee syödessä ja hampaita koskee. Kun käsken huolehtimaan suuhygienista, niin vastaa "no mut en mä pienenäkään pessy hampaita ja ei ollu koskaa mitää ongelmia". Niin, eihän se monia vuosia jatkunut hampaiden pesemättömyys voi mitenkään olla syynä tuohon... :D

Vierailija
14/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ei pessy kertaakaan viikonlopussa. Olin yks viikko siellä, pesi kerran. Ei varmaan ihmetellä miks lähdin, muu hygienia oli sit samaa tasoa. Sekä kämppä.

Vierailija
15/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa! Minun mieheni samanlainen mätäsuu. Ainiin, se onkin jo ex... Joten vinkkinä: Jätä se. Vai haluatko nalkuttaa ja kuitenkaan mikään ei muutu?

Vierailija
16/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen ja homojen hömpötystä hampaidenpesu!

Vierailija
17/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies harjaa vaan kerran päivässä vaikka koitan aina muistutella että pitäis harjata myös aamusin

Vierailija
18/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on onneksi muuten ihan siisti, käy suihkussa, puhtaat vaatteet yms. mutta hampaissa on jotain vaikeuksia huolehtia. Kiukuttaa kun pitää aikuista ihmistä käskeä. Lapsia ei onneksi ole, joten eivät huonoa esimerkkiä saa. Olen eroa miettinyt, kun ei ole suhteen ainut epäkohta. AP

Vierailija
19/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:39"]Mieheni on onneksi muuten ihan siisti, käy suihkussa, puhtaat vaatteet yms. mutta hampaissa on jotain vaikeuksia huolehtia. Kiukuttaa kun pitää aikuista ihmistä käskeä. Lapsia ei onneksi ole, joten eivät huonoa esimerkkiä saa. Olen eroa miettinyt, kun ei ole suhteen ainut epäkohta. AP
[/quote] No sitten älä enää mieti. Eroa!

Vierailija
20/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä myös ongelmaa asian kanssa. johtuu herkästä yökkäysrefleksistä.. mut jostain syystä ei haise henki kuitenkaan. alkuun häiritsi ja paljon, mut ei ole sellainen syy et heittäisi sen takia suhdetta kaivoon. ei kuitenkaan reikiä ole eikä ole ollu ikinä..