Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUPSAHTAMINEN :((

Vierailija
11.07.2015 |

minkä ikäisenä te rupsahditte? Itse olen 28 vuotias ja viimisen vuoden aikana alkanu ikä painaa toden teolla, oikein kuvottaa katsoa peiliin nykyisin. Varsinkin jos vertaa muutaman vuoden takaisiin kuviin, miten voi tapahtua näin nopeasti??jotain vinkkeja/apuja vanhenemisen hidastamiseen? Iho vanhentunut ihan selvästi kasvoissa, ja muutenkin plösähtänyt ja nuutunut olemus

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:15"]

Vähän vierestä, mutta mietin, että miksi järkiään miehet näyttää vanhemmalta kuin samanikäiset naiset? Rupsahtaako miehet nopeammin vai auttaako naisia se, että harrastavat enemmän liikuntaa ja muutenkin suosivat terveempiä elämäntapoja ja huolehtivat ulkonäöstään? Jotenkin tuntuu, että miehet on suht ok-näköisiä nelikymppisiksi ja sitten ne yhtäkkiä rupsahtaa totaalisesti, siis n. 95 %. Melkein kaikki 50-v miehet on joko harmaita tai kaljuja, miksei miehet älyä värjätä hiuksiaan, näyttäisivät edes vähän paremmilta! Neljän ja viidenkympin välillä miehet muuttuu ihan kuin erinäkösiksi, ei tahdo samaksi mieheksi tunnistaa. Uskon, että jotain olis tehtävissä, jos miehet vaan viitsisivät vähän panostaa ulkonäköönsä.

[/quote]

Mieluummin harmaantunut kuin naurettava värikypärä päässä. Ei kaikki harmot ole ällöjä, esim. Sean Connery on ihan sharmikas.

Vierailija
42/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:49"]No hohhoijaa taas.  Olkaa iloisia, kun olette terveitä! Kun huolehtii terveydestään, huolehtii samalla myös ulkonäöstään. Nuku riittävästi, ainakin 8 h yössä ja pikku päikkärit lisäksi. Älä syö sokeria, äläkä juo kahvia, älä tupakoi tai käytä alkoholia, syö runsaasti kasviksia ja marjoja, riittävästi hyvää luonnollista rasvaa ja proteiinia. Liiku monipuolisesti, mutta älä vedä överiksi, esim. kova kuntosaliharjoittelu ja maraton-juoksu vanhentavat tehokkaasti. Vältä liiallista aurinkoa, juo 3 l vettä päivässä. 

Harrasta joogaa. Rakastele usein ja opettele saamaan orgasmeja (sen voi todellakin opetella), jaa hellyyttä ja rakkautta, naura paljon, hymyile, pidä hyvä ryhti ja kanna kehosi ylpeydellä. Tee asioita joista nautit. Käy luontaishoidoissa, ne rentouttavat ja elvyttävät ja puhdistavat kehoasi. Syö runsaasti luonnonvihanneksia, luonnosta löytyy yrtit ja vihannekset, joilla kehoa voi puhdistaa ja virkistää ja jopa parantaa ja ennaltaehkäistä sairauksia ja vaivoja. Sieltä löytyy esim. yrttejä, joilla jo tulleet rypytkin häviävät,  toisella saat kiinteytettyä rintoja, eräällä ihmekasvilla saa jopa emättimen tiukemmaksi,on myös luontaistuote, jolla vanhatkin arvet vähitellen häipyvät, myös raskausarvet. Kannattaa harrastaa myös vihtomista, se kuorii ihon tehokkaasti ja koivun eteeriset öljyt hoitavat ihoa ja keuhkoja, keuhkojen kuntohan on iholle tärkeää, verenkierto elpyy, lihakset rentoutuvat ja mieli lepää.

Jokainen meistä vanhenee, mutta se voi olla myös kaunista vanhenemista, ei mitään rupsahtamista todellakaan! Itse olen lähes 50 v, naamani ei roiku tippaakaan, ei ole myöskään juonteita ja ihoni on hehkeä kuin nuorella neidolla, ainoastaan silmien ympärillä on minimaalisia ryppyjä, ne varmasti lisääntyvät ajan kanssa, mutta minustapa ne ovatkin kauniita. Minulla on edelleen paksut hiukset, hoikka ja kiinteä vartalo ja sielä iho ja todella kauniit rinnat. Onnellisin olen kuitenkin siitä, että olen täysin terve, energinen ja hyvinvoiva. Harmi kun ihmiset eivät perehdy siihen, mitä kaikkea ihana luontoäitimme iloksemme ja terveydeksemme tarjoaa.

[/quote]

Emättimen tiukemmaksi?! Ihan heti en kyllä usko! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:15"]

Vähän vierestä, mutta mietin, että miksi järkiään miehet näyttää vanhemmalta kuin samanikäiset naiset? Rupsahtaako miehet nopeammin vai auttaako naisia se, että harrastavat enemmän liikuntaa ja muutenkin suosivat terveempiä elämäntapoja ja huolehtivat ulkonäöstään? Jotenkin tuntuu, että miehet on suht ok-näköisiä nelikymppisiksi ja sitten ne yhtäkkiä rupsahtaa totaalisesti, siis n. 95 %. Melkein kaikki 50-v miehet on joko harmaita tai kaljuja, miksei miehet älyä värjätä hiuksiaan, näyttäisivät edes vähän paremmilta! Neljän ja viidenkympin välillä miehet muuttuu ihan kuin erinäkösiksi, ei tahdo samaksi mieheksi tunnistaa. Uskon, että jotain olis tehtävissä, jos miehet vaan viitsisivät vähän panostaa ulkonäköönsä.

[/quote]

Mieluummin harmaantunut kuin naurettava värikypärä päässä. Ei kaikki harmot ole ällöjä, esim. Sean Connery on ihan sharmikas.

[/quote]Juu juu, kyllä voi vanhempikin mies olla ns. charmikas, mutta komea tai seksikäs ja yli 50-v ikä ei kyllä sovi samaan lauseeseen. Ja ei oo tarkoitus mitenkään dissata vanhoja miehiä, ei heissä mitään vikaa ole, ihan kivoja papparaisia suurin osa. Oma isäni on muuttunut iän myötä aina vaan mukavammaksi ja leppoisammaksi, nuorena oli vähän sellainen kuumakalle. Pappaantuminen sopii miehelle, tekee jotenkin lutuiseksi:)

Vierailija
44/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ketju täynnä ilkeitä ja vihaisia viestejä, vaikka aloittaja kyseli vain kauneudenhoitovinkkejä! 

Vierailija
45/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei 50 plussalle se seksikkyys ole enää niin tärkeä arvo. Ehkä älykkyys ja syvällinen näkemys elämästä on jeessimpi.

Vierailija
46/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 200-vuotias muumio. Ihoni tuntuu kuivalta ja kireältä, mikä neuvoksi?

Vierailija
47/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle.Vastahan olet alle kolmekymppinen mies.Kyllä tytöt susta vielä tykkää.

Vierailija
48/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:49"]No hohhoijaa taas.  Olkaa iloisia, kun olette terveitä! Kun huolehtii terveydestään, huolehtii samalla myös ulkonäöstään. Nuku riittävästi, ainakin 8 h yössä ja pikku päikkärit lisäksi. Älä syö sokeria, äläkä juo kahvia, älä tupakoi tai käytä alkoholia, syö runsaasti kasviksia ja marjoja, riittävästi hyvää luonnollista rasvaa ja proteiinia. Liiku monipuolisesti, mutta älä vedä överiksi, esim. kova kuntosaliharjoittelu ja maraton-juoksu vanhentavat tehokkaasti. Vältä liiallista aurinkoa, juo 3 l vettä päivässä.  Harrasta joogaa. Rakastele usein ja opettele saamaan orgasmeja (sen voi todellakin opetella), jaa hellyyttä ja rakkautta, naura paljon, hymyile, pidä hyvä ryhti ja kanna kehosi ylpeydellä. Tee asioita joista nautit. Käy luontaishoidoissa, ne rentouttavat ja elvyttävät ja puhdistavat kehoasi. Syö runsaasti luonnonvihanneksia, luonnosta löytyy yrtit ja vihannekset, joilla kehoa voi puhdistaa ja virkistää ja jopa parantaa ja ennaltaehkäistä sairauksia ja vaivoja. Sieltä löytyy esim. yrttejä, joilla jo tulleet rypytkin häviävät,  toisella saat kiinteytettyä rintoja, eräällä ihmekasvilla saa jopa emättimen tiukemmaksi,on myös luontaistuote, jolla vanhatkin arvet vähitellen häipyvät, myös raskausarvet. Kannattaa harrastaa myös vihtomista, se kuorii ihon tehokkaasti ja koivun eteeriset öljyt hoitavat ihoa ja keuhkoja, keuhkojen kuntohan on iholle tärkeää, verenkierto elpyy, lihakset rentoutuvat ja mieli lepää. Jokainen meistä vanhenee, mutta se voi olla myös kaunista vanhenemista, ei mitään rupsahtamista todellakaan! Itse olen lähes 50 v, naamani ei roiku tippaakaan, ei ole myöskään juonteita ja ihoni on hehkeä kuin nuorella neidolla, ainoastaan silmien ympärillä on minimaalisia ryppyjä, ne varmasti lisääntyvät ajan kanssa, mutta minustapa ne ovatkin kauniita. Minulla on edelleen paksut hiukset, hoikka ja kiinteä vartalo ja sielä iho ja todella kauniit rinnat. Onnellisin olen kuitenkin siitä, että olen täysin terve, energinen ja hyvinvoiva. Harmi kun ihmiset eivät perehdy siihen, mitä kaikkea ihana luontoäitimme iloksemme ja terveydeksemme tarjoaa.   [/quote] Emättimen tiukemmaksi?! Ihan heti en kyllä usko! :D

[/quote]Niinpä, eipä ihmiset yleensä usko luonnon voimaan. Itseasiassa näitä yrttejä on useampiakin ja onhan toki muitakin keinoja niiden lisäksi. Todellakin, keski-ikäinen ja jopa vanha nainen voi olla yhtä tiukka kuin nuori nainen. Monet näistä kasveista kasvaa vapaana Suomen luonnossa, voi kerätä ihan ilmaiseksi ja kokeilla, niitä voi syödä salaattina, juoda teenä tai tehdä uutetta. Sitten löytyy eksoottisempia kasveja, joita voi tilata ulkomailta, tosin monia ei saa tuoda Suomeen noin vain, pitää keksiä vähän vippaskonsteja. Luonnossa on uskomattoman tehokkaita aineita, sekä terveyden että kauneudenhoitoon. Mutta tietysti terveys ja kauneus on kokonaisuus, jota tulee hoitaa ja vaalia tietämyksellä.

Vierailija
49/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:49"]No hohhoijaa taas.  Olkaa iloisia, kun olette terveitä! Kun huolehtii terveydestään, huolehtii samalla myös ulkonäöstään. Nuku riittävästi, ainakin 8 h yössä ja pikku päikkärit lisäksi. Älä syö sokeria, äläkä juo kahvia, älä tupakoi tai käytä alkoholia, syö runsaasti kasviksia ja marjoja, riittävästi hyvää luonnollista rasvaa ja proteiinia. Liiku monipuolisesti, mutta älä vedä överiksi, esim. kova kuntosaliharjoittelu ja maraton-juoksu vanhentavat tehokkaasti. Vältä liiallista aurinkoa, juo 3 l vettä päivässä.  Harrasta joogaa. Rakastele usein ja opettele saamaan orgasmeja (sen voi todellakin opetella), jaa hellyyttä ja rakkautta, naura paljon, hymyile, pidä hyvä ryhti ja kanna kehosi ylpeydellä. Tee asioita joista nautit. Käy luontaishoidoissa, ne rentouttavat ja elvyttävät ja puhdistavat kehoasi. Syö runsaasti luonnonvihanneksia, luonnosta löytyy yrtit ja vihannekset, joilla kehoa voi puhdistaa ja virkistää ja jopa parantaa ja ennaltaehkäistä sairauksia ja vaivoja. Sieltä löytyy esim. yrttejä, joilla jo tulleet rypytkin häviävät,  toisella saat kiinteytettyä rintoja, eräällä ihmekasvilla saa jopa emättimen tiukemmaksi,on myös luontaistuote, jolla vanhatkin arvet vähitellen häipyvät, myös raskausarvet. Kannattaa harrastaa myös vihtomista, se kuorii ihon tehokkaasti ja koivun eteeriset öljyt hoitavat ihoa ja keuhkoja, keuhkojen kuntohan on iholle tärkeää, verenkierto elpyy, lihakset rentoutuvat ja mieli lepää. Jokainen meistä vanhenee, mutta se voi olla myös kaunista vanhenemista, ei mitään rupsahtamista todellakaan! Itse olen lähes 50 v, naamani ei roiku tippaakaan, ei ole myöskään juonteita ja ihoni on hehkeä kuin nuorella neidolla, ainoastaan silmien ympärillä on minimaalisia ryppyjä, ne varmasti lisääntyvät ajan kanssa, mutta minustapa ne ovatkin kauniita. Minulla on edelleen paksut hiukset, hoikka ja kiinteä vartalo ja sielä iho ja todella kauniit rinnat. Onnellisin olen kuitenkin siitä, että olen täysin terve, energinen ja hyvinvoiva. Harmi kun ihmiset eivät perehdy siihen, mitä kaikkea ihana luontoäitimme iloksemme ja terveydeksemme tarjoaa.   [/quote] Emättimen tiukemmaksi?! Ihan heti en kyllä usko! :D

[/quote]Niinpä, eipä ihmiset yleensä usko luonnon voimaan. Itseasiassa näitä yrttejä on useampiakin ja onhan toki muitakin keinoja niiden lisäksi. Todellakin, keski-ikäinen ja jopa vanha nainen voi olla yhtä tiukka kuin nuori nainen. Monet näistä kasveista kasvaa vapaana Suomen luonnossa, voi kerätä ihan ilmaiseksi ja kokeilla, niitä voi syödä salaattina, juoda teenä tai tehdä uutetta. Sitten löytyy eksoottisempia kasveja, joita voi tilata ulkomailta, tosin monia ei saa tuoda Suomeen noin vain, pitää keksiä vähän vippaskonsteja. Luonnossa on uskomattoman tehokkaita aineita, sekä terveyden että kauneudenhoitoon. Mutta tietysti terveys ja kauneus on kokonaisuus, jota tulee hoitaa ja vaalia tietämyksellä.

[/quote]

No kerropa nyt se 'emätintä kiristävä kasvi', joka Suomen luonnostakin löytyy? Ihan vilpittömästi kysyn, kun olen botanisti.

Vierailija
50/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:49"]

[/quote]

No kerropa nyt se 'emätintä kiristävä kasvi', joka Suomen luonnostakin löytyy? Ihan vilpittömästi kysyn, kun olen botanisti.

[/quote]No luulisi botanistin tietävän! Onhan niitä useitakin.

Vierailija
51/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:43"]Luulen, ettei 50 plussalle se seksikkyys ole enää niin tärkeä arvo. Ehkä älykkyys ja syvällinen näkemys elämästä on jeessimpi.
[/quote]

Ei se älykkyys ja syvällisyys mihinkään katoa, vaikka itsestään huolehtisikin.

Vierailija
52/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg

[/quote]

Juu niin varmaan.

Vierailija
53/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:15"]Alle 3-kymppisen ei pitäisi näyttää vielä rupsahtaneelta. Paitsi jos on käyttänyt runsaasti alkoholia, tupakoinut, lihonut, syönyt roskaruokaa, ottanut paljon aurinkoa eikä ole harrastanut liikuntaa.

Minä en ole polttanut, enkä juonut, harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen. Ikää 48 v. eikä  vielä ole ryppyjä, mitä nyt leukaperät on hieman alkaneet veltostumaan. Aurinkoa vältän myös. Ei ole siis tarkoitus brassailla, vaan kerron omasta kokemuksesta että nuo ohjeet tosiaan toimivat.
[/quote]
Juuri tätä tarkoitin tässä ketjussa aiemmin ;)
Ja baarissa nuoret naiset ovat minua luulleet 10v nuoremmaksi..ja saan huomiota 30v naisilta..
Se hyväkroopainen M46 ;)
[/quote] Äh, me vain sanotaan niin jotta päästäisiin sänkyyn nopeammin. Olet komea, tosi komea ja nuori, no niin, meille vai teille?

Vierailija
54/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"] Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg [/quote]läski [/quote] Etpä ole nähnyt ilmeisesti lihaksikasta miestä koskaan? En todellakaan ole läski...litteä vatsa muttei pyykkilauta kuitenkaan eikä ole tarviskaan ;) Itselläsi mikä kunto?? M46

[/quote]Sun on täällä ihan turha urhoilla 46 vuotiaan testotasot on jo laskemaan päin.

Vierailija
55/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"] [/quote]Mikset 20 vuotta nuoremmalta? [/quote] Just katoin valokuvia jossa olen 31vuotias..sorry..15v sitten näytin samalta kuin nyt !! Ja miksi alapeukut...just toisessa ketjussa kysyttiin miltä suomalaisen miehen kroppa näyttää vanhemmiten ja vastaan....todella hyvältä !! Myös samanikäiset harrastuskaveritkin ovat hyväkroppaisia ja yksi niistä nappasi 19v nuoremman naisen ;) [/quote] Kyllä nyt on elämä poikaa ;)

[/quote]

Ja sinä raukka haluat poikaa:)

Vierailija
56/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"] Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg [/quote]läski [/quote] Etpä ole nähnyt ilmeisesti lihaksikasta miestä koskaan? En todellakaan ole läski...litteä vatsa muttei pyykkilauta kuitenkaan eikä ole tarviskaan ;) Itselläsi mikä kunto?? M46

[/quote]

Läski on läski, vaikka mammapalstalla muuta väittäisikin.

[/quote]

Ei noilla mitoilla ole läskiä nähnytkään. Miehet ovat lihaksikkaampia ja saavat painaa vähän enemmän kuin naiset, ilman että olisivat mitenkään läskejä.

t. toinen mies
[/quote]

Mun mies samoissa mitoissa, ikää reilu 39vuotta. Hän ei oo kyllä mikään läski.. ruumiillista työtä ikänsä tehnyt ja tekee edelleen. Komeempi kuin 8vuotta sitten. aina on pilke silmäkulmassa ja saa kuulkaas naisten ku naisten päät kääntymään. Pointti hänen charmiin onkin hänen käytöksessään ihmisiä kohtaan ja pääkopan sisältö..
T.rouva kohta 29vee

Vierailija
57/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppiset eivät ole rupsahtaneita.

Mutta lopettakaa ihan oikeasti tupakanpoltto! Se vaikuttaa varsinkin naisilla tosi paljon ihon kuntoon. Jos ei ole varaa käydä jatkuvasti hinnakkaissa kasvohoidoissa kuten Kate Moss, niin tupakka pois! Monet nuoret naiset polttaa, koska se auttaa pysymään laihana, mutta hintana on sitten veltostunut ja toimimaton iho. Veden juonti ja kasvisten syönti päivittäin, samoin liikuntaa, mutta ei tosiaankaan mitään äärirajoille asti hampaat irvessä revittelyä, sekin rasittaa kroppaa ja ihoa. Avokadon syöminen tekee myös iholle hyvää. Pidä huolta että nukut tarpeeksi ja että saat raitista ilmaa päivittäin. Ihon puhdistusta ja rasvaamista ei kannata unohtaa. Ei tarvitse olla mitään kalliita kosmetikkamerkkejä. Saman, jos ei paremmankin, tuloksen saa ihan apteekkitavaralla. Itse olen kokenut cediral-öljyn hyväksi, jopa yövoiteen tilalla kasvoihin.   

Vierailija
58/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"]

[/quote]

Läski on läski, vaikka mammapalstalla muuta väittäisikin.

[/quote]

Ei noilla mitoilla ole läskiä nähnytkään. Miehet ovat lihaksikkaampia ja saavat painaa vähän enemmän kuin naiset, ilman että olisivat mitenkään läskejä.

t. toinen mies
[/quote]

Mun mies samoissa mitoissa, ikää reilu 39vuotta. Hän ei oo kyllä mikään läski.. ruumiillista työtä ikänsä tehnyt ja tekee edelleen. Komeempi kuin 8vuotta sitten. aina on pilke silmäkulmassa ja saa kuulkaas naisten ku naisten päät kääntymään. Pointti hänen charmiin onkin hänen käytöksessään ihmisiä kohtaan ja pääkopan sisältö..
T.rouva kohta 29vee
[/quote]

Mikähän on pointti tässä yhteydessä tuolle peukulle alaspäin?

Vierailija
59/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vanheta! Kroppa on helvetin kamalassa kunnossa. Olen laihaläski ×2000 ja en edes laiha vaan normipainon ylärajan yli muutan kilon. Rinnat on lapaset niin että mitkään liivit ei sovi. Raidallinen olen kuin seepra, mutta naamastani hyvännäköinen. Niin kauan menee hyvin kunnes pitää ottaa vaatteet pois. Sitten Hyyyiii!!! No eipä tuo mitään. Seksi on parempaa kuin koskaan, elämä maistuu ja uhkun itsetuntoa jolle ei ole varmaan mitään katetta, mutta huh hei kuka välittää kun mun on hyvä olla :)

Vierailija
60/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän