Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RUPSAHTAMINEN :((

Vierailija
11.07.2015 |

minkä ikäisenä te rupsahditte? Itse olen 28 vuotias ja viimisen vuoden aikana alkanu ikä painaa toden teolla, oikein kuvottaa katsoa peiliin nykyisin. Varsinkin jos vertaa muutaman vuoden takaisiin kuviin, miten voi tapahtua näin nopeasti??jotain vinkkeja/apuja vanhenemisen hidastamiseen? Iho vanhentunut ihan selvästi kasvoissa, ja muutenkin plösähtänyt ja nuutunut olemus

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 47 paikkeilla alkoi näkyä enemmän. Mutta kyllä se siitä. Näkökin heikkenee.

Vierailija
62/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias enkä ole vielä huomannut rupsahtamisen merkkejä.
Toki huomaan että jos elän pitkään epäterveellisesti, juhlin ja valvon, iho on eloton ja jotenkin kurpsahtaneen nähköinen ihan eri tavalla kuin viisi vuotta sitten.
Mutta normaalissa elämänrytmissä naama näyttää ihan tavalliselta. Muutamia ryppyjä on silmien ynpärille tullut mutta minusta ne kuuluvat elämään. Kyllä ikä saa näkyä, en odota vanhenemista ollenkaan kauhulla, paitsi sen osalta että olen lähempänä kuolemaa ja en millään haluaisi kuolla.

Pitää ulkoilla, syödä järkevästi ja olla kiva itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"]

Kirurgille!!!

[/quote]

Onko sulla antaa joutilas kymppitonni mun kasvojenkohotukseen?

Vierailija
64/73 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin nelikymppisillä naisilla näyttää iho pysyvän kimmoisana ja sileänä mutta todella harvinaista se on. Varmaan ulkonäkö pysyy hyvänä jos elää terveellisesti mutta pitää pääkopan myös kunnossa. Kauna ja kateus laiskuudenja epätoivon sekä riittämättömyyden tunteen ohella näkyy ulospäin paremmin kun vanhenee. Stressi.

Vierailija
65/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg

[/quote]

LOL, kuva päästäsi. 

Fakta on se, ettei nelikymppisen iho ole enää sileä ja kimmoisa. Ei miehilläkään kasvoista, vaikka vartalon muu iho säilyykin paremmin, ei tule sellua yms. 

Vierailija
66/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"]

[/quote]Mikset 20 vuotta nuoremmalta? [/quote] Just katoin valokuvia jossa olen 31vuotias..sorry..15v sitten näytin samalta kuin nyt !! Ja miksi alapeukut...just toisessa ketjussa kysyttiin miltä suomalaisen miehen kroppa näyttää vanhemmiten ja vastaan....todella hyvältä !! Myös samanikäiset harrastuskaveritkin ovat hyväkroppaisia ja yksi niistä nappasi 19v nuoremman naisen ;)

[/quote]

Joo joo. Tottahan toki. Cool story, bro.

Vierailija
67/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg

[/quote]läski
[/quote]

Etpä ole nähnyt ilmeisesti lihaksikasta miestä koskaan? En todellakaan ole läski...litteä vatsa muttei pyykkilauta kuitenkaan eikä ole tarviskaan ;)
Itselläsi mikä kunto??
M46

Vierailija
68/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"] Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg [/quote]läski [/quote] Etpä ole nähnyt ilmeisesti lihaksikasta miestä koskaan? En todellakaan ole läski...litteä vatsa muttei pyykkilauta kuitenkaan eikä ole tarviskaan ;) Itselläsi mikä kunto?? M46

[/quote]

Läski on läski, vaikka mammapalstalla muuta väittäisikin.

Vierailija
69/73 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 35-vuotias enkä kyllä enää mene 20-vuotiaasta tyttösestä mutta ikäistäni nuoremmalta vielä näytän! Olen kuitenkin henkisesti vanhentunut rutkasti ja usein tuntuu että olen kuin joku 40-vuotias..

Vierailija
70/73 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v alkoi yhtäkkinen raju alamäki ulkonäössä, johtuu myös lihomisesta. Elämässäni kaunein olen ollut 35-vuotiaana.

Vierailija
71/73 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän muka on emätintä kiristävä kasvi? Kuulostaa ihan hassulta.. Ja voisiko sen nimen kertoa tänne vai onko se joku valtionsalaisuus?

Vierailija
72/73 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikähän muka on emätintä kiristävä kasvi? Kuulostaa ihan hassulta.. Ja voisiko sen nimen kertoa tänne vai onko se joku valtionsalaisuus?

Kaktus

Vierailija
73/73 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 27 j hirveät juonteet tullut :(