Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUPSAHTAMINEN :((

Vierailija
11.07.2015 |

minkä ikäisenä te rupsahditte? Itse olen 28 vuotias ja viimisen vuoden aikana alkanu ikä painaa toden teolla, oikein kuvottaa katsoa peiliin nykyisin. Varsinkin jos vertaa muutaman vuoden takaisiin kuviin, miten voi tapahtua näin nopeasti??jotain vinkkeja/apuja vanhenemisen hidastamiseen? Iho vanhentunut ihan selvästi kasvoissa, ja muutenkin plösähtänyt ja nuutunut olemus

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehillä on reilusti nuerempia naisia, koska naiset rupsahtaa niin nopeasti. Tosin tiettyyn pisteeseen mies vaan komistuu:) enkä tarkoita kaljamahoja.

Vierailija
22/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä rupsahtanut. Sitä odotellessa.. N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:19"]

Tämän takia miehillä on reilusti nuerempia naisia, koska naiset rupsahtaa niin nopeasti. Tosin tiettyyn pisteeseen mies vaan komistuu:) enkä tarkoita kaljamahoja.

[/quote]

Asiahan on täysin päinvastoin.

Vierailija
24/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"] Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg [/quote]läski [/quote] Etpä ole nähnyt ilmeisesti lihaksikasta miestä koskaan? En todellakaan ole läski...litteä vatsa muttei pyykkilauta kuitenkaan eikä ole tarviskaan ;) Itselläsi mikä kunto?? M46

[/quote]

Läski on läski, vaikka mammapalstalla muuta väittäisikin.

[/quote]

http://ourhealthylifestyles.eu/wp-content/uploads/2012/10/BMI-image.jpg

24.5bmi

Vierailija
25/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg

[/quote]

Juu niinhän te miehet aina. Ainakin luulot on kovat, jos ei muuta.

Vierailija
26/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34,5-vuotias ja olen kyllä huomannut itsessäni jo rupsahtamisen merkkejä. En enää mene nuoresta tyttösestä. Toisaalta ihan ok-näköinen olen vielä. 

Miettikää, onhan moni 5-kymppinen nainenkin upea. Mitä vanhemmaksi tulee, korostuu ulkonäön lisäksi henkiset ominaisuudet ja tyylitaju. Jotkut ovat tästä syystä vanhempina naisina upeampia kuin nuorempina. 

Siispä itsearvostus kuntoon ja säteillen elämässä eteenpäin.

P.s. Nuorten tyttöjen perään kuolaavat miehet on yleensä pinnallisia ja vähemmän hyvää ainesta, joten ei meidän niiden takia tarvitse surra. Hienot miehet tykkää kyllä aikuisemmistakin ladyista. ;)

Vierailija
27/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee teitä nuoria, henkinen rupsahtaminen on pahempaa kuin fyysinen,  uskokaa nyt vaan. :)

Vierailija
28/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28 vuotta tänä vuonna täyttävä ja monet työkaverit ja tuttavat luulevat 3-5 vuotta nuoremmaksi, vaikka en ole parhaimmassa kuosissani vakavan sairauden vuoksi.

Vierailija
29/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:27"]

Suosittelen 60% Apobase-voidetta. Tekee lähes ihmeitä iholle! Laita TODELLA paksu kerros sitä iltapesun jälkeen kasvoille. Mun iho ei ole vuosiin ollut niin hyvä ja sileä kuin nyt.

[/quote]

Mulle riittää Lumenen kosteuttava päivävoide ja terveet elämäntavat ilman liiallista auringon ottoa muuta en tarvitse, ikää yli puolivuosisataa.

Vierailija
30/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala...harrastakaa sitä liikuntaa 2-3 kertaa viikossa ja katsokaa mitä syötte niin pysytte kunnossa. Itse olen 46 vuotias mies ja harrastan liikuntaa 3x viikossa ja katson mitä syön ja olen todella hyvässä kunnossa ja näytän 10v nuoremmalta..183cm/82kg

[/quote]Mikset 20 vuotta nuoremmalta?

Vierailija
31/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]läski

Vierailija
32/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:30"]

Miksi miesten kasvojen iho pysyy pehmeänä ja sileänä ilman rasvoja ja naiset joutuvat läträämään rasvojen kanssa ?

[/quote]

Miesten ja naisten iho on hormonaalisista syistä erilainen; miehen iho on paksumpi ja rasvaisempi, joten ryppyjä ei tule niin helposti eikä couperosa näy poskista. Naisille tulee maksaläiskiä herkemmin taas hormonaalisista syistä jne.

Vierailija
33/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Just katoin valokuvia jossa olen 31vuotias..sorry..15v sitten näytin samalta kuin nyt !! Ja miksi alapeukut...just toisessa ketjussa kysyttiin miltä suomalaisen miehen kroppa näyttää vanhemmiten ja vastaan....todella hyvältä !! Myös samanikäiset harrastuskaveritkin ovat hyväkroppaisia ja yksi niistä nappasi 19v nuoremman naisen ;)

Vierailija
34/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:40"]

[/quote]

Just katoin valokuvia jossa olen 31vuotias..sorry..15v sitten näytin samalta kuin nyt !! Ja miksi alapeukut...just toisessa ketjussa kysyttiin miltä suomalaisen miehen kroppa näyttää vanhemmiten ja vastaan....todella hyvältä !! Myös samanikäiset harrastuskaveritkin ovat hyväkroppaisia ja yksi niistä nappasi 19v nuoremman naisen ;)
[/quote]

Kyllä nyt on elämä poikaa ;)

Vierailija
35/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäkää alkoholinkäyttö minimiin, älkää tupakoiko ja käyttäkää aurinkosuojaa. Älkää paahtako itseänne auringossa.

Vierailija
36/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:30"]Miksi miesten kasvojen iho pysyy pehmeänä ja sileänä ilman rasvoja ja naiset joutuvat läträämään rasvojen kanssa ?
[/quote]

Te kuivatatte ihonne pilalle ja yritätte sitten korjata jälkiä jollain rasvalla.

Vierailija
37/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vierestä, mutta mietin, että miksi järkiään miehet näyttää vanhemmalta kuin samanikäiset naiset? Rupsahtaako miehet nopeammin vai auttaako naisia se, että harrastavat enemmän liikuntaa ja muutenkin suosivat terveempiä elämäntapoja ja huolehtivat ulkonäöstään? Jotenkin tuntuu, että miehet on suht ok-näköisiä nelikymppisiksi ja sitten ne yhtäkkiä rupsahtaa totaalisesti, siis n. 95 %. Melkein kaikki 50-v miehet on joko harmaita tai kaljuja, miksei miehet älyä värjätä hiuksiaan, näyttäisivät edes vähän paremmilta! Neljän ja viidenkympin välillä miehet muuttuu ihan kuin erinäkösiksi, ei tahdo samaksi mieheksi tunnistaa. Uskon, että jotain olis tehtävissä, jos miehet vaan viitsisivät vähän panostaa ulkonäköönsä.

Vierailija
38/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-kymppisen ei pitäisi näyttää vielä rupsahtaneelta. Paitsi jos on käyttänyt runsaasti alkoholia, tupakoinut, lihonut, syönyt roskaruokaa, ottanut paljon aurinkoa eikä ole harrastanut liikuntaa.

Minä en ole polttanut, enkä juonut, harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen. Ikää 48 v. eikä  vielä ole ryppyjä, mitä nyt leukaperät on hieman alkaneet veltostumaan. Aurinkoa vältän myös. Ei ole siis tarkoitus brassailla, vaan kerron omasta kokemuksesta että nuo ohjeet tosiaan toimivat.

Vierailija
39/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:15"]Alle 3-kymppisen ei pitäisi näyttää vielä rupsahtaneelta. Paitsi jos on käyttänyt runsaasti alkoholia, tupakoinut, lihonut, syönyt roskaruokaa, ottanut paljon aurinkoa eikä ole harrastanut liikuntaa.

Minä en ole polttanut, enkä juonut, harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen. Ikää 48 v. eikä  vielä ole ryppyjä, mitä nyt leukaperät on hieman alkaneet veltostumaan. Aurinkoa vältän myös. Ei ole siis tarkoitus brassailla, vaan kerron omasta kokemuksesta että nuo ohjeet tosiaan toimivat.
[/quote]
Juuri tätä tarkoitin tässä ketjussa aiemmin ;)
Ja baarissa nuoret naiset ovat minua luulleet 10v nuoremmaksi..ja saan huomiota 30v naisilta..
Se hyväkroopainen M46 ;)

Vierailija
40/73 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää tämä "auringolta suojautuminen" - tietäisittepä ihmiset mitä myrkkyjä aurinkovoiteet sisältävät! Tai hiusvärit. Mielummin rupsahtanut kuin sairas ja kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan