Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta Cambridge-dieetistä?

Vierailija
17.08.2015 |

Onko kukaan kokeillut? Onko saanut pysyviä tuloksia aikaan?

Minulla n. 20kg ylipainoa ja ajattelin kokeilla, jotta saisin tämän jatkuvan napostelun kuriin. Tiedän, että pysyviin tuloksiin pitää tietysti tehdä elämäntapamuutos mutta tämä olisi hyvä alku. Sokerinhimo on valtava... Kallistahan se toki on, senkin tiedän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. 2 työkaveria sai tuolla pois 30-40kg ja lopulta kaikki tuli takaisin korkojen kera. Opettele syömään järkeväsi ja opettele liikunta osaksi elämää, pääset paljon helpommalla.

Vierailija
2/4 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedät itsekin, että helposti tulee takaisin, ellei tee sitä tasailua kaikessa rauhassa. Sieltä kyllä saa neuvot siihen, joita pitäisi ihannepainosta huolimatta noudattaa. Idea on siinä, että syömistä lisätään hirveän hitaasti tyylii 100 kcal/2 viikkoa ja tarkkaillaan tilannetta samalla. Tasailu voi kestää kuukausia. Ja kun löytyy se saturaatiopiste, jossa ei laihdu, muttei lihokaan, niin siinä pitää sitten pysyä ja tajuta, että se on se syömisten määrä, ellei halua lihoa takaisin. Tiedän monia, jotka ovat pitäneet pudotetut kilot pikadieetin jälkeen, mutta kurinalainen pitää olla ja vaa'alla on käytävä koko ajan. Ja jos tulee kilokin, niin heti pois se. Ymmärtääkseni herkin vaihe lihoa takaisin kestää pari vuotta ja sitten elimistö alkaa mukautua uuteen painoon, vaikka tarkkailla saa koko loppuikänsä.

Mitä itse Cambridgeen tulee, niin kyllä sillä lähtee. Onhan se puuduttaa puputtaa pelkkää pussia viikosta toiseen, mutta tuollainen 20kg lähtee 3kk:ssa, ekana kuukautena helposti lähemmäs 10kg. Siinä on jotain eri tasoja eli on mahdollista alun pusseilun jälkeen siirtyä osa-aikapusseiluun. Hyvää dieetissä on, että konsulentilla käynti pitää tsempin yllä ja punnitus siinä yhteydessä. Vähän kuin Painonvartijat, jossa joutui käymään puntarilla jatkuvasti ja selvittämään tilannettaan.

Itse laihdutin Cambridgellä 13kg, joista 9,8kg lähti ekana kuukautena. Tavoite oli 30kg eli ylipainoa oli enemmän kuin sinulla. Sitten en enää jaksanut. Siihen pusseiluun väsyy. Jotkut jaksaa paremmin. En ole lihonut takaisin, mutta matkaa on vielä paljon. Olen tavallisella ruualla yrittänyt jatkaa. Hidasta tää on, kun jatkuvasti tulee syötyä yli sen, mikä olisi dieetti. Käytän nyt Kiloklubia. Pari päivää viikossa menee helposti koko kulutus ja muina päivinä vaje on 200-1000 kcal/pv. Painoa lähtee tasolla 2kg/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 10:06"]No, tiedät itsekin, että helposti tulee takaisin, ellei tee sitä tasailua kaikessa rauhassa. Sieltä kyllä saa neuvot siihen, joita pitäisi ihannepainosta huolimatta noudattaa. Idea on siinä, että syömistä lisätään hirveän hitaasti tyylii 100 kcal/2 viikkoa ja tarkkaillaan tilannetta samalla. Tasailu voi kestää kuukausia. Ja kun löytyy se saturaatiopiste, jossa ei laihdu, muttei lihokaan, niin siinä pitää sitten pysyä ja tajuta, että se on se syömisten määrä, ellei halua lihoa takaisin. Tiedän monia, jotka ovat pitäneet pudotetut kilot pikadieetin jälkeen, mutta kurinalainen pitää olla ja vaa'alla on käytävä koko ajan. Ja jos tulee kilokin, niin heti pois se. Ymmärtääkseni herkin vaihe lihoa takaisin kestää pari vuotta ja sitten elimistö alkaa mukautua uuteen painoon, vaikka tarkkailla saa koko loppuikänsä.

Mitä itse Cambridgeen tulee, niin kyllä sillä lähtee. Onhan se puuduttaa puputtaa pelkkää pussia viikosta toiseen, mutta tuollainen 20kg lähtee 3kk:ssa, ekana kuukautena helposti lähemmäs 10kg. Siinä on jotain eri tasoja eli on mahdollista alun pusseilun jälkeen siirtyä osa-aikapusseiluun. Hyvää dieetissä on, että konsulentilla käynti pitää tsempin yllä ja punnitus siinä yhteydessä. Vähän kuin Painonvartijat, jossa joutui käymään puntarilla jatkuvasti ja selvittämään tilannettaan.

Itse laihdutin Cambridgellä 13kg, joista 9,8kg lähti ekana kuukautena. Tavoite oli 30kg eli ylipainoa oli enemmän kuin sinulla. Sitten en enää jaksanut. Siihen pusseiluun väsyy. Jotkut jaksaa paremmin. En ole lihonut takaisin, mutta matkaa on vielä paljon. Olen tavallisella ruualla yrittänyt jatkaa. Hidasta tää on, kun jatkuvasti tulee syötyä yli sen, mikä olisi dieetti. Käytän nyt Kiloklubia. Pari päivää viikossa menee helposti koko kulutus ja muina päivinä vaje on 200-1000 kcal/pv. Painoa lähtee tasolla 2kg/kk.
[/quote] Aika kallista tuo on, Englannissa on suurempi valikoima Cambridge tuotteita ja taitavat olla siellä hieman edullisempia. Valmentajan palkkio on mielestäni kallis, välillä ei tee muuta kuin ottaa mitat. Jos sinulla on ylimääräistä rahaa niin kyllä menetelmä toimii jos sitä noudatat. Välillä tuntui että silmissä mustenee, en tiedä johtuiko verensokereista vai mistä, piti kesken työpäivän istahtaa hetkeksi kun alkoi tosissaan pyörryttää.

Vierailija
4/4 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei dieetistä, mutta opinnoista kylläkin!