Paras valmis salaatinkastike?
Itsellä tökkii saarioisen monet..ravintoloissa usein hyviä kastikkeita, noutopöydissä siis, mitähän ne on..vinkkaa oma suosikki!
Kommentit (104)
kakkonen on ykkönen kirjoitti:
Meillä Karjaalla ei taida olla sitä kaupoissa Pitää ostaa kun lähden isolle kirkolle.
Kauppiaalle toivetta aina niistä tuotteista mitä kaipaa valikoimaan!
Toi deliverde kannattaa ottaa kokeiluun, voi olla että jää koukkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deliverden basilika-lime on hyvä, passaa pizzan päälle ja perunoillekin. Välttelen turhia lisäaineita. Se on harmi kun joka kaupasta tätä ei saa, täytyy tyytyä kermaviiliin tehtyyn.
Koitapa tätä uunijuureksille!!!!
Täytyypi kokeilla, jos tulee vastaan.
Olis helpompi seurata, kun olis exel vastauksista 😅 Siitä näkis heti mikä saa eniten kannatusta, kun parasta kysytään. Ja perintösijat kans
Öljypuu salaatinkastike vahva valkosipuli 300g, ihan parasta, vaikka viesti jääkin sensuurin hampaisiin.
Deliverde Basilika-Lime vinegrette. Lisäaineeton, kirpeän raikas.
Älkää ostako valmiita esanssipaskoja, tehkää itse niin saatte parempaa edullisemmin. Öljy, etikka ja pari maustetta riittää jo alkuun. Mikään ei ole typerämpää kuin rahansa tuhlaaminen teollisuusjätteisiin.
Deliverde salaatinkastike, maukas ja sopii mihin salaattiin vain
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako valmiita esanssipaskoja, tehkää itse niin saatte parempaa edullisemmin. Öljy, etikka ja pari maustetta riittää jo alkuun. Mikään ei ole typerämpää kuin rahansa tuhlaaminen teollisuusjätteisiin.
Ap kysyy parasta VALMIS kastiketta... Ei sun ruokafilosofiaa.
Deliverde salaattikastike on hyvä 😁
Deliverde salaattikastike sopii hyvin myös marinaadeihin 😊
Deliverden saldekastike on ehdottomasti parasta. Olen marinoinut broiskuakin sillä ja hyvin maistuu.
Tän hetkinen suosikki salaatteihin on deliverden basilika-lime vinegrette. On ihanan makuinen eikä mikään esanssinen.
Deliverden salaattikastike on oikein hyvää ja sopii moneen ruokaan
Suosittelen deliverde salaattikastiketta. Maistuu monenikäiselle. Maukas
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Eikö ravintoloissa tehty niin, ettå sinappia, jaffaa ja öljyä sekoitettiin?
Meillä Karjaalla ei taida olla sitä kaupoissa Pitää ostaa kun lähden isolle kirkolle.