Muita jotka haluaa pois oravanpyörästä?
Olen 45v, alkaa olla täynnä työelämää. Haluan pois joko eläkkeelle tai arkkuun
Kommentit (13)
Kyllä. Harmi vaan että peräsuolen laskeuma jäi kiinni oravanpyörään ja olen jumissa.
Suomen ongelmathan johtuvat lähes täysin maahamme päästetystä vihamielisestä loisväestöstä, joka syö ja paskoo valtaosan sosiaaliavusta!
Tälläkin filmillä kelaelätti valittaa, kuinka Suomessa on liikaa suomalaisa!
"Everywhere just Finns and Finns and Finns!" ONNEKSI tilanne on rättipään mielestä PARANEMASSA!
Olen about samanikäinen ja en koskaan mennyt oravanpyörään mukaan. Hyvin on mennyt, kivoja töitä olen saanut tehdä ja elämästä olen nauttinut. Tietenkin myös panostanut, samalla pitänyt rajoistani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Suomen ongelmathan johtuvat lähes täysin maahamme päästetystä vihamielisestä loisväestöstä, joka syö ja paskoo valtaosan sosiaaliavusta!
Tälläkin filmillä kelaelätti valittaa, kuinka Suomessa on liikaa suomalaisa!
"Everywhere just Finns and Finns and Finns!" ONNEKSI tilanne on rättipään mielestä PARANEMASSA!
Suomessa on suomalaisia, kumma juttu sinänsä
Mä oon 41 ja täysin kypsä tähän typeryyteen. Oravanpyörässä olen pyörinyt, mutta mielekästä työtä tehnyt kokonaista 3 kk elämäni aikana. Kyllä tämä on jo niin nähty. Nyt olen onnekseni työtön ja pääomatuloja mukavasti tossa ohessa. Hakusessa olisi joku osa-aikatyö, mutta eipähän sellaista mistään saa! Kokoaikaista olis tarjolla, mutta ei enää kiinnosta koko elämää uhrata työlle, jolla ei ole mitään sen ihmeempää merkitystä mulle.
Miksi se pitää olla oravanpyörä? Oravahan hyppelee vapaana puusta puuhun. Ei se missään pyörässä pyöri.
Törkeetä että 20-40v makaa kotona vanhempien ihmisten raataessa veroja niiden kotona oleiluun.
Hamsteripyörä voisi olla kivaa vaihtelua.
Ei vaan viittis päästää 5000€/kk liksaa hukkaan... Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan viittis päästää 5000€/kk liksaa hukkaan... Ap
No sitten pysyt siellä pyörässä. Nämä ovat arvovalintoja. Ilman muuta pilaat elämäsi 5000 kk-palkan takia, jos se on sinusta tärkeintä.
No mä olen 30v enkä myöskään haluaisi olla tässä. Ei mitään mielenkiintoa olla yhteiskunnan tuottava jäsen.
Arkkuun.Itse valitset keinon.