Paras valmis salaatinkastike?
Itsellä tökkii saarioisen monet..ravintoloissa usein hyviä kastikkeita, noutopöydissä siis, mitähän ne on..vinkkaa oma suosikki!
Kommentit (104)
Kun olisi niin helppo tehdä itse ja saisi niin paljon parempaa
Deliverde on kyllä ihan yksi parhaimmista!
Hesburgerin valkosipulisalaattikastike 😋
Extra Vergine oliiviöljy sitruunalisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Eikö ravintoloissa tehty niin, ettå sinappia, jaffaa ja öljyä sekoitettiin?
Mitä hemmettiä? Varmaan jossain Esson baarissa.. 🤣
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Deliverden salaattikastike on oikein hyvää.
Deliverdellä on myös yrttivinegrette, joka on vihreää ja hieman kirpeää.
Felixin Välimeren yrtit-kastike on myös ok, jos pitää sakeasta ja makeahkosta salaatinkastikkeesta.
Ja minä propagoin aina myös Meiran italialaisen yrttitomaattikastikkeen puolesta.
Mielummin suosin näitä enemmän itsetehtyjä, kun tehtaan valmiita. Selkeä ero maussakin.
Täältä kans ääni Deliverden salaattikastikkeelle! 👌🏼
Uniikit maut enemmän mieleen, salaatti ei uppoo ilman kastiketta, joten kastikkeen oltava hyv.
Itsetehty kastike jota pidetään jääkaapissa.
Fresin ja hyvän makuista soossia, suosittelen kans.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt Thousand Islandista ja tytön suosikki on Caesar-kastike. Felix tainnust olla yleensä merkkinä.
Taitaa noissa molemmissa olla anjovista, joten jos ei siitä tykkää niin ei kannata noita ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. 1 kukkurallinen ruokalusikka majoa, 4-5 rlk creme fraichea, ketchuppia .Sekoita ,suola ,pippuri , tippa vettä jos on paksua. Jawott.
Ihanaa syödä myös katkarapujen kanssa
Aloittaja kysyi valmista salaatinkastiketta. Sinänsä yllättävää että vasta viides vastaaja kehottaa tekemään itse.
Luetunymmärtäminen 🙈 Paras VALMIS salaatinkastike? Tee itse...
Kyllä he sen tietää, kyse kas kun ei ole siitä. Kyse heillä on siitä että haluavat päteä, ja kun se ei muualla elämässä ole onnistunut, niin epätoivoisina yrittävät päteä vauvapalstalla nimettöminä sillä että tekevät salaatikastikkeen itse.
Luultavasithan siis eivät edes tee itse, mutta tuntuu kivalta kun kuvittelee että joku siellä nyt kokee huonommuutta siksi kun haluaa valmiskastikkeen.
Hesburger salaatinkastikkeet ollut hyviä. Mutta uusi tuttavuus on DeliVerden ja mies laittaa sitä jopa leivän päälle.
Pirkka sarjassa oli joskus ruskea pullo ranskalaista, se oli hyvää
Deliverden basilika-lime vinegrette ihan törkeen hyvää
Deliverden salaattikastike 👌 koko perhe tykkäs ja loppuikin vauhdilla 😂
Lidlin Perinteinen Salaatinkastike, tykkään, on lisäksi edullinenkin.
Tämä ketju muuttui deliverden mainonnaksi.