Paras valmis salaatinkastike?
Itsellä tökkii saarioisen monet..ravintoloissa usein hyviä kastikkeita, noutopöydissä siis, mitähän ne on..vinkkaa oma suosikki!
Kommentit (104)
Hesburgerin Talon Kastike (kevyt tai normaali) on hyvää. Ostan Prismasta.
Tee itse. 1 kukkurallinen ruokalusikka majoa, 4-5 rlk creme fraichea, ketchuppia .Sekoita ,suola ,pippuri , tippa vettä jos on paksua. Jawott.
Ihanaa syödä myös katkarapujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. 1 kukkurallinen ruokalusikka majoa, 4-5 rlk creme fraichea, ketchuppia .Sekoita ,suola ,pippuri , tippa vettä jos on paksua. Jawott.
Aloittaja kysyi valmista salaatinkastiketta. Sinänsä yllättävää että vasta viides vastaaja kehottaa tekemään itse.
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Chilimajoneesi! Laitan sitä kaikkeen, ei tarvitse laittaa kovin paljon.
Tai ihan vaan pelkkä creme fraiche.
Miksi valmiskastike? Tee itse. En koskaan osta valmista kastiketta.
Joku uus...ei ainakaan oo tullu missään vastaan, tai kulkenu ite ummikkona ohi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyi valmista salaatinkastiketta. Sinänsä yllättävää että vasta viides vastaaja kehottaa tekemään itse.
Kannattaa tehdä itse. 👆🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä itse. 👆🏻
Mutta sitä ei nyt kysytty.
Itse olen tykännyt Thousand Islandista ja tytön suosikki on Caesar-kastike. Felix tainnust olla yleensä merkkinä.
Teen aina itse, tiedän mitä sisältää, en halua ylimääräisiä lisäaineita, aina tuoretta
Otan S-Marketista joskus ruohosipulisalaattikastiketta koska sen piti olla jotenkin kevyempi, en tiedä onko enää. Sitten on hunajasinappi. Ei maistu etikat suussa juurikaan. Käy miltei ruokiinkin, mutta öljyn määrä kannattaa huomioida, ettei tule tykytyksiä.
Saarioisen valkosipuli tai tomaatti-chili.
Poppamieheltä löytyyy monta hyvää.
Ranskalainen kastike??