Paras valmis salaatinkastike?
Itsellä tökkii saarioisen monet..ravintoloissa usein hyviä kastikkeita, noutopöydissä siis, mitähän ne on..vinkkaa oma suosikki!
Kommentit (104)
Lidlin Kania Classic- maku, hinta ja koko kohdallaan.
Newmans Ownin kastikkeet, ainakin joskus sai Suomestakin ostettua.
Kaupan salaatinkastikkeet eivät ole koskaan hyviä. Ja ihan arkinen salaatti on parasta, kun laittaa päälle vain hyvää oliiviöljyä ja balsmicoa.
Emma K. kirjoitti:
Kusen pulloon ja spermat sekaan ja ravistan siinä aurinkoinen salaattikastike
Miksiköhän jotkut keskenkasvuiset ääliöt parveilevat vauvapalstalla ja purkavat pahaa oloaan pilaten asiallisetkin ketjut?
Pizza Express House salad dressing 5/5
Cardinin Original ceasar 4.5/5
Sit perus balsamiviinietikka on jepa
Vierailija kirjoitti:
Pizza Express House salad dressing 5/5
Cardinin Original ceasar 4.5/5
Sit perus balsamiviinietikka on jepa
Osaatko vinkata mistä kaupasta näitä voisi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Deliverden salaattikastike on oikein hyvää.
Deliverdellä on myös yrttivinegrette, joka on vihreää ja hieman kirpeää.
Felixin Välimeren yrtit-kastike on myös ok, jos pitää sakeasta ja makeahkosta salaatinkastikkeesta.
Ja minä propagoin aina myös Meiran italialaisen yrttitomaattikastikkeen puolesta.
Felixin Mango-chili - kivan hedelmäinen ja vähän potkua
Deliverden basilika-lime vinegrette - yrttinen ja raikas
Tykkään "ohuista" kastikkeistä, jotka häviää salaattiin 😅
Deliverden basilika-lime on hyvä, passaa pizzan päälle ja perunoillekin. Välttelen turhia lisäaineita. Se on harmi kun joka kaupasta tätä ei saa, täytyy tyytyä kermaviiliin tehtyyn.
Itse teen öljy, viinietikka, suola pippuri tippa vettä, valkosipulia tai tavallista pieniksi hakattuna. Sinappia ,vihreitä mausteita.
Onko kukaan nähnyt kaupoissa Heinzin valkosipulikastiketta? Lasipullossa oli joskus.. Se on törkeen hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Deliverden basilika-lime on hyvä, passaa pizzan päälle ja perunoillekin. Välttelen turhia lisäaineita. Se on harmi kun joka kaupasta tätä ei saa, täytyy tyytyä kermaviiliin tehtyyn.
Koitapa tätä uunijuureksille!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse. 1 kukkurallinen ruokalusikka majoa, 4-5 rlk creme fraichea, ketchuppia .Sekoita ,suola ,pippuri , tippa vettä jos on paksua. Jawott.
Ihanaa syödä myös katkarapujen kanssa
Aloittaja kysyi valmista salaatinkastiketta. Sinänsä yllättävää että vasta viides vastaaja kehottaa tekemään itse.
Luetunymmärtäminen 🙈 Paras VALMIS salaatinkastike? Tee itse...
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastike on paras! Tulee mieleen Martina ja Rosso vuosikymmeniä sitten.. No ei ihan yks yhteen, mut jotain samaa mun makumuistot tunnistaa! Tää on nyt kysymäsi valms salaatinkastike 👍🏻
Deliverden salaattikastike on oikein hyvää.
Deliverdellä on myös yrttivinegrette, joka on vihreää ja hieman kirpeää.
Felixin Välimeren yrtit-kastike on myös ok, jos pitää sakeasta ja makeahkosta salaatinkastikkeesta.
Ja minä propagoin aina myös Meiran italialaisen yrttitomaattikastikkeen puolesta.
Kirpakat kastikkeet niiiiiiin parasta!!!
Valmiit soosit yleensä liian etikkaisia tai liian majoneesia. Löytyispä pari hyvää mitä olisi aina jääkaapissa, vois vaihdella.
Deliverden kastikkeet on hyviä, liian hyviä, pullo tyhjenee liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Deliverden kastikkeet on hyviä, liian hyviä, pullo tyhjenee liian nopeasti.
Tässä alkaa olla jo kehu - saatanpa uskaltautua testaamaan! 👍🏻
Eikun sori ne on FELIXin.