Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo omii rahat

Vierailija
10.07.2015 |

Onko muilla tälläistä?

Vaimo on kotona kotihoidontuella kahden lapsemme kanssa ja minä käyn töissä. Rahaa ei ole kovin paljoa ja vaimo omii kelan maksamia etuuksia itselleen(kotihoidon tuki ja lapsilisät), vuokraa on noin 1000€ /kk ja vaimo haluaisi antaa siihen satasen/kaksi jotta loput jäisi hänelle. Asumistukea saadaan lisäksi 40€/kk, se menee vuokraan. Kaupassa käynnit maksan minä. Minulla ei ole mitään omaa menoa mihin rahaa tarvisin, koska silloin rahat ei riittäisi enään ruokaan! Olen ehdottanut, että antaa ainakin tuon lapsilisän vuokraan/kauppaan. Ihan 50/50 jakoa ei tarvi tai voikkaan olla, kun minulla on suuremmat tulot, mutta jotenkin tasaisemmin tämä täytyisi saada menemään. Joskun juuri ennen tiliä on rahat niin vähissä että olen joutunut lainaamaan vanhemmiltani, kun vaimo on tuhlannut omansa johonkin, yleensä johonkin krääsään tai liian pieniin vaatteisiin(joita ei sitten voi pitää kun ovat liian pieniä).

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:31"]

En kuuna päivänä olis noin kalliissa VUOKRA-asunnossa.

[/quote]

Terveisiä pääkaupunkiseudulta! 600 euron yksiöön ei lapsiperhe mahdu. Entä miten luulet, että AP vaimoineen saa tässä taloustilanteessa 250 000 euron asuntolainan, jos omia säästöjä ei ole ja vaimolla ei esim. ole työpaikkaa, johon palata? Pätkätyöt ovat melko yleisiä lisääntymisikäisillä naisilla ainakin täällä päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi