Hullut päivät Stockmannilla 1.10.-5.10.
Kommentit (40)
Ei ole enää moneen vuoteen kiinnostanut. Samat iittalat ja marimekot vuodesta toiseeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää moneen vuoteen kiinnostanut. Samat iittalat ja marimekot vuodesta toiseeen.
Aion hankkia jotain mutta tuo on totta, että valikoima saisi uudistua, samat Iittalat ja Marimekot todellakin jo suorastaan ärsyttää.
Siellä oli eräs sänky jonka hinnaksi oli laitettu 59 000, olikohan hinnoitteluun livahtanut yksi nolla liikaa ?
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, tavara on huonoa eikä ne hinnatkaan enää mitään erityisen halpoja ole.
Kirjoittaa henkilö joka ei seuraa aikaansa eikä etenkään hinnoittelua.
En ole koskaan käynyt enkä kyllä ajatellut mennä nytkään. Ostan vain tarpeeseen enkä nyt tarvitse tuolta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, tavara on huonoa eikä ne hinnatkaan enää mitään erityisen halpoja ole.
Kirjoittaa henkilö joka ei seuraa aikaansa eikä etenkään hinnoittelua.
Kirjottaa henkilö joka on ollut Stockalla töissä 28 vuotta. Vanhaan aikaan tuli ostettua pari muovikassillista päivässä, pitkiin aikoihin ei enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli eräs sänky jonka hinnaksi oli laitettu 59 000, olikohan hinnoitteluun livahtanut yksi nolla liikaa ?
Mä katsoin samaa. Melkonen hinta sängyllä.
Nytkään pihistelevät kansalaiset lähtee kuluttamaan sitten?
Koko aloitus tuntuu ihan absurdilta. En keksi, miksi minun pitäisi mennä sinne. Vielä 20 v sitten kävin innokkaana ja ostinkin jotain. Mutta nyt: ei.
Mistä te olette edes saaneet tietää hulluista päivistä? Kuulin tästä ketjusta siitä ensimmäistä kertaa.
Herkussa tykkään käydä, muuten ei ole kyllä tullut ostettua Hullareilta aikoihin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te olette edes saaneet tietää hulluista päivistä? Kuulin tästä ketjusta siitä ensimmäistä kertaa.
Mä sain Stockalta sähköpostin.
Eduskuntatalolla ja Stockmannilla on se ero, että Stockmannilla hullut päivät kestävät vain viisi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi vaan kaksi nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole edes sitä esitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole edes sitä esitettä.
On siihen linkki tuon sivun alalaidassa.
Aina mukava käydä kun köyhät ei ole tiellä tuolla.
Luultavasti ei ole hulluilla päivilläkään, eli rauhassa saa katsella.