Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, kuinka pärjäätte kipeinä? kuka teitä hoitaa?

Vierailija
09.07.2015 |

Tuli vaan mieleen, kun viime yönä oksensin ja olo oli niin paha kuin vaan voi olla. Ikää tulee, eikä kumppania löydy eikä lapsia ole. Kaikki läheisetkin on nyt reissussa, enkä juuri olisi apua saanut mistään jos olisin tarvinnut, mutta onneksi nyt on vähän parempi olo ja pääsen kauppaan sentään.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:58"]"Miksi te puolisolliset ihmiset selitätte, että teitä ei kukaan auta.. Onko oikeasti miehenne niin paska, ettei esim tuo teille vesilasia tjsp?? Koska yksin asuvana joutuu aivan kaiken tekemään yksin. Ei nyt tarkoiteta sitä, että joku istuisi vieressä ja hoivaisi vaan tosiaan se, että kun olet siinä kunnossa, ettet oikeinpystyssäkään pysy niin silti joudut tekemään kaiken yksin."

Ei se todellakaan ole itsestäänselvyys, että puoliso tuo edes vesilasia, jos kyseinen puoliso on mies. Kävin jo tuossa puhumattomien ketjussa kertomassa, kuinka meillä ei saa miehelle puhua, aiemmin ei mistään, nykyään jossain määrin arjen asioista. Kun miehellä on jotain "tärkeää", kuten vaikka harrastushuolia, ei saa keskeyttää, muuten seuraa järjetön kilari ja tavaroiden paiskelua. Tuossa tilanteessa olen sitten kunnon kuumeessa raahautunut kauppaan, kun jääkaapissa oli vain valot. Joskus kyllä on jonkinlaista myötäelämistä, jos se on itse sairastanut saman taudin ensin. Muutenkin kehitystä: on oppinut olemaan huutamatta minulle, kun sairastan. Viimeksi kun oksentelin, sain jopa ämpärin, kun pyysin. Silti kammottaa ajatuskin, että joutuisin johonkin leikkaukseen. En vain usko että roolit toimisivat niin päin, vaikka olenkin itse hoitanut midestä leikkaustoipilaana.
[/quote]

No en ole asiasta tutkimusta tehnyt, mutta jotenkin tuntuu ettei miehesi ole kovin tyypillinen mies vaan kuuluu pikemminkin ääri-itsekeskeiseen vähemmistöön.

Vierailija
142/142 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa toimii kotipalvelu kaupungilla. Lääkärin ja hoitajat voi soittaa kotiin hoitamaan milloin vaan. Ei tänne kukaan kotiin jää heitteille jos puhelin toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan