Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen pitää vielä maskia???

Vierailija
05.03.2025 |

Hysteerikko?

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut. 

Vierailija
2/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäiset vanhatpiiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.

Vierailija
4/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä näin jonkun vanhemman miehen ajavan autolla maski naamalla, ja oli vielä ihan yksin. 

Vierailija
5/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi ja Joulupukki

Vierailija
6/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.

Hehe, harhaluuloisuushäiriöisiä ovat. 

Vierailija
7/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hysteerikko. 

Vierailija
8/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen, joka työkseen hoitaa haurasta vanhusta tai muuta ihmistä jonka immuniteetti on heikko esimerkiksi sairauden vuoksi.

Hammaslääkärit, jotka kohtaavat bakteerisuita. Lääkärit, joiden potilailla on hengitystieoireita.

Ja niin edelleen.

Vierailija
9/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.sellainen, jonka täytyy varoa saamasta esim. influenssaa tai muuta vakavaa hengityselinsairautta. Kuten mieheni, joka sairastaa kahta syöpää. Hän käyttää aina yleisillä paikoilla maskia, esim. matkoilla sytostaattihoitoihin.

Vierailija
10/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamavaippauskovaiset.

Vierailija
11/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä näin jonkun vanhemman miehen ajavan autolla maski naamalla, ja oli vielä ihan yksin. 

Minä näin jonkun tollon tulevan vastaan silmät ymmyrkäisenä tuijottaen. Ajattelin soittaa poliisin perään kun oli ajo niin holtitonta.

Vierailija
12/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua oli käyttää maskia edes muutama vuosi sitten. 

Vierailija
13/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani, jonka pitkään odotettu polvileikkausaika lähestyi. Flunssaisia ei leikata ja halusi tehdä kaikkensa, ettei leikkausaika siirtyisi taas. 

Vierailija
14/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö AP käsiä? Jos peset niin miks?

Vierailija
15/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hysteerikko. 

Maskeista on todettu, että ne toimivat parhaiten juuri näin. Kun sairastunut käyttää maskia, hän suojaa muita itseltään. Eli tekee sinulle palveluksen.

Vierailija
16/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hysteerikko. 

Niinkö? Haluaisitko lähellesi ihmisen joka yskii ja pärskii ja tietää että tauti on tarttuva. Eikö se ihminen saa käyttää maskia suojellakseen muita? -ohis

Vierailija
17/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että mulkku saa stressiä toisten maskeista. Heikentää mulkun elämänlaatua:)

Kiva, kiva

Vierailija
18/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm.sellainen, jonka täytyy varoa saamasta esim. influenssaa tai muuta vakavaa hengityselinsairautta. Kuten mieheni, joka sairastaa kahta syöpää. Hän käyttää aina yleisillä paikoilla maskia, esim. matkoilla sytostaattihoitoihin.

Tuossa on vielä järkeä, mutten millän suostu uskomaan, että noilla kaikilla maskinkäyttäjillä on jokin lääketieteellinen syy maskin käyttöön. Moni kertoi koronahullutuksen aikaan, että tuntuu turvalliselta käyttää maskia ja uskotella itselleen, että voi liikkua anonyyminä ihmisjoukoissa.

Vierailija
19/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ystäväni, jolla on uusi immunologinen lääkehoito ms-tautiin. Oma vastustuskyky on tällä hetkellä olematon. Jokaisella lienee oma syynsä ja ei kai tuon käytöstä haittaa ole kenellekään ulkopuoliselle.

Vierailija
20/215 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on pyörittävä pisaraeristyshuoneissa, niissä on käytettävä maskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi