Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"] Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap [/quote] Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista. Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi? [/quote] Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD
[/quote]
Totta. Olen koko elämäni ollut se tylsä hiirulainen josta kukaan ei ole kiinnostunut ja joka ei koskaan uskalla "repäistä" tai tehdä mitään hullua. Nyt olen alkanut (ehkä iän myötä?) rohkaistumaan ja tekemään asioita, mm. harrastamaan sitä seksiä :) Ap
[/quote]
Missäpäin maata "tylsä hiirulainen" asustaa?
[/quote]
Turun lähellä. Miksi kysyt? Ap
[/quote]
Se haluu panna sua?
hunting is the game. täl hetkel sä oot metsästysukoille peura, joka ottaa aseen, ampuu itteensä ja nitoo ittensä auton katolle. ekan kerran naurattaa, mut toistamisee se on vaa typerää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:15"]hunting is the game. täl hetkel sä oot metsästysukoille peura, joka ottaa aseen, ampuu itteensä ja nitoo ittensä auton katolle. ekan kerran naurattaa, mut toistamisee se on vaa typerää.
[/quote]
Luultavasti olen sitten mies naisen vartalossa koska en jaksa olla metsästettävänä vaan metsästän itse. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"] Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap [/quote] Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista. Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi? [/quote] Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD [/quote] Totta. Olen koko elämäni ollut se tylsä hiirulainen josta kukaan ei ole kiinnostunut ja joka ei koskaan uskalla "repäistä" tai tehdä mitään hullua. Nyt olen alkanut (ehkä iän myötä?) rohkaistumaan ja tekemään asioita, mm. harrastamaan sitä seksiä :) Ap [/quote] Missäpäin maata "tylsä hiirulainen" asustaa? [/quote] Turun lähellä. Miksi kysyt? Ap
[/quote]
Ehkä mielenkiinnosta, mutta joo. Aika kaukana oot.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"]
Jakorasialutkat kelpaa nimenomaan vaan yhdenyönpanoihin, ei niitä tyttöystäviksi haluta.
[/quote]
Pelimiehille ei kelpaa kukaan tyttöystäväksi enkä sitä edes halua/odota, miksei se jo tule selväksi? :D Ap
[/quote]
Ne pelimiehet, jotka ei ihastu ja rakastu naisiin, on häviävän pieni vähemmistö. Ja tuollaisia miehiä on myös ei-pelimiehissä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"]
Jakorasialutkat kelpaa nimenomaan vaan yhdenyönpanoihin, ei niitä tyttöystäviksi haluta.
[/quote]
Pelimiehille ei kelpaa kukaan tyttöystäväksi enkä sitä edes halua/odota, miksei se jo tule selväksi? :D Ap
[/quote]
Ne pelimiehet, jotka ei ihastu ja rakastu naisiin, on häviävän pieni vähemmistö. Ja tuollaisia miehiä on myös ei-pelimiehissä.
[/quote]
Pelimiehet todellakin ihastuu ja oon nähny niillä tyttöystäviä. Valitettavasti he eivät ole vain ap:n kaltaisia hiirulaisia
Hymiöiden käyttö kertoo sinun olevan älykkyydeltäsi 14wee pissiksen tasolla. On helppo kuvitella sinun käyttävän jotain vähä-älyisten kehonkieltä, intonaatiota ja idiootti-hokemia.
Syy on todennäköisesti, että kukaan yhtään aikuinen ei jaksa kuunnella sinua.
Lopeta kännykän käyttö, lopeta telkun ja mun viihdepaskan seuraaminen,lue asiakirjallisuutta..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:34"]Hymiöiden käyttö kertoo sinun olevan älykkyydeltäsi 14wee pissiksen tasolla. On helppo kuvitella sinun käyttävän jotain vähä-älyisten kehonkieltä, intonaatiota ja idiootti-hokemia.
Lopeta kännykän käyttö, lopeta telkun ja mun viihdepaskan seuraaminen,lue asiakirjallisuutta..
[/quote]
No sekin vielä... Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:32"]
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
[/quote]
Okei. No mitä sitten valitat täällä?
[/quote]
Valitan sitä, että miksi miehet sanovat että saavat multa hyvää seksiä ja hauskaakin tuntuu olevan, mutteivät silti halua uudestaan tavata seksin merkeissä. En etsi mitään aviomiestä, mutta oon saanut täältä jo hyviä vinkkejä :) Ap
[/quote]
Ei pelkkä hyvä seksi riitä, jos hyvää seksiä voi saada uudelta tuttavuudelta taas ensi lauantaina tai vakipanoilta jotka ovat ehkä paremman näköisiä ja parempiluonteisia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:34"]
Hymiöiden käyttö kertoo sinun olevan älykkyydeltäsi 14wee pissiksen tasolla. On helppo kuvitella sinun käyttävän jotain vähä-älyisten kehonkieltä, intonaatiota ja idiootti-hokemia.
[/quote]
Luuletko, että ap:n kanssa seksiä harrastavat playerit ovat älykköjä, jotka lukevat asiakirjallisuutta ja haluavat keskustella syvällisiä klo 11 sunnuntaiaamuna?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:32"]
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
[/quote]
Okei. No mitä sitten valitat täällä?
[/quote]
Valitan sitä, että miksi miehet sanovat että saavat multa hyvää seksiä ja hauskaakin tuntuu olevan, mutteivät silti halua uudestaan tavata seksin merkeissä. En etsi mitään aviomiestä, mutta oon saanut täältä jo hyviä vinkkejä :) Ap
[/quote]
Ei pelkkä hyvä seksi riitä, jos hyvää seksiä voi saada uudelta tuttavuudelta taas ensi lauantaina tai vakipanoilta jotka ovat ehkä paremman näköisiä ja parempiluonteisia.
[/quote]
Onkohan tässä keskustelussa jäänyt yhtään haukkumasanaa käyttämättä meikäläisestä? Av, taattu itsetunnon kohottaja. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:41"]
[/quote]
Luuletko, että ap:n kanssa seksiä harrastavat playerit ovat älykköjä, jotka lukevat asiakirjallisuutta ja haluavat keskustella syvällisiä klo 11 sunnuntaiaamuna?
[/quote]
Itse asiassa aika monet pelimiehet ON korkeasti koulutettuja ja älykkäitä. Heille se pillunsaanti on vielä helpompaa kuin jollekin bensalenkkarille, joten alkavat helpommin pyörittää naisia. Kauppakorkeissakin on pelimiehiä vaikka kuinka.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa aika monet pelimiehet ON korkeasti koulutettuja ja älykkäitä. Heille se pillunsaanti on vielä helpompaa kuin jollekin bensalenkkarille, joten alkavat helpommin pyörittää naisia. Kauppakorkeissakin on pelimiehiä vaikka kuinka.
[/quote]
Me ei kuitenkaan tiedetä minkä tason playereitä ap:lla on ollut. Voisi itse valottaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:19"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:32"] Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin. [/quote] Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap [/quote] Okei. No mitä sitten valitat täällä? [/quote] Valitan sitä, että miksi miehet sanovat että saavat multa hyvää seksiä ja hauskaakin tuntuu olevan, mutteivät silti halua uudestaan tavata seksin merkeissä. En etsi mitään aviomiestä, mutta oon saanut täältä jo hyviä vinkkejä :) Ap [/quote] Ei pelkkä hyvä seksi riitä, jos hyvää seksiä voi saada uudelta tuttavuudelta taas ensi lauantaina tai vakipanoilta jotka ovat ehkä paremman näköisiä ja parempiluonteisia. [/quote] Onkohan tässä keskustelussa jäänyt yhtään haukkumasanaa käyttämättä meikäläisestä? Av, taattu itsetunnon kohottaja. Ap
[/quote]
Se on tämmöistä tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Me ei kuitenkaan tiedetä minkä tason playereitä ap:lla on ollut. Voisi itse valottaa asiaa.
[/quote]
No varmaan jotain ihkuja justin biibereitä
Itse voisin kuvitella tapaavani ap:tä toistekkin, mutta en ole pelimies, joten oma kelpaavuuteni olisi kohtuu alhainen.
m40+
Jos nyt päätyisin tilanteeseen, että olis pakko alkaa harrastaa yhden illan juttuja, keskittyisin kyllä aika pitkälti siihen omaan nautintoon ja siihen et heittäytyisin ihan täysillä mukaan. Omaan hetken huumaanhan kai tollasen harrastaminen ylipäätään perustuu, ei sinne lähdetä miellyttämään tuntematonta ihmistä. Lähtisin vaan sellasen tyypin matkaan, jonka kanssa seksuaalinen vetovoima olis muutenkin käsin kosketeltavaa. Ärsyttää ajatuskin, että mies alkais kyselemään seksin jälkeen, oliko tarpeeks hyvä ja missä pitäis parantaa, jos sitä nyt näin päin aattelee. ("Rasti ruutuun" -palautelomake, ahhah?) Seksin suorittaminen tuskin koskaan tuottaa oikeasti hyvää, tajunnanräjäyttävää seksiä, mutta uskon, että tarpeeksi rentouduttuaan ja oikean henkilön kanssa lähes kuka tahansa pystyy olemaan se mahtava ja mieleenjäävä seksikumppani. Siitä on varmasti hyötyä, jos on sinut oman kroppansa ja seksuaalisuutensa kanssa jo valmiiksi.
Ap, saat itsetuntoa niin, että olet ihmisten kanssa, jotka arvostavat sinua ja teet asioita, joissa koet onnistuvasi ja joista saat itsellesi iloa. Kannattaa tehdä myös asioita, joilla tuotat muille iloa, se lisää tutkitustikin onnellisuutta. Se on pitkä tie, hyvään itsetuntoon ole oikoreittejä. Voit silti joka päivä pitää itsestäsi vähän enemmän kun keskityt asioihin, jotka tekevät sinut onnelliseksi, et siihen, mitä muut sinusta ajattelevat. Kuten huomaat, seksi ei ollut listallani…
Selittely, kysely tai mikään muukaan epävarmuuden osoittaminen ei kannata uuden ihmisen tai ihmissuhteen kanssa. Jokainen on epävarma joskus ja se on ihan ymmärrettävää, mutta ainakin itselleni tulee aika epämiellyttävä tunne, jos toinen tuo heti ilmi, että kerjää hyväksyntääni/ei katso olevansa arvoiseni.
Toisin kuin av:llä monesti (:D) en ole mallinmitoissa oleva kaunotar, josta miehet tappelevat verissäpäin kauppajonossakin, vaan aika tavallinen kivan näköinen naisellinen nainen, hieman alle neljänkymmenen. Minun on helppoa saada miehiltä huomiota ja etenkin niin, että miehet haluavat nähdä uudelleen. Sänkyyn en edes mene heti, mutta vaikka seksiä olisi ollutkin, se ei ole lopettanut tapailua. Se, että minulta halutaan muuta(kin) kuin seksiä, ei johdu ulkonäöstä vaan siitä, että pidän itsestäni ja minulla on hyvä olla nahoissani. En koskaan kysele, millaista seksi oli, saatan kyllä kertoa jos pidin jostain erityisesti.
Kyllä minullakin olisi varmaan paha mieli, jos toisin kotiin playereitä baarista, siksi en teekään niin. Haluan varmistaa, että mies on mukava ja kohtelee naisia hyvin, sitten voin harkita seksiä, mikä tarkoittaa tapaamista useamman kerran. Ja jos ei ole ihminen, jolle yhden illan jutut sopivat, niitä ei kannata harrastaa lainkaan. Minä en harrasta, voin kuvitella että siitä tulisi kauhea olo.
Fake it till you make it, jos haluat jatkaa valitsemallasi tiellä. Pika-apuna sellainen ohje, että pidä oma tilasi. Älä roiku, älä selitä, älä kysele, pure vaikka kieleesi mutta älä missään olosuhteissa koskaan ala kysellä miehiltä, olitko hyvä ja kelpaatko. Yhden illan jutuille nyt varsinkaan, mutta ylipäänsä uusille tapailemillesi ihmisille ei pidä kaataa kaikkea epävarmuutta esille. Se voi olla vaikeaa, mutta monessa tilanteessa on parasta, että vain jatkat omaan suuntaasi reagoimatta mihinkään, ja ainakin teeskentelet että sinulle on aivan sama, mitä toinen tekee tai on tekemättä. Sitten, kun kohtaat ihmisen, jonka kanssa sinulla on oikea ihmissuhde, tuollaista feikkausta ei tietenkään tarvita. Mutta pinnallisissa jutuissa, jotka eivät tule johtamaan mihinkään, se on oikeasti ainoa järkevä tapa toimia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:13"]
Oot alipainoinen ja sulla on ruma kurttuinen pillu. Thats why. Plus että olet epätoivoinen ja epävarma. Ja susta ehkä liikkuu juttuja helppona pilluna
[/quote]
Pilluni on kyllä ruma, sitä en kiellä ja epätoivoinen ja epävarma olen myöskin. Mitä vikaa helpossa pillussa? :D Helppo muna on ainakin parasta mitä tiedän. En mä mitään pihtarimiestä haluaisi. Ap
[/quote]toi oli aivan loistava kommennht! :D
En itsekään ole koskaan ymmärtänyt yhden illan suhteita. Miksi jättää kertaan, jos seksi on hyvää? Päänahkoja keräilevät pelimiehet ja -naiset ovat säälittäviä, mutta seksin harrastamisessa sinänsä ei ole mitään vikaa tietenkään.
AP:n kannattaisi varmistua ennen seksiä siitä, että molemmat etsitte samaa asiaa. Etkö voisi jutella miehen kanssa siitä, ettet ole kiinnostunut yhden illan touhusta, mutta vakipano kelpaisi? Anna baaripokalle numerosi ja pyydä soittamaan vaikka seuraavana päivänä, jos oikeasti haluaa vakipanosuhteeseen.
Seksiä voi hakea myös esim. swingers-piireistä, joissa liikkuu sekä pareja että sinkkuja. Moni pariskunta ottaisi varmasti nuoren sinkkunaisen mielellään kolmanneksi pyöräksi.
Tosi hienoa, että nautit seksistä. Seuraava askel on vain opetella hyödyntämään sitä lahjaa tässä edelleen kaksinaismoralistisessa maailmassa.