Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
Onko se noloa jos tulee kakkaa panon aikana ? Help. Ap
No eivät varmaan halua uudestaan ristikuulusteltaviksi seksin jälkeen.
Sinun täytyy ensiksi pitää itsestäsi, niin muutkin voivat pitää sinusta :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:53"]
Onko se noloa jos tulee kakkaa panon aikana ? Help. Ap
[/quote]
Ja minä kun pidän itseäni säälittävänä... En sentään feikkaa missään av:lla olevani joku toinen :D T. OIKEA AP
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:41"]
Hyvä vedätys ja mammat vastailee tosissaan. Hei jäbä näitä lisää!
[/quote]
Vitun idiootti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan. Mä vaan ajattelen sen niin, että jos joku tykkäisi joskus musta, alkaisin itsekin silloin pitämään itsestäni :/ Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan. Mä vaan ajattelen sen niin, että jos joku tykkäisi joskus musta, alkaisin itsekin silloin pitämään itsestäni :/ Ap
[/quote]
Pitäisitkö sä itse miehestä, joka käyttäytyy kuten sinä? En puhu seksistä, vaan itsevarmuudesta, miellyttämisen halusta ja siitä, että sä arvotat koko ajan itsesi sen kautta miten jotkut miehet sut näkee? Kerropa.
Oikeastihan mulla on ollut 106 kumppania.. Sori ::/ Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:50"]
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
[/quote]
Olisko seurassa mitä haet? Jos haet jotain kusipääpleijeria, niin sellaisia saat. Vähän kuin ne etsivät tyhmää bimboa ja sellaisen saavat ;D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:45"]
Ihan varmasti löydät jonkun, kaikki ton on nuorena läpikäyneet! Eikä niitä kaduta pätkääkään! Tulipahan elettyä ennen sitä elämänkumppania!
[/quote]
Todellakaan kaikki eivät ole nuorena huoranneet hame korvissa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:26"]Olet provo.
[/quote]
Ja millähän perusteella? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:23"]
146=148?
m40+
[/quote]
Ei ollu, kirjotin 146 enkä 148 :)
[/quote]
Mikä saa sut tuntemaan noin?
m40+
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:13"]Joskus semmoinen "vaikutat muista ihmisistä takertuvalta rassukalta" voi tehota paremmin ja herättää ihmisen hakemaan apua itselleen, kuin että kaikki sanoisivat, että "voi kyllä sinäkin vielä onnen löydät". Jotainhan sinä ap teet väärin kun joudut täältä kyselemään miksi miehet ei halua sinulta edes helppoa seksiä. Oon ollut ite ihan samassa jamassa ja syyksi paljastui mm. epävakaa persoonallisuushäiriö- ei mikään pikkujuttu siis, eikä mua auta se jos uskottelen että kaikki ratkeaa kun löydän "Sen Oikean" tai panokavereita tms...se ettei miehet halua sitä helppoa seksiäkään sinulta kuin korkeintaan yhden kerran on oire ja seuraus, ei syy.
[/quote]
Olen epäillyt tuota diagnoosia itselläni jo vuosia. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:13"]Joskus semmoinen "vaikutat muista ihmisistä takertuvalta rassukalta" voi tehota paremmin ja herättää ihmisen hakemaan apua itselleen, kuin että kaikki sanoisivat, että "voi kyllä sinäkin vielä onnen löydät". Jotainhan sinä ap teet väärin kun joudut täältä kyselemään miksi miehet ei halua sinulta edes helppoa seksiä. Oon ollut ite ihan samassa jamassa ja syyksi paljastui mm. epävakaa persoonallisuushäiriö- ei mikään pikkujuttu siis, eikä mua auta se jos uskottelen että kaikki ratkeaa kun löydän "Sen Oikean" tai panokavereita tms...se ettei miehet halua sitä helppoa seksiäkään sinulta kuin korkeintaan yhden kerran on oire ja seuraus, ei syy.
[/quote]
Olen epäillyt tuota diagnoosia itselläni jo vuosia. Ap
[/quote]
Pelimiesten ollessa kyseessä ei liene ihme etteivät halua jatkaa. Saattaakin tuo kyseleminen ja ehkä liian näkyvä miellyttämään pyrkiminenkin hieman haitata.
m40+ kysyin sijaintia taannoin
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:42"]
Mikähän siinä on että nykyään naiset antaa niin helposti, ei edes tarvi tehdä mitään niin on jo lettu levällään nenän edessä. Jotenkin menee maku sellaisesta, sais olla vähän haastetta naisessa. Se on nykyään kääntynyt jotenkin niin että naiset on kovia panemaan jatkuvasti eri miehiä..
[/quote]
Minua miehenä ahdistaa tämä. Kaikesta on kadonnut sellainen mystiikka. Mikään ei tunnu miltään. Avoimia seksuaalisuutensa kanssa ovat muuten usein rumat naiset - jännä juttu.
Mies, hki
Oletko yh? Yksi on että sinulla ja noilla miehillä on niin suuri ikäero että se panee miehenkin miettimään onko järkeä aloittaa romanttinen suhde. Tietysti nuo miehet ovat saattaneet olla jo varattujakin. Mutta ylipäätään ei sängyn kautta ole varmaan sen helpompaa aloittaa romanttista suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"] Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap [/quote] Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista. Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi? [/quote] Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD
[/quote]
Totta. Olen koko elämäni ollut se tylsä hiirulainen josta kukaan ei ole kiinnostunut ja joka ei koskaan uskalla "repäistä" tai tehdä mitään hullua. Nyt olen alkanut (ehkä iän myötä?) rohkaistumaan ja tekemään asioita, mm. harrastamaan sitä seksiä :) Ap
[/quote]
Missäpäin maata "tylsä hiirulainen" asustaa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"] Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap [/quote] Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista. Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi? [/quote] Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD
[/quote]
Totta. Olen koko elämäni ollut se tylsä hiirulainen josta kukaan ei ole kiinnostunut ja joka ei koskaan uskalla "repäistä" tai tehdä mitään hullua. Nyt olen alkanut (ehkä iän myötä?) rohkaistumaan ja tekemään asioita, mm. harrastamaan sitä seksiä :) Ap
[/quote]
Missäpäin maata "tylsä hiirulainen" asustaa?
[/quote]
Turun lähellä. Miksi kysyt? Ap
Muistathan sitten ap että mitä useampi kumppani sulla on, sitä helpommin saat kondyn riesaksesi ( voi aktivoitua uudestaan monta kertaa elämäsi loppuun asti) ja kohtusyövän riski kasvaa :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:41"]
Hyvä vedätys ja mammat vastailee tosissaan. Hei jäbä näitä lisää!
[/quote]
No on se nyt saatana. Ei ole mikään vedätys!!! Mitä niin uskomatonta tässä nyt on? :D Ap