Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?

Vierailija
09.07.2015 |

Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:30"]

Vitsi, jos minä saisin toinen toistaan paremmannäköiseltä mieheltä niin en varmaan välttämättä haluaisi vakipanokaveria, jos helposti saisin uusiakin. Eiköhän sun vaan kannata jatkaa pelinaisena olemista. Tai ehkä voisit suoraan ehdottaa, eli esim. tää oli kivaa, mitä ois, haluaisitko vakipanokaveriksi? Sitten vaan kalenteri esiin...

Harmittaa, etten itse ole kuin kerran yrittänyt harrastaa yhden yön juttua (mua 6 vuotta nuoremman sairaan söpön 20-v pojan kaa), mutta siitä kehkeytyikin suhde ja ollaan oltu yhdessä 7v. Sinänsä ei harmita nimenomaan hänen kanssaan olemista, mutta olisihan se ollut ihanaa elää vähän villimmin ja tutustua enemmän vieraisiin ihmisiin fyysisellä tasolla. 

[/quote]

Sana "pelinainen" särähti korvaan, mutta ehkä musta on tosiaan pikkuhiljaa tulossa sellainen. Koska en halua mitään pysyvää suhdetta, ainoastaan seksiä. Jäähän siihen tunteeseen koukkuun, hirveä myöntää mutta odotan niitä baariviikonloppuja innolla ja se on kuin huumetta kun saa pokattua jonkun törkeän hyvännäköisen miehen mukaansa. Ehkä olen pinnallinen, koska katson vain niitä baarin kuumpimpia miehiä. Mutta sitten tulen ahneeksi kun toivoisin että saisinkin enemmän kuin vain sen yhden yön panon. Ap
[/quote]
Aika mielenkiintoista. Yleensä juuri naiset haluavat vakautta ja pysyvyyttä tuomaan turvaa niinkin herkkään ihmiselon osioon kuin seksi.
m40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla