Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"]
Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap
[/quote]
Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D
Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista.
Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi?
[/quote]
Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:42"]
Mikähän siinä on että nykyään naiset antaa niin helposti, ei edes tarvi tehdä mitään niin on jo lettu levällään nenän edessä. Jotenkin menee maku sellaisesta, sais olla vähän haastetta naisessa. Se on nykyään kääntynyt jotenkin niin että naiset on kovia panemaan jatkuvasti eri miehiä..
[/quote]
Koska naisetkin (korjaan JOTKUT naiset) haluavat harrastaa seksiä ihan siinä missä miehetkin :) Kyllä mä voisin yhtäkin miestä vain panna, ei olis mitään ongelmaa, mutta eipä ole sellaista miestä (vielä) löytynyt :D Ap
Kannattaa myös miettiä että vaikka joo epävarmaa ressukallakin on himot, niin haluatko siis viettää loppuelämäsi yksin, kinuamalla silloin tällöin fyysistä läheisyyttä miehiltä jotka eivät pidä sinua minään? Jos se on ainoa mihin kuvittelet tässä elämässä pystyväsi niin sen kun. Muista kuitenkin että sukupuolitaudit voivat tarttua myös kondomista huolimatta. Mutta ainakin olet todistanut ettei ne miehet ole niin yksinkertaisia että heille riittäisi pelkkä varma p---u jos nainen muuten on "creepy".
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"]
Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap
[/quote]
Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D
Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista.
Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi?
[/quote]
Kyllä voisin kiinnostua. Ei kukaan ole täydellinen. Ei musta tarvitsekaan kiinnostua, olis vain kiva jos joku kiinnostuisi joskus :) Ap
Jos et seksiä saa muualta kuin baareista niin eiköhän se vastaus löydy jo tuosta, vitun pubiruusu :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"] Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap [/quote] Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista. Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi? [/quote] Ap on entinen hiirulainen joka on tajunnut että pillun jakamisella voi herättää miehen mielenkiinnon... No ehkä yhdeksi yöksi joo xD
[/quote]
Totta. Olen koko elämäni ollut se tylsä hiirulainen josta kukaan ei ole kiinnostunut ja joka ei koskaan uskalla "repäistä" tai tehdä mitään hullua. Nyt olen alkanut (ehkä iän myötä?) rohkaistumaan ja tekemään asioita, mm. harrastamaan sitä seksiä :) Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:51"]
Jos et seksiä saa muualta kuin baareista niin eiköhän se vastaus löydy jo tuosta, vitun pubiruusu :D
[/quote]
En käy pubeissa :) Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:09"]
Ap on nähtävästi keskittynyt pelimiehiin ja itkee nyt, kun ei saa uusintoja.
[/quote]
Ei ne tavallisetkaan miehet halua panosuhdetta, jos nainen on sellainen kuin ap. Puhun omasta kokemuksesta.
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Nainen, joka on vielä pahempi pääkopastaan mitä ap. Tosin nykyisin torjun automaattisesti kaikki jo, koska olen niin säälittävä paska että en tiedä onko markkinat avautuneet panosuhteisiin meille huono itsetuntoisille rassukkanaisillekin.
[/quote]
Älä ruoski itseäsi noin. Kyllä maailmasta löytyy jokaiselle jotakin.
m40+
Joskus semmoinen "vaikutat muista ihmisistä takertuvalta rassukalta" voi tehota paremmin ja herättää ihmisen hakemaan apua itselleen, kuin että kaikki sanoisivat, että "voi kyllä sinäkin vielä onnen löydät". Jotainhan sinä ap teet väärin kun joudut täältä kyselemään miksi miehet ei halua sinulta edes helppoa seksiä. Oon ollut ite ihan samassa jamassa ja syyksi paljastui mm. epävakaa persoonallisuushäiriö- ei mikään pikkujuttu siis, eikä mua auta se jos uskottelen että kaikki ratkeaa kun löydän "Sen Oikean" tai panokavereita tms...se ettei miehet halua sitä helppoa seksiäkään sinulta kuin korkeintaan yhden kerran on oire ja seuraus, ei syy.
Kunnon cumbucket tämä AP. Yskiessä lentää varmaan mällit kurkusta seinille.
Edellinen jatkaa.. Täydellinen siis <3
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:23"]
146=148?
m40+
[/quote]
Ei ollu, kirjotin 146 enkä 148 :)
Vitsi, jos minä saisin toinen toistaan paremmannäköiseltä mieheltä niin en varmaan välttämättä haluaisi vakipanokaveria, jos helposti saisin uusiakin. Eiköhän sun vaan kannata jatkaa pelinaisena olemista. Tai ehkä voisit suoraan ehdottaa, eli esim. tää oli kivaa, mitä ois, haluaisitko vakipanokaveriksi? Sitten vaan kalenteri esiin...
Harmittaa, etten itse ole kuin kerran yrittänyt harrastaa yhden yön juttua (mua 6 vuotta nuoremman sairaan söpön 20-v pojan kaa), mutta siitä kehkeytyikin suhde ja ollaan oltu yhdessä 7v. Sinänsä ei harmita nimenomaan hänen kanssaan olemista, mutta olisihan se ollut ihanaa elää vähän villimmin ja tutustua enemmän vieraisiin ihmisiin fyysisellä tasolla.
ja mun mielikuvituksessani nää on aina olleet tarpeeksi hyvännäköisiä :D
Helposti unohtuu että valtaosalla ei ole kovinkaan hyvä itsetunto. Tai ainakin itse ihmettelen miten moni pystyy elämään itsensä kanssa - ehkä olen kriittinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:30"]
Vitsi, jos minä saisin toinen toistaan paremmannäköiseltä mieheltä niin en varmaan välttämättä haluaisi vakipanokaveria, jos helposti saisin uusiakin. Eiköhän sun vaan kannata jatkaa pelinaisena olemista. Tai ehkä voisit suoraan ehdottaa, eli esim. tää oli kivaa, mitä ois, haluaisitko vakipanokaveriksi? Sitten vaan kalenteri esiin...
Harmittaa, etten itse ole kuin kerran yrittänyt harrastaa yhden yön juttua (mua 6 vuotta nuoremman sairaan söpön 20-v pojan kaa), mutta siitä kehkeytyikin suhde ja ollaan oltu yhdessä 7v. Sinänsä ei harmita nimenomaan hänen kanssaan olemista, mutta olisihan se ollut ihanaa elää vähän villimmin ja tutustua enemmän vieraisiin ihmisiin fyysisellä tasolla.
[/quote]
Sana "pelinainen" särähti korvaan, mutta ehkä musta on tosiaan pikkuhiljaa tulossa sellainen. Koska en halua mitään pysyvää suhdetta, ainoastaan seksiä. Jäähän siihen tunteeseen koukkuun, hirveä myöntää mutta odotan niitä baariviikonloppuja innolla ja se on kuin huumetta kun saa pokattua jonkun törkeän hyvännäköisen miehen mukaansa. Ehkä olen pinnallinen, koska katson vain niitä baarin kuumpimpia miehiä. Mutta sitten tulen ahneeksi kun toivoisin että saisinkin enemmän kuin vain sen yhden yön panon. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:30"] Jos haluat seksisuhteen, niin mikset tosiaan etsisi sitä netistä kuten täällä jo joku aiemmin ehdottikin? Treffipalstat on täynnä miehiä, sieltä vain valkkailemaan. Mutta jos oikeasti etsitkin jotain pysyvämpää/vakavampaa mutta et oikein uskalla sitä edes itsellesi tunnustaa niin sitten tuo ei ole toimiva suunnitelma. Saati sitten jos oikeasti haetkin omaa itsetuntoasi seksin kautta, siihen et oikeasti tule löytämään avainta irtoseksistä. [/quote] Voishan nettiä toki kokeilla! :) Ap [/quote] Tuskin saat sitäkään kautta pysyvää panoa kun huomaavat esittämisesi xD
[/quote]
Minkä esittämisen??? Ap