Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:07"]
Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä.
[/quote]
Sillä määrällä nyt tuskin on mitään väliä, mutta huimat kuusi. Eivät ne miehet mun lukuja tiedä. Sovitaan sitten niin, että olen helppo mutta eikö miehet juuri helppoja haluakkin? :) Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:32"]
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
[/quote]
Okei. No mitä sitten valitat täällä?
[/quote]
Varmaan katsos kun se ap:n kaveri ei ole yhtä nyhverö miellyttäjä mitä ap on. Olis sullekin selvinnyt jos lukisit koko ketjun, idiootti.
[/quote]
Itse olet idiootti ja ap samoin. Ap valittaa eikä halua muuttaa käytöstään. No sitä sitten saa mitä tilaakin.
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
[/quote]
[/quote]
Valitan sitä, että miksi miehet sanovat että saavat multa hyvää seksiä ja hauskaakin tuntuu olevan, mutteivät silti halua uudestaan tavata seksin merkeissä. En etsi mitään aviomiestä, mutta oon saanut täältä jo hyviä vinkkejä :) Ap
Mä en edes tiedä kuinka monen miehen kanssa oon maannu. Vituttaa kyllä etten pitäny kirjaa näin vanhempana.
Ap, sinuna en alkaisi vastaamaan noihin 'lutka jne' viesteihin mitään.
Täällä on paljon sairaita, mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka purkavat pahaa oloaan naisiin. Ignore on paras, kyllä täällä osa on asiallisesti vastannut asialliseen aloitukseen :)
Oot alipainoinen ja sulla on ruma kurttuinen pillu. Thats why. Plus että olet epätoivoinen ja epävarma. Ja susta ehkä liikkuu juttuja helppona pilluna
[/quote]
Pilluni on kyllä ruma, sitä en kiellä ja epätoivoinen ja epävarma olen myöskin. Mitä vikaa helpossa pillussa? :D Helppo muna on ainakin parasta mitä tiedän. En mä mitään pihtarimiestä haluaisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:07"]
Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä.
[/quote]
Sillä määrällä nyt tuskin on mitään väliä, mutta huimat kuusi. Eivät ne miehet mun lukuja tiedä. Sovitaan sitten niin, että olen helppo mutta eikö miehet juuri helppoja haluakkin? :) Ap
[/quote]
Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:20"]Ap, sinuna en alkaisi vastaamaan noihin 'lutka jne' viesteihin mitään.
Täällä on paljon sairaita, mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka purkavat pahaa oloaan naisiin. Ignore on paras, kyllä täällä osa on asiallisesti vastannut asialliseen aloitukseen :)
[/quote]
Mistä tiedät että tällä on sellaisia paljon? Oletko itse samankaltainen eli tunnistat piirteet jotenkin? Faktahan se on että joka vklp uusi pano tekee jokaisesta lutkan :) miksi arvostaa sellaista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin
[/quote]
Naiset saa jakaa itseään sen verran mitä haluaa. Miehetkin jakaa munaansa.
Sä olet katkera siksi, että et saa pillua kun maksamalla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin
[/quote]
Naiset saa jakaa itseään sen verran mitä haluaa. Miehetkin jakaa munaansa.
Sä olet katkera siksi, että et saa pillua kun maksamalla.
[/quote]
Täh :D olen nainen ja jaan pillua kyllä poikaystävälleni mutta me molemmat ollaan sitä mieltä että itseään jakava nainen JA mies on ällöttäviä tautisia horoja :')
Kaikki kaverini, jotka aikoinaan kävivät tuon läpi, ovat löytäneet itselleen miehen ja ovat onnellisesti naimisissa tai vakituisessa parisuhteessa :) Älä siis huolestu!!
Minä, joka en anna miehille edes sitä ensimmäistä kertaa olen ollut jo vuosia sinkkuna, eikä näköpiirissä ole ketään miestä. Exät olisivat kyllä olleet halukkaita jatkamaan suhdetta kanssani, mutta en halua lämmitellä vanhoja suhteita.
Onnea aloittajalle! Ihan varmasti löydät jonkun itsellesi!!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:07"] Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä. [/quote] Sillä määrällä nyt tuskin on mitään väliä, mutta huimat kuusi. Eivät ne miehet mun lukuja tiedä. Sovitaan sitten niin, että olen helppo mutta eikö miehet juuri helppoja haluakkin? :) Ap [/quote] Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin
[/quote]
Kyllä, kuusi. Myönnetään, että on lähtenyt hieman lapasesta viime aikoina, mutta mitä sitten? :D Seksi on ihanaa ja kun tajusin miten helpolla mäkin, (vaikka epävarma olenkin) saa baarin kuumimman pelimiehen matkaani, miksen ottaisi sitä mukaani? Osaavat hommansa ja ovat rentoja. En mä mikään kiinnostava kuvittelekaan olevani, ihan tavallisia miehiä ne pelimiehetkin on. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:07"] Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä. [/quote] Sillä määrällä nyt tuskin on mitään väliä, mutta huimat kuusi. Eivät ne miehet mun lukuja tiedä. Sovitaan sitten niin, että olen helppo mutta eikö miehet juuri helppoja haluakkin? :) Ap [/quote] Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin
[/quote]
Kyllä, kuusi. Myönnetään, että on lähtenyt hieman lapasesta viime aikoina, mutta mitä sitten? :D Seksi on ihanaa ja kun tajusin miten helpolla mäkin, (vaikka epävarma olenkin) saa baarin kuumimman pelimiehen matkaani, miksen ottaisi sitä mukaani? Osaavat hommansa ja ovat rentoja. En mä mikään kiinnostava kuvittelekaan olevani, ihan tavallisia miehiä ne pelimiehetkin on. Ap
[/quote]
No jos haluat kasvattaa olematonta itsetuntoasi baarin kuuumimpien äijien panemisella niin onnea vaan :D säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin [/quote] Naiset saa jakaa itseään sen verran mitä haluaa. Miehetkin jakaa munaansa. Sä olet katkera siksi, että et saa pillua kun maksamalla. [/quote] Täh :D olen nainen ja jaan pillua kyllä poikaystävälleni mutta me molemmat ollaan sitä mieltä että itseään jakava nainen JA mies on ällöttäviä tautisia horoja :')
[/quote]
Toi asenne mitä jaat ympäriinsä on sitä samaa, mitä esim. ylilaudan 30-vuotiailla miesneitsyillä on naisista. Onnea, kuulut heidän kanssaan samaan ajatusmaailmaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:07"] Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä. [/quote] Sillä määrällä nyt tuskin on mitään väliä, mutta huimat kuusi. Eivät ne miehet mun lukuja tiedä. Sovitaan sitten niin, että olen helppo mutta eikö miehet juuri helppoja haluakkin? :) Ap [/quote] Muka kuusi.. Eli olet vasta aloittanut tuon itsesi jakamisen? Ehkä et vaan ole niin kiinnostava että sua jaksais katella pidempäänkin [/quote] Kyllä, kuusi. Myönnetään, että on lähtenyt hieman lapasesta viime aikoina, mutta mitä sitten? :D Seksi on ihanaa ja kun tajusin miten helpolla mäkin, (vaikka epävarma olenkin) saa baarin kuumimman pelimiehen matkaani, miksen ottaisi sitä mukaani? Osaavat hommansa ja ovat rentoja. En mä mikään kiinnostava kuvittelekaan olevani, ihan tavallisia miehiä ne pelimiehetkin on. Ap [/quote] No jos haluat kasvattaa olematonta itsetuntoasi baarin kuuumimpien äijien panemisella niin onnea vaan :D säälittävää.
[/quote]
Ei se mun itsetuntoa nosta ollenkaan, päinvastoin nyt kun tajuan että enhän mä kelpaa kuin siihen yhden yön panoon. Varmaan nostaisi vähän jos joku joskus ehdottaisi uusintaa, tietäisin ainakin että tein jotain edes oikein :D Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"]No jos haluat kasvattaa olematonta itsetuntoasi baarin kuuumimpien äijien panemisella niin onnea vaan :D säälittävää.
[/quote]
Ja sun ap:n haukkuminen vauvapalstalla ei ole säälittävää? :D Eipä tietenkään. Olet hyvännäköinen, onnellinen elämääsi etc. Onnelliset ihmiset kun tosiaan haukkuvat anonyyminä toisten toimintaa säälittäväksi....
Hyvä vedätys ja mammat vastailee tosissaan. Hei jäbä näitä lisää!
Ihan varmasti löydät jonkun, kaikki ton on nuorena läpikäyneet! Eikä niitä kaduta pätkääkään! Tulipahan elettyä ennen sitä elämänkumppania!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Varmaan katsos kun se ap:n kaveri ei ole yhtä nyhverö miellyttäjä mitä ap on. Olis sullekin selvinnyt jos lukisit koko ketjun, idiootti.