Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:42"]
Minkä ikäinen, näköinen, tissinen ap on? Mistä päin seuraa kaipaat? Itse olen elähtäneessä suhteessa ja kaipaisin vakipanokaveria. T.m39v
[/quote]
En lähde varattujen matkaan. Ap
[/quote]
Luulin että haluat vain panokaveria etkä vakavaa suhdetta.
Ap on nähtävästi keskittynyt pelimiehiin ja itkee nyt, kun ei saa uusintoja.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:09"]
[/quote]
Ei ne tavallisetkaan miehet halua panosuhdetta, jos nainen on sellainen kuin ap. Puhun omasta kokemuksesta.
Nyt kuulostaa siltä, että ap täällä haluaa rehennellä olevansa "mystinen seksistä nauttiva nainen", vaikka siinä ei mitään uutta oo. Eipä sitä seksiä kukaan harrastaisi, jos se erityisen kamalaa olisi. Ap:lla on ainakin ihan nolla omanarvontunto, kun "eikös miehet helppoa haluakin" ja puhuu että haluaa vaan seksiä, mutta ei parisuhdekaan haittaisi. Johtopäätös: Ap ei osaa luoda ihmissuhdetta kuin liian helpolla itseään tarjoamalla, ja salaa toivoo sen maagisesti muuttuvan prinsessatarinaksi. Ap, hoida itsetuntosi kuntoon, äläkä epätoivoisesti määrittele itseäsi seksikumppaneilla/ niiden määrällä. Määrittele itse itsesi, mutta muita miellyttämällä et mitään oleellista löydä. Sinänsä hommassa ei mun mielestä oo muuta, kuin tuo vähän surullinen takertuminen ja hullu miellyttämisen tarve, toisten petielämä on ihan muiden asia. Mutta huono itsetunto kannattaa korjata :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Ei ne tavallisetkaan miehet halua panosuhdetta, jos nainen on sellainen kuin ap. Puhun omasta kokemuksesta.
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:11"]
[/quote]
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Nainen, joka on vielä pahempi pääkopastaan mitä ap. Tosin nykyisin torjun automaattisesti kaikki jo, koska olen niin säälittävä paska että en tiedä onko markkinat avautuneet panosuhteisiin meille huono itsetuntoisille rassukkanaisillekin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:07"]
Sinun täytyy ensiksi pitää itsestäsi, niin muutkin voivat pitää sinusta :)
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan. Mä vaan ajattelen sen niin, että jos joku tykkäisi joskus musta, alkaisin itsekin silloin pitämään itsestäni :/ Ap
[/quote]
Pitäisitkö sä itse miehestä, joka käyttäytyy kuten sinä? En puhu seksistä, vaan itsevarmuudesta, miellyttämisen halusta ja siitä, että sä arvotat koko ajan itsesi sen kautta miten jotkut miehet sut näkee? Kerropa.
[/quote]
En tiedä, en osaa kuvitella tilannetta. Luultavasti kysyisin mistä epävarmuus johtuu ja jos mies todella olisi hyvä sängyssä, kertoisin että seksi oli mielestäni hyvää ja haluaisin tavata vielä uudestaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:45"]
Ihan varmasti löydät jonkun, kaikki ton on nuorena läpikäyneet! Eikä niitä kaduta pätkääkään! Tulipahan elettyä ennen sitä elämänkumppania!
[/quote]
Todellakaan kaikki eivät ole nuorena huoranneet hame korvissa.
[/quote]
No mutta good for you! Olet parempi ihminen kuin ne "nuorena hame korvissa huoranneet"! Onnea!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:07"]
Sinun täytyy ensiksi pitää itsestäsi, niin muutkin voivat pitää sinusta :)
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan. Mä vaan ajattelen sen niin, että jos joku tykkäisi joskus musta, alkaisin itsekin silloin pitämään itsestäni :/ Ap
[/quote]
Pitäisitkö sä itse miehestä, joka käyttäytyy kuten sinä? En puhu seksistä, vaan itsevarmuudesta, miellyttämisen halusta ja siitä, että sä arvotat koko ajan itsesi sen kautta miten jotkut miehet sut näkee? Kerropa.
[/quote]
En tiedä, en osaa kuvitella tilannetta. Luultavasti kysyisin mistä epävarmuus johtuu ja jos mies todella olisi hyvä sängyssä, kertoisin että seksi oli mielestäni hyvää ja haluaisin tavata vielä uudestaan. Ap
[/quote]
Ei sitä miestä pillulla pidetä
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:27"]
[/quote]
Miten niin et osaa kuvitella? Kai sulla on aivot, joita käyttää :D
Ja joka seksikerralla se mies miellyttäisi, mielistelisi, kyselisi "oliko hyvää, kai tykkäsit, onko mun muna OIKEASTI hyvä, kai sä nyt vielä haluat nähdä???". Kiinnostaako? Tollasta se on, kun on samanlainen mitä sä selkeästi olet ollut miehille.
Huono itsevarmuus ei korjaannu hyvällä palautteella, vaan sisäisellä asenteella.
Jos haluat seksisuhteen, niin mikset tosiaan etsisi sitä netistä kuten täällä jo joku aiemmin ehdottikin? Treffipalstat on täynnä miehiä, sieltä vain valkkailemaan.
Mutta jos oikeasti etsitkin jotain pysyvämpää/vakavampaa mutta et oikein uskalla sitä edes itsellesi tunnustaa niin sitten tuo ei ole toimiva suunnitelma.
Saati sitten jos oikeasti haetkin omaa itsetuntoasi seksin kautta, siihen et oikeasti tule löytämään avainta irtoseksistä.
Annat liian helposti.
Mulla olisi taas jonoksi asti halukkaita naisia, mutta se on mielenkiintoista miten liian tyrkyllä oleva nainen ei kiinnosta. Näytä että olet kiinnostunut miehestä mutta älä ole tyrkky. Miehen pitää oäästä saalistamaan jotta haluaa naista uudelleen. Minun ainakin. Jos on keskivertoa karismaattisemman näköinen ja hyvä supliikiltaan ei "helpot" pidä mielenkiintoa yllä, kun niitä saa aina uusia. Ja onhan se vaa fakta että jos nainen käyttäytyy kuin koko kylän fillari, niin ei sellaisen kamssa halua kehitellä mitään isompaa. Ja ennenkuin arvon naiset vedätte hernettä nenään haluan tähdentää että kirjoitin "jos nainen vaikuttaa" seksikumppanien määrästä käytös sinänsä ei kerro mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:20"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:07"] Sinun täytyy ensiksi pitää itsestäsi, niin muutkin voivat pitää sinusta :) [/quote] Niinhän sitä sanotaan. Mä vaan ajattelen sen niin, että jos joku tykkäisi joskus musta, alkaisin itsekin silloin pitämään itsestäni :/ Ap [/quote] Pitäisitkö sä itse miehestä, joka käyttäytyy kuten sinä? En puhu seksistä, vaan itsevarmuudesta, miellyttämisen halusta ja siitä, että sä arvotat koko ajan itsesi sen kautta miten jotkut miehet sut näkee? Kerropa. [/quote] En tiedä, en osaa kuvitella tilannetta. Luultavasti kysyisin mistä epävarmuus johtuu ja jos mies todella olisi hyvä sängyssä, kertoisin että seksi oli mielestäni hyvää ja haluaisin tavata vielä uudestaan. Ap [/quote] Ei sitä miestä pillulla pidetä
[/quote]
PANOsuhteessa millä se mies sitten pidetään jos ei pillulla? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:27"]
[/quote]
Miten niin et osaa kuvitella? Kai sulla on aivot, joita käyttää :D
Ja joka seksikerralla se mies miellyttäisi, mielistelisi, kyselisi "oliko hyvää, kai tykkäsit, onko mun muna OIKEASTI hyvä, kai sä nyt vielä haluat nähdä???". Kiinnostaako? Tollasta se on, kun on samanlainen mitä sä selkeästi olet ollut miehille.
Huono itsevarmuus ei korjaannu hyvällä palautteella, vaan sisäisellä asenteella.
[/quote]
Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap
Maksa seksistä, niin saat miehen joka inoastaan ihailee sinua ja toimii juuri niinkuin haluat. Ei kun oikeesti, vaikutat hieman, no, reppanalta, jolla pahoja itsetunto-ongelmia.
Jos olisit ihan perus tyttö, joka ei halua parisuhdetta mutta haluaa paljon seksiä, niin minäkin varmaan suosittelisin netin kautta etsimistä. Että tietäisitte kummatkin jo ennen vaatteiden lähtöä että mihin olette ryhtymässä, elikkäs vakipanoiksi joka tiistai kello 5. Mutta ei se vakipanokaan kyllä kauaa jaksa jos sen puolet ajasta täytyy pönkittää sinun itsetuntoasi, se on tosi kuluttavaa.
Ja joo, ihan kamala itsetunto itellänikin on, varmaan itse asiassa aika monellakin, mutta ero ehkä piilee siinä, että me tiedostetaan se, ja vaikka välillä tunnetaan huonommuutta tai häpeillään jotain kehon osaa tms., niin me tietoisesti päätetään olla välittämättä siitä. Eli miten tämän nyt kirjoittaisin. Aika harva varmaan on täysin sinut itsensä kanssa, mutta eivät silti tee siitä numeroa. Ainakaan sille vakipanolle tai yhden illan jutulle.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:30"]
Jos haluat seksisuhteen, niin mikset tosiaan etsisi sitä netistä kuten täällä jo joku aiemmin ehdottikin? Treffipalstat on täynnä miehiä, sieltä vain valkkailemaan. Mutta jos oikeasti etsitkin jotain pysyvämpää/vakavampaa mutta et oikein uskalla sitä edes itsellesi tunnustaa niin sitten tuo ei ole toimiva suunnitelma. Saati sitten jos oikeasti haetkin omaa itsetuntoasi seksin kautta, siihen et oikeasti tule löytämään avainta irtoseksistä.
[/quote]
Voishan nettiä toki kokeilla! :) Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:30"]
Jos haluat seksisuhteen, niin mikset tosiaan etsisi sitä netistä kuten täällä jo joku aiemmin ehdottikin? Treffipalstat on täynnä miehiä, sieltä vain valkkailemaan. Mutta jos oikeasti etsitkin jotain pysyvämpää/vakavampaa mutta et oikein uskalla sitä edes itsellesi tunnustaa niin sitten tuo ei ole toimiva suunnitelma. Saati sitten jos oikeasti haetkin omaa itsetuntoasi seksin kautta, siihen et oikeasti tule löytämään avainta irtoseksistä.
[/quote]
Voishan nettiä toki kokeilla! :) Ap
[/quote]
Tuskin saat sitäkään kautta pysyvää panoa kun huomaavat esittämisesi xD
Mikähän siinä on että nykyään naiset antaa niin helposti, ei edes tarvi tehdä mitään niin on jo lettu levällään nenän edessä. Jotenkin menee maku sellaisesta, sais olla vähän haastetta naisessa. Se on nykyään kääntynyt jotenkin niin että naiset on kovia panemaan jatkuvasti eri miehiä..
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"]
Koska pleijerit nyt yleensä eivät ole epävarmoja vaan päinvastoin kehuvat itse itseään koko ajan :D Ei mulla ole kokemusta epävarmoista miehistä. Mutta ymmärrän pointtisi, ensi kerralla en kysy mitään :) Ap
[/quote]
Leikitkö tahallasi nyt vajaata vai etkö vain halua ymmärtää? :D
Kyse oli edelleen skenaariosta, jossa kysyin kiinnostuisitko SINÄ miehestä, joka olisi samanlainen kuin sinä, eli mielistelevä tossu. Ei mistään playereista.
Vielä ihmettelet miksei miehet kiinnostu. Miksi susta pitäisi kiinnostua edes uusintapillusta, kun et itsekään arvosta itseäsi?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:13"]
Ap, saat itsetuntoa niin, että olet ihmisten kanssa, jotka arvostavat sinua ja teet asioita, joissa koet onnistuvasi ja joista saat itsellesi iloa. Kannattaa tehdä myös asioita, joilla tuotat muille iloa, se lisää tutkitustikin onnellisuutta. Se on pitkä tie, hyvään itsetuntoon ole oikoreittejä. Voit silti joka päivä pitää itsestäsi vähän enemmän kun keskityt asioihin, jotka tekevät sinut onnelliseksi, et siihen, mitä muut sinusta ajattelevat. Kuten huomaat, seksi ei ollut listallani…
Selittely, kysely tai mikään muukaan epävarmuuden osoittaminen ei kannata uuden ihmisen tai ihmissuhteen kanssa. Jokainen on epävarma joskus ja se on ihan ymmärrettävää, mutta ainakin itselleni tulee aika epämiellyttävä tunne, jos toinen tuo heti ilmi, että kerjää hyväksyntääni/ei katso olevansa arvoiseni.
Toisin kuin av:llä monesti (:D) en ole mallinmitoissa oleva kaunotar, josta miehet tappelevat verissäpäin kauppajonossakin, vaan aika tavallinen kivan näköinen naisellinen nainen, hieman alle neljänkymmenen. Minun on helppoa saada miehiltä huomiota ja etenkin niin, että miehet haluavat nähdä uudelleen. Sänkyyn en edes mene heti, mutta vaikka seksiä olisi ollutkin, se ei ole lopettanut tapailua. Se, että minulta halutaan muuta(kin) kuin seksiä, ei johdu ulkonäöstä vaan siitä, että pidän itsestäni ja minulla on hyvä olla nahoissani. En koskaan kysele, millaista seksi oli, saatan kyllä kertoa jos pidin jostain erityisesti.
Kyllä minullakin olisi varmaan paha mieli, jos toisin kotiin playereitä baarista, siksi en teekään niin. Haluan varmistaa, että mies on mukava ja kohtelee naisia hyvin, sitten voin harkita seksiä, mikä tarkoittaa tapaamista useamman kerran. Ja jos ei ole ihminen, jolle yhden illan jutut sopivat, niitä ei kannata harrastaa lainkaan. Minä en harrasta, voin kuvitella että siitä tulisi kauhea olo.
Fake it till you make it, jos haluat jatkaa valitsemallasi tiellä. Pika-apuna sellainen ohje, että pidä oma tilasi. Älä roiku, älä selitä, älä kysele, pure vaikka kieleesi mutta älä missään olosuhteissa koskaan ala kysellä miehiltä, olitko hyvä ja kelpaatko. Yhden illan jutuille nyt varsinkaan, mutta ylipäänsä uusille tapailemillesi ihmisille ei pidä kaataa kaikkea epävarmuutta esille. Se voi olla vaikeaa, mutta monessa tilanteessa on parasta, että vain jatkat omaan suuntaasi reagoimatta mihinkään, ja ainakin teeskentelet että sinulle on aivan sama, mitä toinen tekee tai on tekemättä. Sitten, kun kohtaat ihmisen, jonka kanssa sinulla on oikea ihmissuhde, tuollaista feikkausta ei tietenkään tarvita. Mutta pinnallisissa jutuissa, jotka eivät tule johtamaan mihinkään, se on oikeasti ainoa järkevä tapa toimia.
[/quote]
Todella fiksu ja hyvä kommentti :)
Jos on epävarma siihen tottuu ajan saatossa eikä itse tajua millaisen vaikutelman antaa muille.