Tykkääkö miehet Sara "kielinainen" Forsbergin tyylisistä naisista?
Niin kuin yleisesti ottaen? Kun mä oon vähän samanlainen lapsenmielinen, nauran monille asioille eli monenlainen huumori osuu ja oon itseironinen. En kyllä yhtä "hullu" (hyvällä tavalla, tykkään Sarasta!) enkä menevä kuin Sara. Mutta tälleen ristiriitainen sekoitus kypsyyttä ja kypsymättömyyttä...
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:12"]
Kateelliset ämmät täällä haukkuu
[/quote]Myönnän olevani nainen enkä mies mutta en ole kateellinen vaikka minäkin pidän häntä teennäisenä. Onko se haukkumista? Jos kritisoisin hänen ulkonäköänsä tai ääntänsä tai jotain, olisi se haukkumista. Mutta teennäiseksi sanominen luonnonlapsen sijaan?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:20"]Jessus miten masentavaa. Joku suomalainen ja vielä nainen menestyy maailmalla ja minkälaisia reaktioita se herättää täällä? "Feikki, lahjaton, ruma, ärsyttävä" Kaikkienko pitäisi olla hajutonta, mautonta, tunteita herättämätöntä massaa?
[/quote]
Se on suomalaisuutta parhaimmillaan!:D T.hävettää olla suomalainen
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:12"]
Kateelliset ämmät täällä haukkuu
[/quote]Myönnän olevani nainen enkä mies mutta en ole kateellinen vaikka minäkin pidän häntä teennäisenä. Onko se haukkumista? Jos kritisoisin hänen ulkonäköänsä tai ääntänsä tai jotain, olisi se haukkumista. Mutta teennäiseksi sanominen luonnonlapsen sijaan?
[/quote]
Ja tulit ketjuun kommentoimaan, vaikka ap ei sinulta mitään kysynyt:D
Jessus miten masentavaa. Joku suomalainen ja vielä nainen menestyy maailmalla ja minkälaisia reaktioita se herättää täällä? "Feikki, lahjaton, ruma, ärsyttävä" Kaikkienko pitäisi olla hajutonta, mautonta, tunteita herättämätöntä massaa?